Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mag van mij ook wel een dagje eerder al beginnen! Denk niet dat er na zaterdag nog iemand bij zal komen… en anders achteraan de slang erbij zetten, zullen vast niet in een dag tijd allemaal een keuze hebben gemaakt
Mag van mij ook wel een dagje eerder al beginnen! Denk niet dat er na zaterdag nog iemand bij zal komen… en anders achteraan de slang erbij zetten, zullen vast niet in een dag tijd allemaal een keuze hebben gemaakt
Verandert verder voor je niks hoor, want de tijd loopt toch pas op maandag. Als je aan de beurt zou komen, heb je nog steeds gewoon tot iets van maandag 12:00 de tijd voor je eerste naam. Je hebt juist voordeel met een makkelijkere voorbereiding als er al wat namen uit zijn
Kan zijn dat ik over de vraag heen heb gekeken, maar even een vraag over de regel van 10 Nederlands groepen (just to be sure en om discussie te vermijden lijkt me):
Telt dit enkel voor groepen die volledig uit Nederlanders bestaan of is 1 lid uit de band die Nederlands is ook al goed? Of telt een meerderheid ook al mee? (Sorry voor de misschien wat moeilijke vraag, maar de voorbereiding is gestart )
Kan zijn dat ik over de vraag heen heb gekeken, maar even een vraag over de regel van 10 Nederlands groepen (just to be sure en om discussie te vermijden lijkt me):
Telt dit enkel voor groepen die volledig uit Nederlanders bestaan of is 1 lid uit de band die Nederlands is ook al goed? Of telt een meerderheid ook al mee? (Sorry voor de misschien wat moeilijke vraag, maar de voorbereiding is gestart )
Ik zou zeggen dat er op wikipedia (of eigen site) Nederlands moet staan. Anders zou je bij Megadeth bvb. kunnen zeggen dat ze Belgisch zijn door hun drummer en dat lijkt me toch vrij scheef
Edit: die verplichte naam telt die mee bij de Nederlandse artiesten of is het 10 Ndl namen nog aan te kondigen?
Ik zou zeggen dat er op wikipedia (of eigen site) Nederlands moet staan. Anders zou je bij Megadeth bvb. kunnen zeggen dat ze Belgisch zijn door hun drummer en dat lijkt me toch vrij scheef
Edit: die verplichte naam telt die mee bij de Nederlandse artiesten of is het 10 Ndl namen nog aan te kondigen?
Ik sla over, het werk dat weer begint en drukte van het nieuwe voetbalseizoen.. is wel even een puzzeltje dit dus dat wordt wat te veel.
Ben wel heel benieuwd nu alweer naar de pareltjes waardoor ik wel weer eens naar pinkpop zou willen. Het zou in ieder geval iedereen moeten lukken om meer must sees op het affiche te krijgen dan de laatste echte editie, dat waren namelijk precies 0
Met Wesley erbij zitten we op 14 deelnemers. Ik laat de mogelijkheid tot aanmelding open tot vanavond 23.59, en dan kunnen we morgen officieus beginnen. Zal dan tevens een blik werpen op de regels om te bezien of die gezien het aantal deelnemers te scherp zijn.
Zo, alles staat klaar voor de eerste 9 namen die ik zou willen. Hopelijk kan ik er toch 5 rondjes mee verder en moet ik niet meer ervan strepen dan ik mag aankondigen...