Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
Plus, als je zelf vindt dat het niet leuk is ze te boeken, is het ook geen issue natuurlijk.

Dit inderdaad, ben zelf niet van plan om pas overleden acts te boeken. Gestopt is net wat anders nog wel, reunion tours enzo.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.643
7.343
Nou, mijn eerste 4 liggen vast. Niet gaan overbieden he ....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.251
Ik heb in tegenstelling tot alle andere drafts zowaar ook een shortlist.

Is Pinkpop de aanleiding, en juist dan kom ik ineens met een plan..
 
  • Haha
Waarderingen: nitotheno

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.103
1.327
Met een longlist van 153 artiesten mag van mij de start er al bijna aankomen. Spannend!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
Met een longlist van 153 artiesten mag van mij de start er al bijna aankomen. Spannend!

Mag van mij ook wel een dagje eerder al beginnen! Denk niet dat er na zaterdag nog iemand bij zal komen… en anders achteraan de slang erbij zetten, zullen vast niet in een dag tijd allemaal een keuze hebben gemaakt 😇
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
866
1.420
Mag van mij ook wel een dagje eerder al beginnen! Denk niet dat er na zaterdag nog iemand bij zal komen… en anders achteraan de slang erbij zetten, zullen vast niet in een dag tijd allemaal een keuze hebben gemaakt 😇
Voor mij liever de start houden zoals die was!
Moet nog beginnen met voorbereiden 😅
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
Voor mij liever de start houden zoals die was!
Moet nog beginnen met voorbereiden 😅

Verandert verder voor je niks hoor, want de tijd loopt toch pas op maandag. Als je aan de beurt zou komen, heb je nog steeds gewoon tot iets van maandag 12:00 de tijd voor je eerste naam. Je hebt juist voordeel met een makkelijkere voorbereiding als er al wat namen uit zijn :LOL:
 
  • Haha
Waarderingen: Royke

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Kan zijn dat ik over de vraag heen heb gekeken, maar even een vraag over de regel van 10 Nederlands groepen (just to be sure en om discussie te vermijden lijkt me):

Telt dit enkel voor groepen die volledig uit Nederlanders bestaan of is 1 lid uit de band die Nederlands is ook al goed? Of telt een meerderheid ook al mee? (Sorry voor de misschien wat moeilijke vraag, maar de voorbereiding is gestart ;) )
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.053
5.395
Kan zijn dat ik over de vraag heen heb gekeken, maar even een vraag over de regel van 10 Nederlands groepen (just to be sure en om discussie te vermijden lijkt me):

Telt dit enkel voor groepen die volledig uit Nederlanders bestaan of is 1 lid uit de band die Nederlands is ook al goed? Of telt een meerderheid ook al mee? (Sorry voor de misschien wat moeilijke vraag, maar de voorbereiding is gestart ;) )
Ik zou zeggen dat er op wikipedia (of eigen site) Nederlands moet staan. Anders zou je bij Megadeth bvb. kunnen zeggen dat ze Belgisch zijn door hun drummer en dat lijkt me toch vrij scheef
Edit: die verplichte naam telt die mee bij de Nederlandse artiesten of is het 10 Ndl namen nog aan te kondigen?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.251
Ik zou zeggen dat er op wikipedia (of eigen site) Nederlands moet staan. Anders zou je bij Megadeth bvb. kunnen zeggen dat ze Belgisch zijn door hun drummer en dat lijkt me toch vrij scheef
Edit: die verplichte naam telt die mee bij de Nederlandse artiesten of is het 10 Ndl namen nog aan te kondigen?
Eens Wikipedia lijkt mij een goede graadmeter.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Ik zou zeggen dat er op wikipedia (of eigen site) Nederlands moet staan. Anders zou je bij Megadeth bvb. kunnen zeggen dat ze Belgisch zijn door hun drummer en dat lijkt me toch vrij scheef
leek mij ook inderdaad de meest logische keuze :) maar ik wou het liever zeker weten :D dank voor je antwoord
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.985
4.055
Ik sla over, het werk dat weer begint en drukte van het nieuwe voetbalseizoen.. is wel even een puzzeltje dit dus dat wordt wat te veel.

Ben wel heel benieuwd nu alweer naar de pareltjes waardoor ik wel weer eens naar pinkpop zou willen. Het zou in ieder geval iedereen moeten lukken om meer must sees op het affiche te krijgen dan de laatste echte editie, dat waren namelijk precies 0
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.635
1.930
Met Wesley erbij zitten we op 14 deelnemers. Ik laat de mogelijkheid tot aanmelding open tot vanavond 23.59, en dan kunnen we morgen officieus beginnen. Zal dan tevens een blik werpen op de regels om te bezien of die gezien het aantal deelnemers te scherp zijn.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.103
1.327
Zo, alles staat klaar voor de eerste 9 namen die ik zou willen. Hopelijk kan ik er toch 5 rondjes mee verder en moet ik niet meer ervan strepen dan ik mag aankondigen... :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken