Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.486
8.728
Eerste shortlist van 3 namen gemaakt, benieuwd waar een streep doorheen gaat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.138
6.598
Ik kom aan 158, maar heb nog niet gecheckt of ze allemaal in BE/NL hebben gespeeld sinds 2022. Koekdoos zijn getal zal dus wel kloppen en als iedereen 8 exclusieve namen kiest, dan mogen we maar max met 17 zijn (17x8 = 136)
Vind het persoonlijk allemaal wat krapjes.

Hoeveel van die artiesten, waar je per afgelopen decennium 5 moet van boeken, hebben ook sinds 2022 ook nog uberhaupt opgetreden?

Ook mbt Songfestival gaat dit toch ook krap worden? Zeker wanneer je met 10, 15 deelnemers gaat zitten.

Bedoeling is goed, maar denk dat de regels wat te scherp zijn ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.486
8.728
Vind het persoonlijk allemaal wat krapjes.

Hoeveel van die artiesten, waar je per afgelopen decennium 5 moet van boeken, hebben ook sinds 2022 ook nog uberhaupt opgetreden?

Ook mbt Songfestival gaat dit toch ook krap worden? Zeker wanneer je met 10, 15 deelnemers gaat zitten.

Bedoeling is goed, maar denk dat de regels wat te scherp zijn ofzo.

Songfestival acts kan geen probleem zijn, in de ZiggoDome is er jaarlijks een groot Eurovision feest met flink veel deelnemers vanuit heel Europa. Deze acts zijn allemaal te kiezen.

Zeker de 00s en de 10s zijn verder heel makkelijk af te tikken. Ik heb daar zonder enige moeite nu al genoeg opties staan om flink te kunnen strepen.

De 90s is misschien wel wat krapper, maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept en dus de exact twee keer op Pinkpop kan wat strak zijn, maar de rest heb ik al meer dan genoeg opties
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.051
5.394
Vind het persoonlijk allemaal wat krapjes.

Hoeveel van die artiesten, waar je per afgelopen decennium 5 moet van boeken, hebben ook sinds 2022 ook nog uberhaupt opgetreden?

Ook mbt Songfestival gaat dit toch ook krap worden? Zeker wanneer je met 10, 15 deelnemers gaat zitten.

Bedoeling is goed, maar denk dat de regels wat te scherp zijn ofzo.
Vanaf de 90's pas per decennium, ben ook nog maar net bezig met selecteren, maar ik vermoed dat er van toen wel nog wat zullen optreden. Eventueel kunnen we 70', 80' en 90's samenvoegen als het echt te moeilijk blijkt?

Songfestival moet ik zeker nog aan beginnen en ken ik niet genoeg van om een mening rond te hebben.

Veel hangt ook af van het aantal deelnemers uiteraard
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Ik heb ook al een enorme lijst. Het lijkt moeilijk maar het valt best mee.

niet quoten als ik straks laatste ben. :p
 
  • Haha
Waarderingen: MadMandra27

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.250
Ah ja, als het daar een beetje bij blijft, zou het wel moeten kunnen allemaal, niet?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.138
6.598
Vanaf de 90's pas per decennium, ben ook nog maar net bezig met selecteren, maar ik vermoed dat er van toen wel nog wat zullen optreden. Eventueel kunnen we 70', 80' en 90's samenvoegen als het echt te moeilijk blijkt?

Songfestival moet ik zeker nog aan beginnen en ken ik niet genoeg van om een mening rond te hebben.

Veel hangt ook af van het aantal deelnemers uiteraard
Ook gewoon als je een 60-tal artiesten rekent per editie, kom je zonder overlapping meegerekend aan slechts zo'n 600 acts. 600÷13 = een poel van ca 46 acts waar je er 5 uit moet kiezen.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • RTW