Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
New Order zou zomaar kunnen, past goed in hun tourschema. Oof, als ze komen is die bovenste rij namen echt fantastisch. Hopen dat ze de undercard ook scherp houden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
visdave34 wrote:

Raskolnikov wrote:
Morgen nieuwe namen dus volgens DTRH!


Daar hinten ze wel naar, maar lijkt me niet zeker…

Weet niet hoe het anders te interpreteren valt dat bericht. En qua regelmaat vergeleken met vorig jaar zou het ook wel kloppen.
Eens hoor, maar de stelligheid waarmee je het schrijft, doet vermoeden dat zij dat ook daadwerkelijk gezegd hebben. Wat niet zo is, dus in theorie zou het nog kunnen dat ze ander (of geen) nieuws hebben.

Is die #bluemonday post ook niet gewoon een dikke New Order hint?
Op elke andere dag van het jaar zou ik het met je eens zijn. Maar het kan natuurlijk alsnog dat ze die gaan bevestigen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Eens hoor, maar de stelligheid waarmee je het schrijft, doet vermoeden dat zij dat ook daadwerkelijk gezegd hebben. Wat niet zo is, dus in theorie zou het nog kunnen dat ze ander (of geen) nieuws hebben.

Eens hoor. Maar ik kan me niets anders voorstellen. En ik ben een positief mens, dus ik heb goeede hoop ;-)
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
Franzzz wrote:
Is die #bluemonday post ook niet gewoon een dikke New Order hint?

Op elke andere dag van het jaar zou ik het met je eens zijn. Maar het kan natuurlijk alsnog dat ze die gaan bevestigen.

Nou ja, ze zijn afgelopen vrijdag op Werchter bevestigd. Ruimte in het tourschema. Ik schrijf ze alvast met potlood op ;-)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik ga ervan uit dat ze met namen komen en inderdaad dat New Order erbij zit. Hopelijk is het weer een sterke rits namen, dat zou mijn keuze tussen BKS en DTRH een stuk makkelijker maken..
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Ik ga ervan uit dat ze met namen komen en inderdaad dat New Order erbij zit. Hopelijk is het weer een sterke rits namen, dat zou mijn keuze tussen BKS en DTRH een stuk makkelijker maken..

BKS dus.
 

lexisgeheim2

Playlistbediener
10 dec 2017
16
0
Dit is 1+1 = New 'Fucking' Order op DTRH! Gooi ze maar op de spot van Byrne en knal dr een mooie headliner bij.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
New Order zou zomaar kunnen, past goed in hun tourschema. Oof, als ze komen is die bovenste rij namen echt fantastisch. Hopen dat ze de undercard ook scherp houden.

hmmm zondag 7 juli staan ze in Dublin.
Dan wordt het dus de vrijdag of zaterdag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Dennis1808 wrote:
New Order zou zomaar kunnen, past goed in hun tourschema. Oof, als ze komen is die bovenste rij namen echt fantastisch. Hopen dat ze de undercard ook scherp houden.

hmmm zondag 7 juli staan ze in Dublin.
Dan wordt het dus de vrijdag of zaterdag

Net als op Rock Werchter voor of na Underworld op dezelfde dag? Als ze er staan, tenminste. ;-)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sjoerd wrote:
Ik ga ervan uit dat ze met namen komen en inderdaad dat New Order erbij zit. Hopelijk is het weer een sterke rits namen, dat zou mijn keuze tussen BKS en DTRH een stuk makkelijker maken..

BKS dus.
Nou, ik neig op dit moment meer naar DTRH. Zonde want ik ben twee jaar met veel plezier naar BKS gegaan, maar ik ben nog niet overtuigd dit jaar. Ga sowieso wel de Bon Iver dag. Mocht DTRH nu weer een sterk rijtje produceren dan denk ik dat ik toch daarvoor ga. Een Vampire Weekend, Foals, Thom Yorke, Parquet Courts, Agar Agar, Ólafur Arnalds, Kamasi Washington, Beirut en Khruangbin doen me bijvoorbeeld meer dan het gros dat op BKS staat. Ik vind het dit jaar écht ontzettend lastig..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Stefan wrote:

Dennis1808 wrote:
New Order zou zomaar kunnen, past goed in hun tourschema. Oof, als ze komen is die bovenste rij namen echt fantastisch. Hopen dat ze de undercard ook scherp houden.


hmmm zondag 7 juli staan ze in Dublin.
Dan wordt het dus de vrijdag of zaterdag

Net als op Rock Werchter voor of na Underworld op dezelfde dag? Als ze er staan, tenminste.
1f609.svg

Hmm, Thom Yorke staat ook al op de Underworlddag, dus dat zou wel heel heftig zwaar worden. Maar je zou inderdaad toch ook denken dat New Order gewoon headliner wordt op DTRH.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Stefan wrote:

Dennis1808 wrote:
New Order zou zomaar kunnen, past goed in hun tourschema. Oof, als ze komen is die bovenste rij namen echt fantastisch. Hopen dat ze de undercard ook scherp houden.


hmmm zondag 7 juli staan ze in Dublin.
Dan wordt het dus de vrijdag of zaterdag

Net als op Rock Werchter voor of na Underworld op dezelfde dag? Als ze er staan, tenminste. ?

Dat zou wel heel mooi zijn!
Thom Yorke in de Teddy zoals Odesza vorig jaar?
Ik zeg doen!

Edit: New Order - Thom Yorke - Underworld achter elkaar is misschien wel too much voor DTRH?
Maar zeg nooit nooit...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
noid wrote:

Sjoerd wrote:
Ik ga ervan uit dat ze met namen komen en inderdaad dat New Order erbij zit. Hopelijk is het weer een sterke rits namen, dat zou mijn keuze tussen BKS en DTRH een stuk makkelijker maken..


BKS dus.

Nou, ik neig op dit moment meer naar DTRH. Zonde want ik ben twee jaar met veel plezier naar BKS gegaan, maar ik ben nog niet overtuigd dit jaar. Ga sowieso wel de Bon Iver dag. Mocht DTRH nu weer een sterk rijtje produceren dan denk ik dat ik toch daarvoor ga. Een Vampire Weekend, Foals, Thom Yorke, Parquet Courts, Agar Agar, Ólafur Arnalds, Kamasi Washington, Beirut en Khruangbin doen me bijvoorbeeld meer dan het gros dat op BKS staat. Ik vind het dit jaar écht ontzettend lastig..

DTRH heeft zeker een goed programma dus snap je dilemma.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
noid wrote:

Sjoerd wrote:
Ik ga ervan uit dat ze met namen komen en inderdaad dat New Order erbij zit. Hopelijk is het weer een sterke rits namen, dat zou mijn keuze tussen BKS en DTRH een stuk makkelijker maken..


BKS dus.

Nou, ik neig op dit moment meer naar DTRH. Zonde want ik ben twee jaar met veel plezier naar BKS gegaan, maar ik ben nog niet overtuigd dit jaar. Ga sowieso wel de Bon Iver dag. Mocht DTRH nu weer een sterk rijtje produceren dan denk ik dat ik toch daarvoor ga. Een Vampire Weekend, Foals, Thom Yorke, Parquet Courts, Agar Agar, Ólafur Arnalds, Kamasi Washington, Beirut en Khruangbin doen me bijvoorbeeld meer dan het gros dat op BKS staat. Ik vind het dit jaar écht ontzettend lastig..

Nog nooit op DTRH geweest?
Met deze programeering ga je geen spijt hebben van DTRH als je van een prachtig aangekleed en sfeervol festival houd. In mijn opinie is BKS toch wat karig qua aankleding en eigen sfeer..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken