Down The Rabbit Hole 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Er staat veel op RW dat ook op DTRH kan staan natuurlijk. Rosalia, Ben Howard, Sigur Ros, Spoon (nog niet op Pinkpop), Lil Nas X, Sam Fender, Gabriels kunnen allemaal nog gewoon op DTRH verschijnen toch?

Sigur Ros moet haast bijna toch. Geen enkel ander festival waar ze kunnen staan en die gaan NL echt niet overslaan.
Rosalia is echtwat te groot, die gaat niet als sub worden weg gezet. Gabriels stond er vorig jaar, kan ook een streep doorheen. Ben Howard dus al 3 keer gezegd hier dat hij niet langs komt. Lil Nas is niet helemaal een match met DTRH lijkt mij.

Sigur Ros, Spoon(ken ik niet echt) lijkt mij verder wel echt aardig zeker inderdaad.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Rosalia zou in principe nog wel als sub op de Fred of Paolo dag passen toch? Daar mag nog wel een grote naam bij.

Lil Nas is ook wel een goeie imo.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Rosalia zou in principe nog wel als sub op de Fred of Paolo dag passen toch? Daar mag nog wel een grote naam bij.

Lil Nas is ook wel een goeie imo.
Er vanuit gaande wat EvE heeft gezegd in de Lowlands podcast en wat Atze de Vrieze op Twitter heeft gezegd lijkt het mij niet dat ze als subheadliner gezien wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Rosalia is echtwat te groot, die gaat niet als sub worden weg gezet. Gabriels stond er vorig jaar, kan ook een streep doorheen. Ben Howard dus al 3 keer gezegd hier dat hij niet langs komt. Lil Nas is niet helemaal een match met DTRH lijkt mij.

Sigur Ros, Spoon(ken ik niet echt) lijkt mij verder wel echt aardig zeker inderdaad.
Spoon is prachtig, maar gezien de Wilco-ervaring van afgelopen jaar vraag ik me af of het verstandige boeking is. Maar ik zou zeker gaan kijken.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Sam Fender lijkt me meest waarschijnlijk van genoemde namen. Vorig jaar op Lowlands een staartje van meegekregen in een uitpuilende Bravo en dat klonk heel goed. Zegetocht mag verder naar Beuningen wat mij betreft!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Precies. Wu Tang zou ik wel formidabel vinden.

De La Soul heeft er natuurlijk ook al een keer gestaan, als "oude" hiphopnaam ergens in de middag. Weet niet of die qua formaat elkaar ontlopen. Maar dat zou misschien kunnen. Al is dat qua stijl natuurlijk een stuk toegankelijker dan de Wu Tang.
Goh, Wu Tang 3x live gezien ofzo, redelijk dramatisch.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Shame staat op Cactusfestival en Pohoda het weekend na DTRH. Kunnen we die opschrijven denken jullie?
Zou kunnen, stonden vorig jaar op LL en schijnbaar is het een trend dit jaar om die lineup zoveel mogelijk te kopiëren.

Overigens geen Sigur ros helaas. Spelen nooit 4 dagen achter elkaar dus die kans is echt nihil dat ze op vrijdag komen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Zou kunnen, stonden vorig jaar op LL en schijnbaar is het een trend dit jaar om die lineup zoveel mogelijk te kopiëren.

Overigens geen Sigur ros helaas. Spelen nooit 4 dagen achter elkaar dus die kans is echt nihil dat ze op vrijdag komen.
Bah, daar had ik veel hoop op ingezet.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
687
624
Zou kunnen, stonden vorig jaar op LL en schijnbaar is het een trend dit jaar om die lineup zoveel mogelijk te kopiëren.

Ik krijg zelfs steeds meer het gevoel dat er contracten voor 2 jaar worden getekend voor sommige artiesten, jaar A op Lowlands en jaar B op DTRH, of andersom. Begint heel erg op te vallen afgelopen jaren, maar goed valt beide ondee MOJO dus niet zo gek.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik krijg zelfs steeds meer het gevoel dat er contracten voor 2 jaar worden getekend voor sommige artiesten, jaar A op Lowlands en jaar B op DTRH, of andersom. Begint heel erg op te vallen afgelopen jaren, maar goed valt beide ondee MOJO dus niet zo gek.
En zo staat Wilco nu 2x in Tivoli via Mojo ipv op LL23 na de lege tent op DTRH 22
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Ja, veel in de herhaling wel. Al mogen voor mij Yves Tumor, Rufus Du Sol en Coloray ook nog naar DTRH 2023 komen. Hoop dat we deze week weer een beetje wijzer gaan worden.. Woensdag misschien?
 
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken