Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
Nieuwe draft, nieuwe kansen. Make Pinkpop Great Again - Baspop editie. Uiteraard gaan we Pinkpop niet omtoveren tot groot metal-valhalla, maar door de jaren heen hebben wij wel altijd genoten van de hardere rock en metalnamen en soms zelfs thema dagen die op Pinkpop tevoorschijn kwamen.

De eerste dag op deze versie van Baspop wordt een wat meer metal-georiënteerde dag. We tikken meteen wat vinkjes af in verschillende categorieën:
Nederlandse act - check
Voor het eerst in de 00s - check
Meer dan drie keer op Pinkpop - check

Na twee uitverkochte Ziggo Dome shows eind 2022 is het niet meer dan logisch dat misschien wel de grootste metalband van Nederland de North Stage op de eerste dag zal afsluiten:

Within Temptation


@theblackmadness @Tinus101
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.104
1.327
Nog maar 3 namen van mijn longlist moeten schrappen en nog niks van mijn shortlist, waar er toch een 60'tal namen opstaan. Hopelijk blijf het zo!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
Nog maar 3 namen van mijn longlist moeten schrappen en nog niks van mijn shortlist, waar er toch een 60'tal namen opstaan. Hopelijk blijf het zo!

Haal je long- en shortlist door elkaar? Of heb je dan een longlist van een paar honderd namen?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.104
1.327
Ik ben het beu van te strepen, dus dan doe ik alles maar wat ruimer dat het minder pijn doet als ik het eens effectief moet doen 😂
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
Ik ben het beu van te strepen, dus dan doe ik alles maar wat ruimer dat het minder pijn doet als ik het eens effectief moet doen 😂

Maar slechts 3 van de 7 gekozen namen strepen op een longlist van 150+ klinkt wel als een vreemde longlist dan :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken