Down the Rabbit Hole 2025

(Looong time lurker hier, toch maar account aangemaakt)

Ik zit in een paar groepsapps van "feestpubliek" of andere mensen die ik via via ken, en hierin wordt door een groot aantal mensen gezegd "ik ken eigenlijk helemaal niks van de lineup dit jaar! Tickets in de pocket!" (en zo gaat dat al enkele jaren)
Dus ik weet niet of de beweging die DTRH lijkt te maken met de line-up, zoals men hier noemt (en waar ik overigens ook mega blij mee ben) ook al duidelijk is bij dat publiek haha. Fingers crossed voor een shift :)

Ugh er ging tijdens de betaling van mijn tickets iets mis en nu doet mijn pre-sale code het niet meer😭 Ik heb DTRH een berichtje gestuurd in de hoop op een nieuwe code of een code 'reset', maar ben er bang voor

Nee ook niet. Kreeg net een mail van DTRH naar aanleiding van mailtje dat ik gestuurd heb. Met presale. Vier tickets gekocht en ook betaald en toen de melding dat er iets fout is gegaan... Geen tickets, wel 1200 euro afgeschreven. Lijkt wel vervloekt....
Bij mij duurde het vorig jaar bijna een uur voordat ik de tickets in mijn mailbox had na afrekenen, misschien nog even geduld? :)

Nee ook niet. Kreeg net een mail van DTRH naar aanleiding van mailtje dat ik gestuurd heb. Met presale. Vier tickets gekocht en ook betaald en toen de melding dat er iets fout is gegaan... Geen tickets, wel 1200 euro afgeschreven. Lijkt wel vervloekt....
Heb ik ook wel eens gehad bij Ticketmaster, kreeg tijdje later gewoon m'n tickets

Niet 1-op-1 te vergelijken, maar ik had vorig jaar hetzelfde probleem met de pendelbustickets. Kreeg toen een wit scherm ipv een soort bevestigingsscherm na de betaling. Uiteindelijk kreeg ik de tickets alsnog, maar duurde wel 1-2 dagen. DTRH reageerde toen in ieder geval snel via Instagram.

Je zou even in je afschriften kunnen kijken. Meestal staat daar dan iets van een ordernummer/ticketnummer bij. Als dat zo is, kun je er in principe vanuitgaan dat je aankoop gewoon verwerkt is en het foutje later gecorrigeerd wordt.

Bij mij duurde het vorig jaar bijna een uur voordat ik de tickets in mijn mailbox had na afrekenen, misschien nog even geduld? :)
Laten we het hopen ;-)

Mijn geduld is de afgelopen twee jaar regelmatig op de proef gesteld haha. De line ups kan ik mee leven, de ticketverkoop is altijd gedoe. Maar dat kan ook aan mij liggen....

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Je zou even in je afschriften kunnen kijken. Meestal staat daar dan iets van een ordernummer/ticketnummer bij. Als dat zo is, kun je er in principe vanuitgaan dat je aankoop gewoon verwerkt is en het foutje later gecorrigeerd wordt.
Ja even gekeken maar kon er niet zo snel een ordernummer uit destilleren. Maar laten we maar even afwachten...

• Leuk
Waarderingen: Novis95
In het licht van de discussies over veranderend publiek en nieuwe (oude?) weg inslaan verbaas ik me weer ontzettend over de presale. Dus ihkv vernieuwing citeer ik m’n eigen berichten van vorig jaar:

Voor de verkoop:
Verbaas me over gebrek aan ophef over dat mensen die vorig jaar kaartje hadden opnieuw voorrang krijgen in voorverkoop. Met de gemiste edities in ‘20 en ‘21 logisch maar nu toch geen reden meer voor? Zo ontneem je veel mensen kans om te gaan en krijg je jaar in jaar uit dezelfde groep. Funest voor je doorstroom / ontwikkeling als festival lijkt me.

Na de verkoop:
Hopelijk is dit laatste keer dat ze voorverkoop houden voor kaarthouders van jaar ervoor organiseren. Amper iemand kan een ticket kopen als de daadwerkelijke verkoop start, is het snel uitverkocht, is de hype jaar erna weer groter.. maakt het niet toegankelijker

Als afgeschreven is, komt het waarschijnlijk zo meteen goed. Ik heb na de aankoop ook los een parkeerticket gekocht en gebeurde hetzelfde. Ticketmaster bericht gestuurd en kreeg gelijk antwoord dat ze in dat geval een backup systeem hebben die de afschrijvingen controleert en binnen 1,5 uur alsnog de tickets verzendt. Vast bericht sturen via de site kan natuurlijk geen kwaad.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
In het licht van de discussies over veranderend publiek en nieuwe (oude?) weg inslaan verbaas ik me weer ontzettend over de presale. Dus ihkv vernieuwing citeer ik m’n eigen berichten van vorig jaar:

Voor de verkoop:

Na de verkoop:
Daarom heeft 50 procent ook geen mail ontvangen en doet nog eens 50 procent van de presalecodes het niet. ;)

• Leuk
Waarderingen: poedel
Zoiets zal vast nog wel uit de hoge hoed komen. De kans is ook vrij groot dat de laatste headliner toch een dance act gaat zijn maar wie weet wordt het dit jaar wat anders.

Users who are viewing this thread