Down The Rabbit Hole 2023

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Vlak voor de nieuwe worp nog een wens/voorspel-lijstje:

Damien Rice
Isaac Gracie
Inhaler
Big Thief
Churches
Tallest man on earth
The Veils
a balladeer
Lovejoy
K's choice
Circa Waves
Broken Bells
Warhaus
Portland
Aurora
Haunted youth
Sam Fender
Tamino
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Van NSJ zie ik ook nog wel Yussef Dayes en The Staple jr singers overkomen naar dtrh, delen altijd wel een paar namen volgens mij
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Kink is voor morgenochtend 9.00 iets aan het teasen. Gezien de korte lijntjes tussen Kink en Mojo zou dat zomaar iets te maken kunnen hebben met de DTRH-namen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Kink is voor morgenochtend 9.00 iets aan het teasen. Gezien de korte lijntjes tussen Kink en Mojo zou dat zomaar iets te maken kunnen hebben met de DTRH-namen.
Sorry als ik er te veel in lees, maar de foto's gaan allemaal over de radio, maar zien er allemaal heel... Blur-ry uit. Zou het?

Kan ook gewoon een nieuw radioduo zijn die ze willen aankondigen natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Sorry als ik er te veel in lees, maar de foto's gaan allemaal over de radio, maar zien er allemaal heel... Blur-ry uit. Zou het?

Kan ook gewoon een nieuw radioduo zijn die ze willen aankondigen natuurlijk.
Of het is Blur in Afas oid en niet iets voor DTRH op Kink morgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en mattman

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Laatste foto is ook een Amsterdammertje, dus zal met Amsterdam te maken hebben. Dus Blur in Amsterdam is ook mijn gok
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Kink presents… Blur in ziggo dome is ook echt heel lekker ja. Dat zal het ongetwijfeld zijn.


Sja, en doe je dan Stromae of Blur als grootste duurste naam op je festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
We hadden het al kunnen vermoeden maar Blur nu ook echt helemaal out…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Volgens het BKS topic geboekt door Friendly Fire, dus dan nooit echt een contender geweest voor DTRH denk ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Denk ook niet dat er nog heel veel waren die Blur hadden verwacht.

Wel erg jammer; had een toffe bovenkant geweest met Fred Again.., Stromae en Blur.

Paolo Nutini bovenaan is wel echt een zwaktebod.

Maar goed, maar eens kijken wie er straks wel bij komen. Dit wordt wel het moment dat we kunnen bepalen of het snor zit met de line up dit jaar of dat het tegenvalt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Denk ook niet dat er nog heel veel waren die Blur hadden verwacht.

Wel erg jammer; had een toffe bovenkant geweest met Fred Again.., Stromae en Blur.

Paolo Nutini bovenaan is wel echt een zwaktebod.

Maar goed, maar eens kijken wie er straks wel bij komen. Dit wordt wel het moment dat we kunnen bepalen of het snor zit met de line up dit jaar of dat het tegenvalt.
Val nogal in herhaling, maar vooral aan de bovenkant moet er echt nog een pak bij qua grote namen om 2022 en 2019 (en 2018) te evenaren.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
686
624
Blur had gaaf geweest, niet perse een act waarvoor ik een duur Ziggo kaartje koop maar op een festival 100% zeker had willen zien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Volgens het BKS topic geboekt door Friendly Fire, dus dan nooit echt een contender geweest voor DTRH denk ik.
Denk eerder dat ze zich er bij Mojo niet aan wilden wagen. Die weten ook wel hoe populair ze zijn. Lokerse Feesten zijn duidelijk. En dat hun eisen waarschijnlijk niet in verhouding staan tot hun populariteit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken