Down The Rabbit Hole 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Jemig, die had ik eigenlijk wel echt verwacht ja. Wat blijft er nog over?! Iggy, Liam, Roisin Murphy, Aurora, Sam Fender en FKA blijft er nog over om de bovenkant wat vorm te geven.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.804
9.750
Jemig, die had ik eigenlijk wel echt verwacht ja. Wat blijft er nog over?! Iggy, Liam, Roisin Murphy, Aurora, Sam Fender en FKA blijft er nog over om de bovenkant wat vorm te geven.
Vraag me ook af waar Sigur Ros in NL gaat spelen. Opnieuw een zaalshow na vorig jaar zou raar zijn (en laat).

Het is ook net zo'n kaliber act die nog hard ontbreekt op de lineup nu.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.318
7.309
Jemig, die had ik eigenlijk wel echt verwacht ja. Wat blijft er nog over?! Iggy, Liam, Roisin Murphy, Aurora, Sam Fender en FKA blijft er nog over om de bovenkant wat vorm te geven.
FKA kan volgens mij ook nog Lowlands worden. En zou me niet verbazen als Iggy uiteindelijk ook in Tivoli staat.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Pinkpantheress, Pusha T, Hudson Mohawke, Yard Act, Julia Holter, Jon Talabot, Jpegmafia, The Murder Capital, Yves Tumor, Burna Boy, Lil Nas X, Denzel Curry, Anna Calvi, Ben Howard, Rufus da Sol, Warhaus en Spoon zijn ook allemaal op tour deze zomer (Primavera, Roskilde en Werchter).

Als er daar toch nog iets van vijf namen of zo uit komen, ben ik wel tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Vraag me ook af waar Sigur Ros in NL gaat spelen. Opnieuw een zaalshow na vorig jaar zou raar zijn (en laat).

Het is ook net zo'n kaliber act die nog hard ontbreekt op de lineup nu.
Ja die zou affiche DTRH echt wel extra schwung geven. Top level naam. Maar dan moeten ze dus vier dagen achter elkaar en dat zie ik niet gebeuren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
FKA kan volgens mij ook nog Lowlands worden. En zou me niet verbazen als Iggy uiteindelijk ook in Tivoli staat.
Lowlands is zelfs waarschijnlijker als je mij vraagt, aangezien ze wel optredens begin juni en augustus heeft staan. Ook zo'n naam die meer dan welkom is. Categorie Little Simz en Kae Tempest voor mij.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Vraag me ook af waar Sigur Ros in NL gaat spelen. Opnieuw een zaalshow na vorig jaar zou raar zijn (en laat).

Het is ook net zo'n kaliber act die nog hard ontbreekt op de lineup nu.
Eens. FKA en Roisin Murphy vallen wat mij betreft in datzelfde schuitje. Ben echt heel benieuwd waar ze meer gaan komen morgen/volgende week. Vorig jaar kwamen ze ineens met de grote Erykah Badu als verrassing(- hoewel ze heel er tegenviel, maargoed). Hopelijk dit jaar ook weer iets in die richting.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.804
9.750
Eens. FKA en Roisin Murphy vallen wat mij betreft in datzelfde schuitje. Ben echt heel benieuwd waar ze meer gaan komen morgen/volgende week. Vorig jaar kwamen ze ineens met de grote Erykah Badu als verrassing(- hoewel ze heel er tegenviel, maargoed). Hopelijk dit jaar ook weer iets in die richting.
Erykah Badu en The Smile in die tweede drop was wel impressionant.

Herinner me ook nog Janelle Monae, dEUS, Grace Jones, Rosalia, Balthazar en Sam Fender in die tweede drop van de 2019 lineup.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Erykah Badu en The Smile in die tweede drop was wel impressionant.

Herinner me ook nog Janelle Monae, dEUS, Grace Jones, Rosalia, Balthazar en Sam Fender in die tweede drop van de 2019 lineup.
Er komt echt nog wel een lading flinke middelgrote namen hoor. Affiche is vergeleken met vorig jaar na de eerste drop slechts voor 2/3 gevuld nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik heb dEUS volgens mij nog nooit gezien, dus ben wel benieuwd eigenlijk. Ik ken het alleen van Instant Street en die is natuurlijk heerlijk. Maar ik loop sowieso vaak achter de feiten aan wat betreft Belgische en Nederlandse namen, zo heb ik afgelopen winter pas écht kennis gemaakt met Eefje De Visser. Terwijl ik zeker minstens 5 keer de kans had om haar ergens op een festival mee te pakken.
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Is dEUS niet iets voor dit jaar?
dEUS lijkt me wel bijna zeker, al staan ze wel al 5x in NL de komende anderhalve maand, waaronder op Paaspop. Maar bij een Vlaamse band ligt dat wel iets anders dan bij Britten gok ik.
Stille hoop hier verder op The Mauskovic Dance Band. Die zijn wel weer in Europa komende zomer, maar met veel grote gaten tussen de paar bevestigde optredens. Zag ze op DTRH in 2018 en viel toen halverwege per ongeluk binnen, vond het echt heerlijk. Kom graag een keer op herhaling voor de volledige show.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
59
71
Deadletter, Lebanon Hanover en Gilla band zie ik trouwens ook wel (en graag!) komen. En misschien geen Iggy dan, maar Pet Shop Boys als optie van de 'oude' garde?
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
59
71
O en Wetleg op de vrijdag? Touren wel dan in Europa en staan nog niet op een festival in de buurt, wat je wel zou verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken