Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Op zich denk ik dat een optreden in Tivoli prima naast DTRH kan. Enige bezwaar is dat Weezer in Tivoli nog niet is uitverkocht. En het is blijkbaar ook een heel dure act, gezien de kaartprijs van 60 euro. Dat helpt niet mee.

Vince Staples zou waanzinnig zijn. Met The Roots, Skepta en slowthai staan er echter al wel drie hiphopacts, waarvan twee redelijk grote. Of er nog een derde grote naam bij komt in dat genre? Ik betwijfel het. Maar zou wel prachtig zijn.
 

lexisgeheim2

Playlistbediener
10 dec 2017
16
0
Ik heb toch sterk m'n twijfels bij New Order als headliner, zeker met hoe hoog de lat kwam te liggen vorig jaar met QOTSA en Cave.

Vooral omdat ik denk/bang ben dat zij dat slot niet kunnen dragen, omdat ze niet een lading aan klassiekers hebben.. die het bij het grote publiek ook gaan doen.
(Zoals .Paak afgelopen editie)

Of om even in termen te praten waar velen een hekel aan hebben:
Qotsa, Editors en Cave vullen de Ziggo Dome... New Order moest het de laatste keer doen met de HMH.

Enfin genoeg gemekker;
Ik zou dolgelukkig zijn als ze komen en die post van gisteren is een dikke hint.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Zo'n grote act is/was Anderson.Paak vorig jaar toch ook nog niet? Die had toen ook nog nooit in Ziggodome gestaan bij mijn weten.

En ik denk dat 2 Ziggodomeacts en 1 of 2 Afasacts wel realistisch zijn voor DTRH in de huidige vorm.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
Op zich denk ik dat een optreden in Tivoli prima naast DTRH kan. Enige bezwaar is dat Weezer in Tivoli nog niet is uitverkocht. En het is blijkbaar ook een heel dure act, gezien de kaartprijs van 60 euro. Dat helpt niet mee.
Weezer volledig uitgesloten trouwens. Die spelen anders 5 dagen achter elkaar
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
Ik zie overigens dat Hot Chip vandaag is aangekondigs bij NOS Alive & Bluedot Festival (oa New Order). Lijkt mij ook wel wat voor DTRH
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Weezer zal dan inderdaad wel niet, als die dan 5 dagen achter elkaar spelen. Dat had ik niet gezien.

Hot Chip zou zeker goed passen.

Pip Blom is overigens ook goede optie als Nederlandse act.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Hmmm, stilte vanuit Beuningen.

Dan ben ik toch bang dat ik mezelf blij heb gemaakt met een dooie mus met dat twitterbericht van gisteren.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Hmmm, stilte vanuit Beuningen.

Dan ben ik toch bang dat ik mezelf blij heb gemaakt met een dooie mus met dat twitterbericht van gisteren…..
Komt nog wel, zou anders een heel vreemd pers bericht zijn...
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Volgens mij hebben ze in het verleden ook wel eens 's avonds wat namen gedropt toch? Ik zat rond 11 uur al hun website te refreshen maar helaas. Ga er alsnog vanuit dat ze vanavond of later op de middag nog iets laten weten..
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Jungle By Night zie ik wel als grote (of grootste) Nederlandse kanshebber, evenals Willem.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Pip Blom is hartstikke tof, maar ik zie nog liever Rimon langskomen als Nederlandse act, zij gaat echt heel goed!
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
The National als potentiële headliner op de zondag? Staan de week daarna op festivals in Spanje en Engeland....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Volgens mij hebben ze in het verleden ook wel eens ’s avonds wat namen gedropt toch? Ik zat rond 11 uur al hun website te refreshen maar helaas. Ga er alsnog vanuit dat ze vanavond of later op de middag nog iets laten weten..

Volgens mij nagenoeg altijd om 11 uur. Ik verwacht er niet veel meer van vandaag.

Wel echt een raar bericht dan gisteren. Niet heel grappig.
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
56
1
Dit is niet grappig meer...heel de dag al F5-end achter mijn PC en dan nog niks wijzer geworden :-x
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken