Festileaks Draft XXII - through the decades

Dus toch te lang gewacht... Ik dacht inmiddels wel genoeg 20s te hebben om te kunnen wachten.

Overigens eerst @Dante (@Oasiss) en daarna @JK79 voordat ik ben!

Kiss groter dan Bring Me? Echt? Had ik dat geweten dan had ik Olivia & Silk Sonic niet geboekt 🤣

Kan je Bring Me The Horizon niet naar de tweede stage verplaatsen, als alternatief programma van Olivia Rodrigo? KISS + Rush op de mainstage is wel een mooie headline + sub combinatie.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en AngieH
Knijp me even; ik heb Oklou van jou gejat? 😆

1789326891088.png

Ze stonden al klaar in het rijtje! Ik heb echt geen idee hoe snel al dit soort namen eruit vliegen, behalve dat ik ze wel redelijk snel verwacht.

• Winning
Waarderingen: AngieH
Niet echt gestolen, maar Geese werd hier ook al in huis meermaals geopperd (want ganzen) om te boeken, net voordat jij ze boekte, @AngieH

• Geweldig
Ik zit nog eens naar jouw rijtje te kijken en besef me ineens; jij hebt al een clashfinder gemaakt?! 🙀

Die maak ik al in het begin ja. Nu heb ik er ook een word documentje bij met namen per decennium omdat het wat meer planningswerk is, maar meestal staat het er gewoon allemaal zo bij:

1789329024747.png

Met dan nog wat ingevulde namen die nog niet zeker zijn met een leger aan vraagtekens erachter zoals je eerder zag bij Oklou. Maar die zijn hier vakkundig buiten beeld gehouden.

• Leuk
Die maak ik al in het begin ja. Nu heb ik er ook een word documentje bij met namen per decennium omdat het wat meer planningswerk is, maar meestal staat het er gewoon allemaal zo bij:

Bekijk bijlage 22704

Met dan nog wat ingevulde namen die nog niet zeker zijn met een leger aan vraagtekens erachter zoals je eerder zag bij Oklou. Maar die zijn hier vakkundig buiten beeld gehouden.
Kan ik nog wat van leren, deze mate van planning.🔥

Er zit wel wat planning achter, maar ik denk ook maar een stuk of drie namen echt vooruit, los van een longlist aan opties. Ethel Cain, Oklou en mijn volgende naam was de shortlist, maar na Ethel Cain werd het toch ineens Kanonenfieber ipv Oklou…

Dus na de komende aankondiging moet ik weer een nieuwe shortlist opstellen!

• Leuk
Hoe doe jij de planning dan?
Ik heb standaard een versie van deze sheet met alles mooi ingevuld, groen gemarkeerd als ik ze heb kunnen boeken en een andere kleur als ik de graphics al klaar heb (meestal een stuk of 6 achter de hand)
IMG_1140.jpeg

• Geweldig
Ik heb standaard een versie van deze sheet met alles mooi ingevuld, groen gemarkeerd als ik ze heb kunnen boeken en een andere kleur als ik de graphics al klaar heb (meestal een stuk of 6 achter de hand)
Bekijk bijlage 22705
Ik doe niet aan planning 🙈 ik doe het uit mijn hoofd en als het te onoverzichtelijk wordt pak ik er op een gegeven moment een A4'tje en pen bij. Daarom is dit wel inspirerend zo, want meer overzicht is wel een life goal op zich 😅

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Volgens mij ben ik want @Oasiss had al voor Dante gekozen dacht ik.

We gaan nu helemaal terug naar de 60's met Jefferson Airplane.

@Koekdoos > @Oasiss

@MadMandra27 Ik zou Kiss ook een 2e podium laten afsluiten maar dat is afhankelijk van het soort festival je neer wilt zetten. Op een metalfestival zijn ze gewoon headliner maar op een festival als Pinkpop/Werchter afsluiter 2e podium naar mijn mening.

Bekijk bijlage 22705
Bruh Al deze planning! Ik heb meestal alleen een notitie op mn telefoon met wat onderstreepte namen als ze geboekt zijn 😂

Kiss groter dan Bring Me? Echt? Had ik dat geweten dan had ik Olivia & Silk Sonic niet geboekt 🤣
Mag ik 2 namen omboeken? 🤣 Want Kiss moet inderdaad de MainStage kunnen afsluiten, tweede podium gaat hem echt niet worden na wat verdere research en jullie reacties hier 🙈

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread