Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Kesselman wrote:
Site is uit de lucht

Misschien ook een idee voor BKS volgend jaar
1f61b.svg

Breng ze nu niet op ideeën.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nieuwe Vampire Weekend singles. Klinkt weer iets meer oldschool dan het vorige album.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Toch wel flauw eigenlijk. Maandag sterk hinten naar nieuwe namen om vervolgens met niets te komen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Vandaag een nieuwe post op Facebook, over de Spotify playlist. Één glorieuze seconde dacht ik dat we namen kregen :cry:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Interessant interview op festileaks met Ide Koffeman van DTRH.

Er zijn tot dusverre twee echte headliners geboekt: Underworld en Editors. Mogelijk komt daar dus derde headliner nog bij. Hij noemt Foals, Vampure Weekend en Robyn ook als acts die in potentie kunnen afsluiten.

Ze hopen in de volgende worp alle andere namen te kunnen droppen, al is het maar de vraag of dat gaat lukken.

Er komt geen echt technofeest in de nacht, al willen ze wel serieuze acts in het nachtprogramma neerzetten.

De Staat gaat iets bijzonders doen tijdens DTRH. En zeker 15 surpriseshows tijdens het festival.

Christine And The Queens hebben ze poging voor gedaan, maar hun aanbod was niet voldoende. Hopelijk volgend jaar Tame Impala in Beuningen, aldus Koffeman.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik vond het ook een fijn interview om te lezen, Underworld is headliner, dus Thom Yorke staat sowieso in de Teddy Widder.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ik vond het ook een fijn interview om te lezen, Underworld is headliner, dus Thom Yorke staat sowieso in de Teddy Widder.

Juist. Hoop alleen niet op teveel overlap tussen die twee. Want die wil ik graag zo volledig mogelijk meepakken. Twee jaaar Underworld op de eerste rij in de Bravo gezien en afgelopen jaar Thom Yorke in AB. Dat waren beiden absolute topoptredens en smaakten naar meer.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Hopelijk volgend jaar Tame Impala in Beuningen, aldus Koffeman.
Volgens mij heeft ie het over dit jaar. En dat ze bij MOJO meer festivals moeten boeken. Mijn conclusie: dit jaar helaas Tame Impala naar Lowlands.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Hoop alleen niet op teveel overlap tussen die twee.

Volgens mij was er vorig jaar geen overlap tussen de afsluiters van beide stages. Kan me herinneren dat ik van Jon Hopkins zo door kon naar QOTSA. Ik denk en hoop dat ze van DTRH weten dat beide acts ongeveer hetzelfde publiek trekken en er rekening mee houden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Raskolnikov wrote:
Hopelijk volgend jaar Tame Impala in Beuningen, aldus Koffeman.

Volgens mij heeft ie het over dit jaar. En dat ze bij MOJO meer festivals moeten boeken. Mijn conclusie: dit jaar helaas Tame Impala naar Lowlands.

Ja dat denk ik ook hoor. Maar ik vond dat stukje niet heel duidelijk in het interview.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Zouden BKS en DTRH het niet op een akkoordje kunnen gooien? Thom Yorke naar BKS en Christine naar DTRH. Iedereen tevreden toch?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Zouden BKS en DTRH het niet op een akkoordje kunnen gooien? Thom Yorke naar BKS en Christine naar DTRH. Iedereen tevreden toch?

Hmmm, ik hou liever Thom Yorke in Beuningen hoor. Al gun ik BKS ook fraai affiche ;-)
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Zouden BKS en DTRH het niet op een akkoordje kunnen gooien? Thom Yorke naar BKS en Christine naar DTRH. Iedereen tevreden toch?

Ja nee is goed hoor... niet alsof ik mijn kaartje speciaal voor thommo heb gefixed??
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Janelle Monae is zojuist bekend gemaakt voor North Sea Jazz. De laatste hoop op haar is hiermee ook vervlogen vrees ik.

Andere namen die op NSJ staan en misschien naar DTRH hadden gekund: Chance The Rapper, Rag'n' Bone Man, Jacob Banks & Jonathan Jeremiah.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Janelle Monae is zojuist bekend gemaakt voor North Sea Jazz. De laatste hoop op haar is hiermee ook vervlogen vrees ik.

Andere namen die op NSJ staan en misschien naar DTRH hadden gekund: Chance The Rapper, Rag’n’ Bone Man, Jacob Banks & Jonathan Jeremiah.
Voor mij geen verlies, al snap ik wel dat het aanprekend kan zijn. Laat weer ruimte voor andere speculaties op DTRH ;-)
 

water

Playlistbediener
21 jan 2019
11
0
Janelle Monae is zojuist bekend gemaakt voor North Sea Jazz. De laatste hoop op haar is hiermee ook vervlogen vrees ik.

Andere namen die op NSJ staan en misschien naar DTRH hadden gekund: Chance The Rapper, Rag’n’ Bone Man, Jacob Banks & Jonathan Jeremiah.

Sluit elkaar niet per definitie uit toch? Kamasi staat op beide.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken