Ga sowieso wel de Bon Iver dag. Mocht DTRH nu weer een sterk rijtje produceren dan denk ik dat ik toch daarvoor ga.
Het probleem van BKS 2019 in één zin.
Vind vooralsnog dat beide sterk bezig zijn. Op BKS spreken alle 3 de headliners me aan en op DTRH tot nu toe enkel Thom Yorke. Editors en Underworld zijn namen waar je over struikelt en een Foals vind ik ook maar 'meh'. Daarnaast staat wel dat DTRH enkele hele mooie kleine namen in de breedte heeft (The Roots, Parquet Courts, Low, Kamasi, Maribou State) die BKS heel leuk hadden gemaakt. Wil een mix van beide!
Ik zie het nog gebeuren dat ik het drietal BKS - DTRH - RW doe... Arm maandloon. Die twee laatsten staan eigenlijk al vast. Mijn eerste keer DTRH! Ik ben iemand die echt voor de muziek naar festivals ga en daarom spreekt BKS (en een RW) me aan. Een mooi kader is natuurlijk een plus, maar protoparty's, vuurspuwers en schminkstandjes kunnen me echt gestolen worden. Ben er voor de lineup. Hoop dus dat het niet zo'n typisch feestpubliek is die alleen wakker schiet op de Foals achtige namen, dat schrikt me toch nog wat af.