Down The Rabbit Hole 2024

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Nee totaal niet zelfs. Maar wie weet. Dan ben ik in ieder geval ergens anders te vinden. Kon me niet echt bekoren op Pukkelpop vorig jaar….
Hoezo geen DTRH-naam? Ze programmeren echt wel wat hardere dingen, en volgens mij houdt het DTRH- wel van wat moshes.
Hoe ze live zijn geen idee, maar die plaat van 2021 is uitstekend en best wel catchy.
Als DTRH alleen maar van die veilige dingen als Kruangbin of Jungle zou programmeren is de lol er snel vanaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Kiasmos heeft net eerste shows in 5 jaar aangekondigd. Voor nu nog maar 3 shows, maar eentje begin juni in Utrecht... Kansje voor DTRH of programmeren die niet zo'n aparte artiest?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Kiasmos heeft net eerste shows in 5 jaar aangekondigd. Voor nu nog maar 3 shows, maar eentje begin juni in Utrecht... Kansje voor DTRH of programmeren die niet zo'n aparte artiest?
Zouden ze zeker boeken, maar tot nu toe lijken het redelijk exclusieve shows te zijn.
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Zouden ze zeker boeken, maar tot nu toe lijken het redelijk exclusieve shows te zijn.
Ja lijkt inderdaad een aantal handpicked shows te zijn, waaronder Olafur's eigen festival.

Achja, kaartjes daarvoor zijn al in de pocket dus hoef me niet super druk te maken om of ze op DTRH geboekt worden 😂
 

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
35
39
Nee totaal niet zelfs. Maar wie weet. Dan ben ik in ieder geval ergens anders te vinden. Kon me niet echt bekoren op Pukkelpop vorig jaar….
Helemaal eens! Turnstile op Lowlands was in een vrij lege Bravo, want Lowlands volk en rock is als olie en water af en toe, maar ze speelden sterk en hebben in mijn ogen een goeie show neergezet daar. I
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Hoezo geen DTRH-naam? Ze programmeren echt wel wat hardere dingen, en volgens mij houdt het DTRH- wel van wat moshes.
Hoe ze live zijn geen idee, maar die plaat van 2021 is uitstekend en best wel catchy.
Als DTRH alleen maar van die veilige dingen als Kruangbin of Jungle zou programmeren is de lol er snel vanaf.
Zeker programmeren ze ook harder werk en dat kan ook prima. En ik heb er ook zeker geen last van.

Maar hardcore punk als Turnstile staat toch niet heel vaak op het affiche op DTRH.

En ik pleit er niet voor om alleen maar veilige dingen te programmeren hoor ;-)
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Zeker programmeren ze ook harder werk en dat kan ook prima. En ik heb er ook zeker geen last van.

Maar hardcore punk als Turnstile staat toch niet heel vaak op het affiche op DTRH.

En ik pleit er niet voor om alleen maar veilige dingen te programmeren hoor ;-)
Sterker nog, voor mij maken namen die net niet passen line-ups nou juist af. het is echter geen veilige keuze en zie DTRH het daarom niet zo snel doen inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Ik denk dat turnstile in iedergeval beter past dan the gaslight anthem, en die zijn al aangekondigd😅
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Sterker nog, voor mij maken namen die net niet passen line-ups nou juist af. het is echter geen veilige keuze en zie DTRH het daarom niet zo snel doen inderdaad.
Eens, juist de dingen die niet passen maken de line up passend ;P

Vorig jaar waren acts als Bob Vylan, Tramhaus en IDLES (die toch een relatief hoge spot hadden) absolute hoogtepunten voor iedereen die daar bij was en ook met Scowl is dit jaar in ieder geval al wat hardcore punk van de partij. Maar snap het ook zeker als ze deze overslaan hoor, in beide gevallen te begrijpen denk ik. Is natuurlijk ook logischer om voor de namen die buiten het standaard plaatje vallen wel voor de kleinere te gaan.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Heb hoop op wat bands die afgelopen jaar een album hebben uitgebracht en redelijk nieuwe namen in t circuit:
Clockworks
Coach Party

Scowl is alvast een goede tip, daar ga ik sowieso kijken
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
IDLES voor het eerst op DTRH gezien in '18 en de tent puilde uit. Turnstile moet dan toch ook best kunnen.
Mwah, toch een wezelijk verschil tussen deze twee bands in mijn ogen. Aan de ene kant kan je ze allebei onder het brede genre ''Rock" zetten, maar meer ingezoomd schuurt Turnstile aan tegen Hardcore punk, waar Idles juist meer richting alternatieve rock gaat. Het is niet dat het niet kan hoor. Maar het botst voor mijn gevoel met de filosofie van DTRH.

Edit: Daarbij valt te vermelden dat DTRH zulke namen in het verleden wel boekt, maar dan voor eerder op de dag in de Teddy of Fuzzy lop ofzo. Turnstile komt waarschijnlijk alleen voor een late mainstage spot momenteel (plek van phoenix bijv.).
 
Laatst bewerkt:

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Ik zie Turnstile eerder op DTRH dan op Pinkpop, en vreemd genoeg was dat laatste aan de hand in 2022. Ik zou het een mooie boeking vinden, maar hoop voor mijzelf op BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken