Down The Rabbit Hole 2024

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
275
321
Gelukt! Via de app was ik bijna aan de beurt, maar kreeg toen weer nieuwe wachtrij knop. Vriend kwam er gelukkig wel door.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Ik heb het gevoel alsof het al is uitverkocht, de website zegt ''Op dit moment zijn er geen tickets in deze prijssoort beschikbaar.'' Gelukkig heb ik al binnen, maar dit is echt heel snel
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: daily en Lion

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Toen ik tickets kon gaan selecteren, waren er geen meer beschikbaar...
Ik denk dat er veel via presale zijn verkocht..
Dus toch wel LL taferelen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.177
Wat je ook doet, blijf als je erdoorheen bent nog minstens 15 a 20min verversen.
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Blijven proberen allemaal!! Er kunnen nog steeds kaartjes vrijkomen zoals altijd
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Plek in de wachtrij is volgen
Raden jullie aan te refreshen? Gaat je plek in de wachtrij dan niet verloren?
Plek in de wachtrij is volgens mij niet veel meer waard.Je kan denk ik beter opnieuw beginnen. Er is namelijk volgens mij geen wachtrij meer op dit moment
 

Karel11

Playlistbediener
23 aug 2022
16
2
Ik hoop dat je die met credit card hebt gekocht zodat je je geld kunt terugclaimen.... want DTRH tickets gaan alleen via Ticketmaster.
Met iDeal, maar in mijn bevestigingsemail staat dat ik mobiele tickets ontvang.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.659
20min na begin verkoop 45 duizend tickets verkocht. Insane.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
275
321
Blijven proberen, sommige worden niet betaald of er zijn meerdere vrienden aan het proberen en dan koopt een deel niet omdat de andere al hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.177
Met iDeal, maar in mijn bevestigingsemail staat dat ik mobiele tickets ontvang.
Ik help het je hopen maar ga er maar niet vanuit. Je kunt het beste nooit via dit soort sites kaarten kopen. De kans dat je neptickets (of helemaal geen tickets) ontvangt is daar te groot voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matt

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
275
321
En nog af en toe kijken in de komende dagen. Ik had voor Lowlands opeens nog midden in de nacht tickets via de reguliere verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Als iemand toevallig 1 ticket om wat voor reden dan over heeft, hou ik me aanbevolen!
 

Lazycat

Playlistbediener
14 dec 2016
7
4
Zo dat is wel hard gegaan zeg.. Wij hadden geluk en 2 kaarten binnen (had nog een vriendin als back-up die het ook probeerde voor ons maar dat bleek niet nodig). Dus na 2017 en 2022 gaan we volgend jaar weer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Zo. Dat had ik niet verwacht! Iedereen wel gelukt? Sws komen er elk jaar veel tickets vrij vlak voor het weekend dus als je er gewoon rekening mee houdt, komt het goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken