Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb het gevoel alsof het al is uitverkocht, de website zegt ''Op dit moment zijn er geen tickets in deze prijssoort beschikbaar.'' Gelukkig heb ik al binnen, maar dit is echt heel snel
Plek in de wachtrij is volgens mij niet veel meer waard.Je kan denk ik beter opnieuw beginnen. Er is namelijk volgens mij geen wachtrij meer op dit moment
Ik help het je hopen maar ga er maar niet vanuit. Je kunt het beste nooit via dit soort sites kaarten kopen. De kans dat je neptickets (of helemaal geen tickets) ontvangt is daar te groot voor.
Berichten ivm doorverkoopplatform verwijderd. Weet zelf niet of het legit is, maar even voorzichtigheidsprincipe om te vermijden dat forumleden uit paniek domme dingen doen.
Zo dat is wel hard gegaan zeg.. Wij hadden geluk en 2 kaarten binnen (had nog een vriendin als back-up die het ook probeerde voor ons maar dat bleek niet nodig). Dus na 2017 en 2022 gaan we volgend jaar weer
Zo. Dat had ik niet verwacht! Iedereen wel gelukt? Sws komen er elk jaar veel tickets vrij vlak voor het weekend dus als je er gewoon rekening mee houdt, komt het goed.