Festileaks Draft XXII - through the decades

Ik verwacht ook dat Brian wel tickets gaat aanschaffen, dus deze is inderdaad speciaal voor hem (en volgens mij was er nog iemand fan met een plek in de top 10 van afgelopen zomer)
Hoewel ik me nog totaal niet heb bezig gehouden met deze draft ga ik aan het einde wel kijken voor tickets. Je maakt een goede kans nu, maar misschien dat iemand ook al Dire Straits of David Bowie heeft

Hoewel ik me nog totaal niet heb bezig gehouden met deze draft ga ik aan het einde wel kijken voor tickets. Je maakt een goede kans nu, maar misschien dat iemand ook al Dire Straits of David Bowie heeft

Die zijn inderdaad beiden al gekozen door verschillende mensen, maar komt vast goed, mijn festival staat vol kleine parels!

Mag ik 2 namen omboeken? 🤣 Want Kiss moet inderdaad de MainStage kunnen afsluiten, tweede podium gaat hem echt niet worden na wat verdere research en jullie reacties hier 🙈
Mosterd na de maaltijd, maar ik zou dat niet erg vinden, mocht het nog nodig zijn

Mosterd na de maaltijd, maar ik zou dat niet erg vinden, mocht het nog nodig zijn
Oké, even mijn plan aftoetsen.

Ik zou Kiss & Rush (+ KC and the Sunshine Band) doorschuiven naar het eerste podium ten koste van Bring Me The Horizon. Ik vind hen zelf te onrealistisch als headliner tweede podium (geen dubbele mainstage), behalve mss als hun optreden geframed wordt als een integrale headlinessessie van hun debuutalbum Count Your Blessings. Dus 1 uur rammen en klaar. Klinkt dit dan wel realistisch? Zoniet, dan zou ik hen graag omboeken naar een andere kleinere artiest. Wat zijn de meningen hierover?

Ik zou Kiss & Rush (+ KC and the Sunshine Band) doorschuiven naar het eerste podium ten koste van Bring Me The Horizon. Ik vind hen zelf te onrealistisch als headliner tweede podium (geen dubbele mainstage), behalve mss als hun optreden geframed wordt als een integrale headlinessessie van hun debuutalbum Count Your Blessings. Dus 1 uur rammen en klaar. Klinkt dit dan wel realistisch? Zoniet, dan zou ik hen graag omboeken naar een andere kleinere artiest. Wat zijn de meningen hierover?
met een CYB set is het wel logischer dat ze op een lagere positie staan! i like the plan

Persoonlijk ben ik tegen omboeken van artiesten. Je maakt zelf een opzet en ik vind dat je je daarin niet teveel moet laten beïnvloeden in wat anderen vinden. Ik zie hier namelijk wel vaker posities voorbij komen die onrealistischer zijn dan Kiss of BMTH op een 2e podium van een major. In mijn ogen is voor de doelgroep (ticketverkoop) van een major momenteel BMTH de grotere naam van beiden. Dat Kiss meer legacy heeft lijkt mij ook wel duidelijk.

Maar een oplossing om juist iets speciaals te doen met een wat grotere naam zodat die op een kleiner podium kan vind ik een hele goede originele oplossing.

Volgens mij mocht je bij vorige drafts wel ruilen met andere spelers maar dat weet ik niet meer zeker (geen idee of het nu trouwens in de regels staat, ben te lui om die nu te checken).

Op basis van dat rijtje zou ik Kiss als headliner zetten terwijl een BMTH dan afsluiter van het tweede podium zou zijn. Als ze op Graspop zouden staan, dan zie ik het ook eerder op die manier staan. Ik zie Gene Simmons echt niet voor minder komen 😅
BMTH op north stage op Graspop is in ieder geval echt niet realistisch, die verkopen meestal als eerste hun dag uit
Denk persoonlijk dat ze een pak meer (ongeveer 2x zo veel) tickets verkopen dan Kiss maar ik zie beide bands idd niet akkoord gaan met een andere spot dan dagafsluiter

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Koekdoos
BMTH op north stage op Graspop is in ieder geval echt niet realistisch, die verkopen meestal als eerste hun dag uit
Denk persoonlijk dat ze een pak meer (ongeveer 2x zo veel) tickets verkopen dan Kiss maar ik zie beide bands idd niet akkoord gaan met een andere spot dan dagafsluiter
En met een integrale, uitsluitende set van CYB? Uurtje rammen en klaar.

Is jouw opzet een Graspoppig festival dan? Op Pinkpop zou deze specifieke set toch prima op North kunnen @MadMandra27? Ik snap dat BMTH op Graspop niet op de 2e stage gaat staan.

Is jouw opzet een Graspoppig festival dan? Op Pinkpop zou deze specifieke set toch prima op North kunnen @MadMandra27? Ik snap dat BMTH op Graspop niet op de 2e stage gaat staan.
Ik zat eerder met een Werchter opzet in mijn hoofd deze keer, dus een kleiner 2e podium dat nog steeds plek heeft voor 20k mensen wel

Vet idee!

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
Denk dat je een prima oplossing zo hebt @MadMandra27. En anders kan zoiets ook gewoon een keer gebeuren, het is niet dat je expres dit zo hebt geboekt om maar net iets grotere namen te boeken.
We schatten allemaal wel enkele artieste verkeerd in zowel te hoog als te laag en meestal heft dat elkaar wel op maar uiteindelijk bepalen de ticketkopers of ze een ticket kopen.

En met een integrale, uitsluitende set van CYB? Uurtje rammen en klaar.
dat kan prima idd, met een wat minder uitgebreide productie
ik zie persoonlijk BMTH niet akkoord gaan met de north stage op pinkpop

een CYB set idd wel maar dat zou nooit door Pinkpop geboekt worden, een deathcore set heeft niets op een major te zoeken tenzij in een tent

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en MadMandra27

Users who are viewing this thread