Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Raskolnikov wrote:
Zou de derde headliner bij de werchter namen zitten? The Good, The Bad & The Queen? Janelle Monae? New Order? FATM?

Of is de derde headliner al bekend en is dat Foals, net zoals tijdens de eerste editie?

Of toch nog een andere naam’? Massive Attack?

Denk je echt dat er nog een grote naam komt? Ze hebben met Editors, Foals, York, Underworld en Vampire Weekend en Robyn al namen te pakken die op andere festivals gewoon (semi) headlinen.

Zou zomaar kunnen dat alle headliners al bekend zijn. Maar voorgaande jaren heeft dtrh nooit in de eerste worp alle headliners bekend gemaakt, voor zover ik weet. Underworld en Thom Yorke staan op dezelfde dag. Foals kan ik me in de huidige grootte van het festival ook niet meer voorstellen als headliner. Vampire Weekend en Robyn hebben die status naar mijn idee ook niet. Hooguit sub.

Maar uiteraard weet ik dat ook niet zeker.

Ik verwacht overigens ook niet heel veel grote namen meer. Bovenkant van het affiche is redelijk af, lijkt me.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
The Strokes of Tame Impala er nog bij zou de ultieme droom zijn, maar ik denk dat het co-headliner constructies worden en er geen grotere namen meer bij gaan komen

Vind het wel al een hele goede line-up trouwens, mijn kaartje is al binnen!
 

jk

Nieuw lid
26 jan 2018
2
0
Persoonlijk hoop ik nog op New Order, James Blake, Loyle Carner en Kate Tempest.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Heb besloten om dit jaar maar niet naar Woo Hah te gaan en in plaats daarvan naar DTRH. Hoe lang zou ik nog hebben om een ticket te kopen? Verkoopt het normaal snel uit?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Heb besloten om dit jaar maar niet naar Woo Hah te gaan en in plaats daarvan naar DTRH. Hoe lang zou ik nog hebben om een ticket te kopen? Verkoopt het normaal snel uit?

Volgensmij had je de afgelopen jaren nog best lang de tijd, heb alleen wel het idee dat er steeds meer een hype omtrent DTRH komt waardoor het sneller uitverkoopt. Gewoon even goed de socials in de gaten houden lijkt me.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Vorig jaar was het 1 mei uitverkocht. Maar Joris heeft gelijk denk ik: er zit steeds meer hype op. De groepstickets waren in 2 minuten uitverkocht. Ik denk dat het dit jaar eerder uitverkoopt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb besloten om dit jaar maar niet naar Woo Hah te gaan en in plaats daarvan naar DTRH.

Ik schrok en ben meteen gaan kijken of DTRH en WooHah in hetzelfde weekend valt dit jaar. Pfoee....

Wanneer het zonnetje lekker doorkomt in maart/april kan het wel eens hard gaan met een nieuw pakketje namen erbij.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Nee, ik moet alleen wel even aan m'n portemonnee denken dus ik beperk me maar tot 2 festivals denk ik.

Denk ik...
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
ik heb ook besloten voor dtrh te gaan dit jaar ( samen met LL)
geen BKS dus.

ik verwacht nog wel een 3e headliner, ben al erg blij met underworld

hoop heeeel erg op smashing pumpkins.

verder zie ik wel wat er komt.
komende week nieuwe namen denk ik
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Ik ben zó blij dat ik dit jaar heb besloten om naar DTRH en BKS beide te gaan. Dit wordt m'n eerste keer DTRH en de lineup is zoals eerder gezegd echt stacked. Combineer dat met de betere namen van BKS (een lineup die ik dit jaar vind tegenvallen, maar het is een traditie met m'n vader) en dan komt er me een hele mooie zomer tegemoet.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ik ben zó blij dat ik dit jaar heb besloten om naar DTRH en BKS beide te gaan. Dit wordt m’n eerste keer DTRH en de lineup is zoals eerder gezegd echt stacked.
Idem!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Zouden we deze week nieuwe namen krijgen? Of moeten we wachten op Lowlands?

Ben heel nieuwsgierig wat er nog toegevoegd gaat worden aan die mooie eerste lichting....
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik hoop dat we eerst Lowlands-namen krijgen! Het eerste pakketje namen van DTRH kan ik me voorlopig nog wel tevreden mee stellen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Morgen nieuwe namen lijkt mij ook waarschijnlijk. Qua planning ook prima. Deze week DTRH, volgende week teaser Lowlands (nieuwe artwork, etc.). Weekje later eerste namen LL en zaterdag 09-02 vvk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Morgen nieuwe namen lijkt mij ook waarschijnlijk. Qua planning ook prima. Deze week DTRH, volgende week teaser Lowlands (nieuwe artwork, etc.). Weekje later eerste namen LL en zaterdag 09-02 vvk.

Dit dus ja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken