Down The Rabbit Hole 2023

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
En zie ik nu iets over het hoofd of zouden The Arctic Monkeys ook kunnen komen?
Die lijken me te groot als subheadliner en staan amper twee maanden eerder al in de Ziggo.


Gok met deel logica, deel hoop, deel beiden.
Sigur Ros - Roisin Murphy - dEUS - The Vices - The Slow Readers Club - Gaz Coombes - The Haunted Youth - Wende - Tramhaus - The Murder Capital - Julia Jacklin - Alice Merton - Rina Sawayama - Warhaus - The Mauskovic Dance Band - The Cat Empire
 

markv

Nieuw lid
28 feb 2023
1
1
Ha, ik zie net dat the Flaming Lips gaan touren ter ere van 20 jaar Yoshimi album. Dat zou toch ook een hele toffe toevoeging zijn aan de lineup!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Ha, ik zie net dat the Flaming Lips gaan touren ter ere van 20 jaar Yoshimi album. Dat zou toch ook een hele toffe toevoeging zijn aan de lineup!
Met een world tour die voorlopig alleen naar de VS en UK gaat... Zou een fantastische naam zijn, maar ben bang dat ze ook wel een break pakken tussen eind juni en begin augustus.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Ha, ik zie net dat the Flaming Lips gaan touren ter ere van 20 jaar Yoshimi album. Dat zou toch ook een hele toffe toevoeging zijn aan de lineup!
Ja dat zou heel tof zijn inderdaad, hebben ze al Europese data aangekondigd?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Nieuwe Roskilde namen bieden helaas weinig aanknopingspunten voor DTRH. Kendrick Lamar zal niet komen. Caroline Polachek staat al op BKS helaas.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Dat gevoel heb ik ook.

Ik heb niet zo'n goed gevoel over de batch... heb mij stiekem al iets te rijk gerekend met Roisin Murphy en FKA.
Ik herken dat gevoel. Maar zoals gezegd: vergeleken met vorig jaar missen we wel nog flink wat middelgrote namen. Dus ik verwacht toch nog wel wat stevigs. Maar tegelijkertijd het gevoel dat het misschien wel wat gaat tegenvallen.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Ha, ik zie net dat the Flaming Lips gaan touren ter ere van 20 jaar Yoshimi album. Dat zou toch ook een hele toffe toevoeging zijn aan de lineup!
Dan spring ik een groot gat in de lucht. Yoshimi is ook het beste Flaming Lips album.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken