Graspop Metal Meeting 2027

Falling in reverse, Faith no more, orbit culture, prodigy, beartooth, turnstile, bad religion, motionless, evanescence, I prevail, bring me en nog meer

Ok, als de helft van deze namen ook op Graspop staat wordt ik wel blij hoor 😀

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666
Schermafbeelding 2026-09-15 150150.jpg

Zeker! Uw Jos heeft niets te vertellen tegenover mijn Jos.

Maar goed, we dwalen af. Tijd dat RaR met die namen gaat komen, zodat we ons daar weer op kunnen focussen.
Misschien moet ik eens een grotere Jos in elkaar knutselen. Aangestuurd door Ai zodat hij kan praten. 4 meter hoog. Een vrouwelijk. Josefien "Ariana" Grande. Ze kan nog zingen ook😂En tis dus ook Jos voor de vrienden

Anyway, ik heb speciaal tot nu gewacht met deze post, zodat ik van Ariana Grande naar Rar kon gaan.

Amai. Ik trok een enorm vies gezicht toen ik na elkaar Falling In Reverse en BMTH zag. Is dat nu al niet het vierde jaar op rij dat BMTH in juni tourt?

maar toen verscheen Parkway Drive en kwam er opeens een gigantische glimlach op mijn gezicht. En dan The Prodigy, Bad Religion en Billy Talent. En werd ik nog gelukkiger. Ook blij met Amon Amarth (kan een goede north headliner worden) en Arch Enemy. Lorna Shore en Bullet For My Valentine hoop ik ook hard op. MiW echter vrees ik dat die een te hoge spot willen, dus hoeft niet voor mij. Geen mega fan meer van. Ik heb een korte periode gehad dat ik ze leuker vond

• Haha
Waarderingen: Jamel
Dikke aankondiging wel hoor, toch weer een paar primeurs. The Prodigy (in de Marqee aub), Billy Talent, I Prevail, MiW, Beartooth, Imminence, Turnstile, Parkway Drive, kom maar door! En ben stiekem ook wel benieuwd naar FiR.

En ben erggg benieuwd of BMTH op Werchter terecht gaat komen. Van mij mogen ze ook gewoon op herhaling komen op Graspop met een nieuwe show, maar daar zal ik één van de weinigen in zijn denk ik.

Dit maakt het voorspellen van de Graspop lineup al een stuk gemakkelijker. Mooi lijstje hoor!
Vooral Parkway Drive vind ik echt fantastisch nieuws, en Evanescence zou ik ook heel graag zien

Mijn verwachting:
Graspop Headliner: Parkway Drive, Evenescence, The prodigy, Faith No More
Mogelijke promotie naar headliner, of gewoon mainstage sub: Amon Amarth, Lorna Shore, Motionless in white
ik gok Werchter: Blink 182, BMTH, Turnstile
Overige grote namen: Beartooth, Poppy, Imminence, BFMV, I prevail, Orbit culture (de metalcore zaterdag is al wel gevuld zo)
Nergens: Falling in reverse (mijn gok is dat Livenation België die niet meer boekt)

Parkway Drive, The Prodigy, Evanescence zouden voor mij drie must see headliners zijn en FNM een skip.
Verder Lorna Shore, MiW ook wel een must en I prevail, Poppy, Imminence zou ik ook graag zien.
Beartooth en Orbit culture ook goede bands maar geen must

Opvallende missers: Gojira!! Waar zijn die? had die toch wel op RaR verwacht
Zou dit verder de kans op Slipknot of Korn kleiner maken? Slipknot is toch een band die meestal ook wel op RaR staan als ze touren

waar ik wel van huiver is dat rock am ring van 90k naar 100k tickets gaat, terwijl het daar nu al als sardientjes was

En ben erggg benieuwd of BMTH op Werchter terecht gaat komen. Van mij mogen ze ook gewoon op herhaling komen op Graspop met een nieuwe show, maar daar zal ik één van de weinigen in zijn denk ik.
Nee hoor. .. tel daar nog Parkway Drive, Lorna Shore, Imminence, Motionless in White bij allemaal op 1 dag 🤯

Dan zwijg ik nog over Evanescence & Amon Amarth die ik ook wel zou zien.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Dit maakt het voorspellen van de Graspop lineup al een stuk gemakkelijker. Mooi lijstje hoor!
Vooral Parkway Drive vind ik echt fantastisch nieuws, en Evanescence zou ik ook heel graag zien

Mijn verwachting:
Graspop Headliner: Parkway Drive, Evenescence, The prodigy, Faith No More
Mogelijke promotie naar headliner, of gewoon mainstage sub: Amon Amarth, Lorna Shore, Motionless in white
ik gok Werchter: Blink 182, BMTH, Turnstile
Overige grote namen: Beartooth, Poppy, Imminence, BFMV, I prevail, Orbit culture (de metalcore zaterdag is al wel gevuld zo)
Nergens: Falling in reverse (mijn gok is dat Livenation België die niet meer boekt)

Parkway Drive, The Prodigy, Evanescence zouden voor mij drie must see headliners zijn en FNM een skip.
Verder Lorna Shore, MiW ook wel een must en I prevail, Poppy, Imminence zou ik ook graag zien.
Beartooth en Orbit culture ook goede bands maar geen must

Opvallende missers: Gojira!! Waar zijn die? had die toch wel op RaR verwacht
Zou dit verder de kans op Slipknot of Korn kleiner maken? Slipknot is toch een band die meestal ook wel op RaR staan als ze touren
lijkt me wel realisitisch idd

als liefhebber van metalcore ben ik hier heel content mee.

• Leuk
Waarderingen: Pommer en KevinVdV

Users who are viewing this thread

• Joss