Graspop Metal Meeting 2027

IMG_8103.jpeg

Nog even inpikken op Lynyrd Skynyrd. Op instagram kondigen ze dit aan als hun langste Europese tour, dus ik zou durven zeggen dat dit wel een zekerheidje is. De spot van Foreigner dit jaar lijkt me ideaal.

North: Amon Amarth, Lorna Shore, Scorpions en The Prodigy
South: Gojira, Parkway Drive, Slayer en Rush
Marquee: Cannibal Corpse, Meshuggah, Kreator en Dimmu Borgir
Jupiler: Bad Religion, Rise Against, Beartooth en Turnstile

Ik zou zeker niet naar alles gaan zien, maar een mens kan ook niet op 2 plekken tegelijk zijn natuurlijk. Maar mochten ze dit in elkaar knutselen, zou ik een gelukkig man zijn.

Falling In Reverse gaan ze niet denk (en hoop) ik opnieuw boeken, enkel als ze de affiche niet gevuld krijgen
Turnstile is sowieso main als ze er staan. Maar zullen wel Werchter subben waarschijnlijk

• Leuk
Waarderingen: won666
Als RaR dit al heeft, zet je maar schrap voor Hellfest. Dat wordt me er eentje hoor! Kan GMM mooi op meeliften natuurlijk, gaat een topeditie worden!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Inderdaad, alleen maar keuzestress en clashes. Net als Sick New World, line up met alleen maar HLs die je dus nooit allemaal kan zien. Wordt overkill denk ik, maar verwacht wel een hele sterke line up.

Sick New World is me iets te Amerikaans.

KIJK EENS HOEVEEL BANDS!!!!
Ja, maar ze mogen allemaal maar een minuut of 25 spelen, dat is toch....
MAAR KIJK EENS HOEVEEL BANDS!!!
Ja, maar als je maar een nummer of 5 kan spelen, dan kan je toch niet...
MAAR KIJK DAN TOCH HOEVEEL BANDS!!!
Maar wanneer het optreden op gang komt, dan moeten ze alweer....
VEEL BANDS!!!! MEER BANDS DAN ELDERS!!! DUS BETER!!!! VEEL!!!! MEER!!!! MURICA!!!!!

• 100
Waarderingen: MetalLimbo
Idd 1 dag en je legt hetzelfde neer voor 4 dagen gmm.
Nee je ziet op gmm ook niet alles, maar wat je ziet is wel langer van stof.
Ook omdat het meer dagen zijn zie je uiteindelijk meer.

Mooie namen op RaR, alleen met Falling in Reverse, Poppy, BFMV, Orbit Culture, Imminence, Lorna Shore en Motionless in White begint het wel een beetje op een 2025 copy te lijken😅

Maar dat zie je toch sowieso steeds/vaker?
Elke 2 jaar voor een (groot) deel repeats. Zeker met (middel) grote namen.

Ik blijf erbij, ik word wel blij van wat er mogelijk gaat komen. Kijken of Hurricane morgen nog wat bijzonders heeft wat niet al op RaR staat (of juist wel natuurlijk)

Users who are viewing this thread

• Joss