Down The Rabbit Hole 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Laatste voorspelling voor de nieuwe namen van (hopelijk) morgen:

Iggy pop - Four tet of Skrillex - Sigur Ros - Lil nas X

Men I trust - Lebanon hanover - Animistic Beliefs - Deki Alem - Obongjayar - Bar Italia - Yves tumor - pinkpantheress
Zou een perfecte en gepaste tweede worp zijn!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik vind Lil Nas X net zo misplaatst op DTRH als Goldband op Best Kept Secret.

Ik denk:

Roisin Murphy - Aurora - dEUS - The Murder Capital - Wet Leg - Yves Tumor - Chanel Tres - shame - Tramhaus - The Haunted Youth - Orbital - Altin Gün - Tscha(live) - Rina Sawayama - pinkpantheress - Blur

:censored:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Normaal heb je een handjevol headliners, ofwel: namen die in het grootste 'vakje' op hun lineup staan. Vorig jaar waren dat Disclosure, Gorillaz, The War on Drugs, BICEP, Erykah Badu, HAIM, The Smile en Moderat.

8 namen dus, terwijl er nu nog maar 3 headliners opstaan. Dus normaal gezien moet er nog een flink aantal grote namen bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik denk dat eigenlijk Blur toch gaat komen, en niet als headliner maar op de plek van The Smile. Er zit een mega gapend gat in die tourdata in het weekend van DTRH van ze.
1677510932049.png
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Ik denk dat eigenlijk Blur toch gaat komen, en niet als headliner maar op de plek van The Smile. Er zit een mega gapend gat in die tourdata in het weekend van DTRH van ze.
Bekijk bijlage 4182
Zitten nog wel meer gaten in dat programma zo te zien, maar vraag me af hoe veel daarvan nog gevuld gaan worden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Zitten nog wel meer gaten in dat programma zo te zien, maar vraag me af hoe veel daarvan nog gevuld gaan worden.
Inderdaad... Elk ander land wordt bijna aangedaan, terwijl Albarn graag in NL is voor een optreden. Mja.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Laatste voorspelling voor de nieuwe namen van (hopelijk) morgen:

Iggy pop - Four tet of Skrillex - Sigur Ros - Lil nas X

Men I trust - Lebanon hanover - Animistic Beliefs - Deki Alem - Obongjayar - Bar Italia - Yves tumor - pinkpantheress
Men I trust kan niet, die hun tour start pas de week daarna
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Dat is inderdaad raar, maar ik ik heb weinig hoop in een Blur show als subheadliner als Paolo Nutini op eenzelfde festival headliner is.
Of ze schuiven Nutini terug. Naar een plek die hem ook beter past denk ik.

Maar ik geloof niet dat ze Blur hebben. Zou wel heel leuk zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Of ze schuiven Nutini terug. Naar een plek die hem ook beter past denk ik.

Maar ik geloof niet dat ze Blur hebben. Zou wel heel leuk zijn.
Ja daar gaat een agent van een act zeker akkoord mee zijn 😂.
Mad Cool had al zever omdat ze acts in een bepaald lettertype hadden gezet en daarna downgraden de voorbije jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ja daar gaat een agent van een act zeker akkoord mee zijn 😂.
Mad Cool had al zever omdat ze acts in een bepaald lettertype hadden gezet en daarna downgraden de voorbije jaren.
Nou ja we weten niet of Paolo Nutini daadwerkelijk zwart op wit heeft dat hij de Hotot een avond gaat afsluiten? Als dat zo is, zal zijn management niet akkoord zijn nee. Maar als dat niet zo is, kan er toch nog wel een naam tussen komen?

Maar voor de duidelijkheid: ik verwacht dat niet hoor. Maar het is volgens mij niet heel ongebruikelijk dat er wat geschoven wordt bovenin.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Gezien ze Nutini als headliner hebben staan komt Blur er niet meer bij denk ik. Die hadden anders bovenaan affiche gestaan. Zou raar zijn als de op 1 na grootste naam op het programma niet headlined.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.612
2.098
Hoewel ik niks tegen Nutini heb, krijg ik wel de kriebels van het idee dat er geen grotere namen bij komen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Nou ja we weten niet of Paolo Nutini daadwerkelijk zwart op wit heeft dat hij de Hotot een avond gaat afsluiten? Als dat zo is, zal zijn management niet akkoord zijn nee. Maar als dat niet zo is, kan er toch nog wel een naam tussen komen?

Maar voor de duidelijkheid: ik verwacht dat niet hoor. Maar het is volgens mij niet heel ongebruikelijk dat er wat geschoven wordt bovenin.
Neen schuiven is not done. Als de organisator zelf zegt dat de 3 headliners al gekend zijn is dat wel duidelijk, niet?

Dat er nog namen net onder moeten, uiteraard. Want dat hebben ze niet echt precies.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken