Down The Rabbit Hole 2023

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.108
11 uur geweest, geen vooraankondiging. Sowieso vind ik de radiostilte sinds de melding dat alles is uitverkocht wel een beetje jammer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Lees je dat ergens? Of is de conclusie dat het deze week niet meer gaat gebeuren?
Ze releasen altijd om 11 uur, op dinsdag/woensdag/donderdag en zijn hier nog nooit vanaf geweken. Dus het is een conclusie die ik zelf heb genomen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.318
7.309
Ze releasen altijd om 11 uur, op dinsdag/woensdag/donderdag en zijn hier nog nooit vanaf geweken. Dus het is een conclusie die ik zelf heb genomen.
Volgende week is het voor een groot deel van Nederland voorjaarsvakantie. Zal het dan niet een weekje later zijn?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Zou kunnen. Ik weet niet waar het kantoor zit maar deze week heeft regio zuid vakantie.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Denk wel volgende week hoor. Zitten altijd op een strak en vaststaand schema. Vorig jaar kwam de tweede lichting op 26 februari. Op een donderdag. Dan zal het volgende week woensdag of donderdag zijn, normaal gesproken.

Vorig jaar viel 26 februari ook in de krokusvakantie van noord.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Als we dan toch aan wensenlijstjes doen:

Big Thief
The Murder Capital
Julia Jacklin
Personal Trainer
Haunted Youth
Just Mustard
dEUS
Tramhaus
Rosalia
Sorry
Nils Frahm
Realistisch rijtje denk ik. Tramhaus en Murder Capital vorig jaar ook op Lowlands en staan niet op BKS, duw wel aannemelijk. The Haunted Youth kan ook niet missen zou je denken.
 

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
59
71
Big Thief zou zeer welkom zijn! Ze hebben wel eind april al de Europese clubtour afgesloten en starten 17 juli een tour in de VS, ik zag nog geen Europese festivaldata in de tussentijd... Maar one can dream! :)
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Echt benieuwd waar ze mee gaan komen, in de tweede worp zitten de laatste jaren eigenlijk altijd wel namen die ik niet had verwacht (Erykah Badu, the smile, Rosalia, Grace Jones etc). Vooral ook omdat, zoals hierboven al aangehaald, tot nu toe pas 20 namen bekend zijn. The moldy peaches zou bijvoorbeeld zon naam kunnen zijn of inderdaad pet shop boys, FKA twigs en Sigur ros. Een of twee namen in die categorie verwacht ik nog wel
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.165
Oh mensen kinders, zet Orbital in de Teddy als afsluiter neer zeg. Wat een plaat hebben die uitgebracht.
Paar jaar terug als afsluiter op Dekmantel. Toen Satan ingezet werd had ik het bijna niet meer haha. Wat een muzikaal geweld!

(Hebben trouwens een samenwerking met Sleaford Mods op de plaat staan, kunnen die misschien ook meteen nog even een gastoptreden doen.)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Paar jaar terug als afsluiter op Dekmantel. Toen Satan ingezet werd had ik het bijna niet meer haha. Wat een muzikaal geweld!

(Hebben trouwens een samenwerking met Sleaford Mods op de plaat staan, kunnen die misschien ook meteen nog even een gastoptreden doen.)
Wat een plaat is dat om op zo'n festival te horen ja. Kan goed vallen, maar kan ook écht helemaal een misser zijn. Heb volgens mijn Speedy J wel eens iets in de trend van Satan horen droppen, maar dat viel heel slecht bij het publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en mgbss

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Laatste voorspelling voor de nieuwe namen van (hopelijk) morgen:

Iggy pop - Four tet of Skrillex - Sigur Ros - Lil nas X

Men I trust - Lebanon hanover - Animistic Beliefs - Deki Alem - Obongjayar - Bar Italia - Yves tumor - pinkpantheress
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss, daily en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken