Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.635
1.930
Ik heb naar aanleiding van de verschillende opmerkingen nog eens goed naar de regels gekeken. De uitwerking van Pinkpopregel 4 wordt inderdaad te krap, dus deze heb ik aangepast naar 2 uit de 90's, 3 uit de zeroes en 4 uit de noughties. Pinkpopregel 5 heb ik teruggebracht van 8 veelbezoekers naar 5 veelbezoekers.

Ook heb ik inmiddels op de knop gedrukt om de volgorde te bepalen, en dat heeft geleid tot het volgende resultaat:
  1. @warriorandweirdo -
  2. @Yannick -
  3. @gerbthederp -
  4. @Timmetje -
  5. @Koekdoos -
  6. @theblackmadness -
  7. @Tinus101 -
  8. @Paddy -
  9. @MadMandra27 -
  10. @Oasiss -
  11. @Brian -
  12. @Martijn -
  13. @Royke -
@warriorandweirdo mag dus nu al aftrappen, maar de tijd voor zijn keuze begint pas maandagochtend om 06:00 te lopen.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
866
1.420
Ik heb naar aanleiding van de verschillende opmerkingen nog eens goed naar de regels gekeken. De uitwerking van Pinkpopregel 4 wordt inderdaad te krap, dus deze heb ik aangepast naar 2 uit de 90's, 3 uit de zeroes en 4 uit de noughties. Pinkpopregel 5 heb ik teruggebracht van 8 veelbezoekers naar 5 veelbezoekers.

Ook heb ik inmiddels op de knop gedrukt om de volgorde te bepalen, en dat heeft geleid tot het volgende resultaat:
  1. @warriorandweirdo -
  2. @Yannick -
  3. @gerbthederp -
  4. @Timmetje -
  5. @Koekdoos -
  6. @theblackmadness -
  7. @Tinus101 -
  8. @Paddy -
  9. @MadMandra27 -
  10. @Oasiss -
  11. @Brian -
  12. @Martijn -
  13. @Royke -
@warriorandweirdo mag dus nu al aftrappen, maar de tijd voor zijn keuze begint pas maandagochtend om 06:00 te lopen.

Okeoke, als laatste in de eerste ronde en als eerste in de tweede ronde. Vloek en een zegen tegelijk denk ik. Geeft me gelukkig wel genoeg voorbereidingstijd 🤣
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.103
1.327
Ik zit weer rond het einde van het midden qua positie. Is denk ik al altijd zo geweest :ROFLMAO:
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.865
2.659
Als een grote verrassing gaat mijn eerste naam niet komen. Maar als Pinkpop carte blanche geeft om een line-up samen te stellen voor hun komende editie, kan je moeilijk anders dan de huidige Queen of Pop te halen. Met haar indrukwekkende 'Eras Tour' brak ze alle records en speelde ze onder andere in drie uitverkochte Arena's. Afsluiter op zondag 22 juni: Taylor Swift!


@Yannick
@gerbthederp
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.643
7.343
Als een grote verrassing gaat mijn eerste naam niet komen. Maar als Pinkpop carte blanche geeft om een line-up samen te stellen voor hun komende editie, kan je moeilijk anders dan de huidige Queen of Pop te halen. Met haar indrukwekkende 'Eras Tour' brak ze alle records en speelde ze onder andere in drie uitverkochte Arena's. Afsluiter op zondag 22 juni: Taylor Swift!


@Yannick
@gerbthederp
En dat is een, ik ga er nog veel moeten afstrepen alvorens het mijn beurt is
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.103
1.327
Als er zo hoog wordt ingezet, dan komt het met mijn line-up in gedachten wel goed denk ik 😇
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.140
6.598
BRUCE_NIJMEGEM1_10-scaled.jpg


The Boss. Bruce Springsteen & The E Street Band.

@gerbthederp > @Timmetje
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.643
7.343
Telt die dan mee voor een 00's act, een 10's act of beide?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken