Oasis

Ingeschreven voor de loterij. Wel met de gedachte dat als ik niet ingeloot word, ik niet verdrietig ben vanwege het geld. Word ik wel ingeloot dan ben ik veel geld kwijt, wil niet achterin zitten in de Arena. Vooraan is tot nu toe mijn beste ervaring qua geluid.

Ik zie dat ticketmaster zegt dat er ‘mogelijk later nog een beperkt aantal tickets beschikbaar komt’. En met dit gapende gat rondom de twee data kan het toch bijna niet anders dat meer data nog volgen…

Edit: Ook nog andere vraag. Zo dom maar in alle paniek ging ik opzoeken of het wel echt whats the story morning glory was die in 1995 uitkomt terwijl als je me snachts zou wakker maken zou ik het antwoord kunnen geven. Zou de snelheid nog uitmaken waarop je het invulde? Haha

Laatst bewerkt:
Ik zag Oasis in 2005 en 2009 in de HMH. Mooie setlist destijds. Ook nu was ik graag gegaan, maar ik sla vanwege de Arena en de prijzen over. Volgend jaar zal het best een keertje kriebelen als de data dichterbij komen. Veel plezier aan eenieder die kaarten krijgt en kan gaan!

Kan iemand anders tickets kopen voor je? Bv als mijn vriendin een code krijgt en ik niet, kan zij dan tickets kopen voor mij en mijn vrienden ? Of is het op naam?

Te simpel gedacht waarschijnlijk van mijn kant maar krijgen die niet gewoon een vast bedrag van zeg heel veel miljoen de man voor de reünietour? Die zullen zich niet heel veel bemoeien met ticketprijzen.
Dat ze een vast bedrag krijgen is heel goed mogelijk, maar dat betekent niet dat vervolgens de organisator zelf kan bedenken wat die daarbovenop wil verdienen.

De verwachte opbrengst en kosten worden vooraf berekend en team Oasis (niet de broers zelf natuurlijk) weet echt wel wat dan een redelijk percentage is voor een organisator. De rest is voor Oasis en financiële risico's zijn voor de organisator.

En ticketprijzen, daar bemoeien ze zich echt wel mee, ze bedenken bij welke marge van ticketprijzen de opbrengst het gezeik erover waard is.

IMG_2069.png

Stel ik wil EN naar de JHC EN naar Knebworth. Moet ik dan met 2 emailadressen aanmelden? En loop ik dan het risico dat ik dan beide inschrijvingen kwijt raak ofzo?

Vraagje: als je geregistreerd bent voor de Britse optredens en je krijgt een code, moet dit dan ook via de Britse Ticketmaster of kan je proberen met de Belgische?

Users who are viewing this thread