Down The Rabbit Hole 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
Er werd hier gesproken over in totaal 8 /9 grote namen. Dat is dus niet het geval. Ik hoorde Sam Fender vallen en dergelijke. Dat is toch nog ander kaliber.

Maar zoals ook eerder gezegd, betekent niet dat het een mindere lichting is.
8/9 grote namen lijkt mij dit jaar inderdaad niet erg realistisch. Al zitten er een paar namen tussen (Ben Howard en eerder Phoenix) die wel bij die grotere namen horen.

Maar DTRH doet hier wat mij betreft gewoon een prima worp.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Straks even in de nieuwe namen duiken, maar eerste indruk vooral blij met Ben Howard, Sofi Tukker en Tscha natuurlijk. Ik had echt heel hard gehoopt op Roisin Murphy alleen...
 

BVBe

Nieuw lid
19 dec 2022
3
5
En Horace Andy als legende kan ook wel tellen. Het moge dan niet dé grote naam zijn, dat is gewoon een heel leuke toevoeging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Toffe namen, zeker. Genoeg waarmee ik mij kan vermaken straks.
Maar toch puur gelet op hoe groot dit festival is, en toch ook hoeveel je betaalt, mag er nog wel groots bij op het affiche. Hoop dat de laatste 20(?) namen nog 2-3-4 acts in de categorie Ben Howard bevatten. Maar vrees dat het er bij max één blijft.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Erg blij met Ben Howard (!!), Death Grips, Tramhaus en The Murder Capital! Bob Vylan, OVERMONO, Antal, Nu Gunea, Palace ook wel graag zien.
Voor de rest wat namen die ik niet of vaag ken, dus maar even inluisteren.
Al met al redelijke worp, maar echt grote namen missen wel een beetje.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
192
314
Palace is een leuk konijn uit de hoge hoed! Nu Genea dan weer geen grote verrassing, maar wel een leuke act. Een lekker zomerzonnetje is bij beide wel gepast.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Op eerste gezicht was ik een beetje teleurgesteld (vooral wat betreft de grote namen) maar dat veranderde heel snel en nu ben ik ontzettend blij met de namen;

Ben Howard, Death Grips, Horace Andy, Shygirl, Bob Vylan, heartworms, Skin on Skin, The murder capital, Carista, Tscha, gyedu-blay; stuk voor stuk namen waar ik nu al zin in heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Ja ik ben gewoon dus gewoon ontzettend blij met deze drop en nog geen spijt van de keuze voor DTRH ipv Lowlands dit jaar!
Dance Dancing GIF
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Nou nu kan ik al wel een aardig beeld schetsen van wat ik vind van dit programma:

Must see:

Stromae
Fred Again..
The Blaze
Joey Bada$$
Slowthai
Horace Andy
Overmono
The Murder Capital
Shygirl
Sleaford Mods
Spoon
TSHA
Working Men's Club
Tramhaus

Tof:

Ben Howard
Froukje
Death Grips
Agar Agar
Kamma & Masalo
Ramkot
Weval
Sticks (al zie ik die ook al in een zaal)
Warhaus (idem, ook al in de planning in een zaal)
Bob Vylan

Ok:

Paolo Nutini (maar niet als headliner)
Romy
Naaz
The Whitest Boy Alive
Phoenix
Selah Sue
Idles

Nog luisteren:

Antal
Carista

Nooit van zijn leven:

Sofi Tukker

Conclusie: Denk dat ik vorig jaar interessanter vond, maar al met al toch een heel behoorlijke line-uop.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Erg jaloers op The Blaze! Hebben een prachtige live show dit keer en DTRH zal een van de eersten zijn die het nieuwe album live zullen horen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.476
Erg jaloers op The Blaze! Hebben een prachtige live show dit keer en DTRH zal een van de eersten zijn die het nieuwe album live zullen horen.
Vorig jaar was The Blaze op Core wel een waanzinnige teleurstelling. Amai. Die hebben inderdaad een ferme show, en iedereen dacht dat met die mega schermen dit wat zou geven. Namen die hun beelden 1/10de van dat scherm in ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Vorig jaar was The Blaze op Core wel een waanzinnige teleurstelling. Amai. Die hebben inderdaad een ferme show, en iedereen dacht dat met die mega schermen dit wat zou geven. Namen die hun beelden 1/10de van dat scherm in ofzo.
Paar jaar geleden op Lowlands vond ik tof. Dus ik kijk er nu toch wel met verwachting naar uit.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Vorig jaar was The Blaze op Core wel een waanzinnige teleurstelling. Amai. Die hebben inderdaad een ferme show, en iedereen dacht dat met die mega schermen dit wat zou geven. Namen die hun beelden 1/10de van dat scherm in ofzo.
Oh echt? Ben wel verbaasd, op Sonar zag het er goed uit (dat was hun trial run) en de liveshow in 2017/18 was echt geweldig live. Heb ze gezien op We-Are-Electric (RIP mooi festival) in 2018 en ze kregen de main stage daar vol en stil.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken