Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Met Jelle en Thomas eens: het zou me echt verbazen als die twee op DTRH staan. Helemaal geen match volgens mij.

En ook al gaat de kaartverkoop goed: marketingtechnisch is het wel handig om af en toe een teken van leven te geven. Uiteindelijk wil je die kaarten zo spoedig mogelijk uitverkocht hebben, lijkt me. Het is nu al 9 weken of zo stil. Ik kan me niet voorstellen dat er volgende week geen nieuwe namen komen.

Al zei Ide Koffeman wel dat ze wilden proberen de rest van de line-up in 1 keer compleet te presenteren. Of dat gaat lukken is de vraag natuurlijk, maar als het wel lukt, zal het een aansprekende lichting moeten zijn om de kaartverkoop de beslissende stimulans te geven. Dit voornemen zou erop kunnen duiden ook dat ze redelijk ver zijn qua verkoop. Anders hou je nog een extra aandacht moment achter de hand lijkt me.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Al zei Ide Koffeman wel dat ze wilden proberen de rest van de line-up in 1 keer compleet te presenteren. Of dat gaat lukken is de vraag natuurlijk, maar als het wel lukt, zal het een aansprekende lichting moeten zijn om de kaartverkoop de beslissende stimulans te geven. Dit voornemen zou erop kunnen duiden ook dat ze redelijk ver zijn qua verkoop. Anders hou je nog een extra aandacht moment achter de hand lijkt me.

Dan ga ik toch vrezen voor jullie dat het eind februari/maart pas zal worden als ze nog maar één grote drop willen gaan doen. Wat denk ik redelijk overeen zal komen met de laatste drop van BKS. Zou het inderdaad ook logischer vinden om bijvoorbeeld eind volgende week eens van je te laten horen met een aansprekend pakketje (moet je die wel hebben natuurlijk...). Weet niet hoe groot de invloed van grote broer Lowlands is, kunnen zij zeggen 'twee weken eromheen niets aankondigen'?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Raskolnikov wrote:
Al zei Ide Koffeman wel dat ze wilden proberen de rest van de line-up in 1 keer compleet te presenteren. Of dat gaat lukken is de vraag natuurlijk, maar als het wel lukt, zal het een aansprekende lichting moeten zijn om de kaartverkoop de beslissende stimulans te geven. Dit voornemen zou erop kunnen duiden ook dat ze redelijk ver zijn qua verkoop. Anders hou je nog een extra aandacht moment achter de hand lijkt me.

Dan ga ik toch vrezen voor jullie dat het eind februari/maart pas zal worden als ze nog maar één grote drop willen gaan doen. Wat denk ik redelijk overeen zal komen met de laatste drop van BKS. Zou het inderdaad ook logischer vinden om bijvoorbeeld eind volgende week eens van je te laten horen met een aansprekend pakketje (moet je die wel hebben natuurlijk…). Weet niet hoe groot de invloed van grote broer Lowlands is, kunnen zij zeggen ‘twee weken eromheen niets aankondigen’?

Klopt. Als ze inderdaad in 1 keer doen, zal het langer duren.

Ik verwacht dat Lowlands morgen een fiks deel van de kaarten verkoopt. Vier dagen later namen voor DTRH zou niet hoeven bijten, lijkt me. Maar dat zal inderdaad afhangen van of ze in in 1 keer gaan droppen ja.

Er zal sowieso nog een headliner in het nieuwe pakketje namen zitten. Als dat Massive Attack is, kan dat prima na dit weekend.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Had gehoopt op nieuws vandaag, maar het lijkt er niet in te zitten. Toch al zeker 8 weken stilte nu, best lang eigenlijk.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Had gehoopt op nieuws vandaag, maar het lijkt er niet in te zitten. Toch al zeker 8 weken stilte nu, best lang eigenlijk.
Even de buzz van LL laten uitzingen....dinsdag 19/2 gok ik
 

water

Playlistbediener
21 jan 2019
11
0
Waarom denken jullie per de een dinsdag? Aankondiging van namen was anders gewoon op woensdag.
 

water

Playlistbediener
21 jan 2019
11
0
En, misschien heb ik dit fout, want grrn zin om op te zoeken, maar volgens mij is woensdag altijd al hun dag geweest.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
En, misschien heb ik dit fout, want grrn zin om op te zoeken, maar volgens mij is woensdag altijd al hun dag geweest.
Heb het even voor je gedaan... ;)

DTRH 2018: eerste twee drops op dinsdag (28/11/2017 en 16/1/2018) en de derde op woensdag (21/3/2018)
DTRH 2017: 12/1/2017 (donderdag), 23/2/2017 (donderdag), 23/3/2017 (donderdag) en 19/4/2017 (woensdag)

Oftewel, zit niet echt een lijn in.
 

water

Playlistbediener
21 jan 2019
11
0
Top, dan kunnen we ons gewoon elke dag gaan verheugen op nieuws dat niet komt. :p
 

water

Playlistbediener
21 jan 2019
11
0
Overigens vrees ik echt met grote vrees dat we nog wel even moeten wachten na het interview van twee weken geleden. Dat stond niet echt vol met 'binnenkort nieuwe namen'

Maar ik blijf hopen!
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Blijkbaar zit het ook dit jaar weer erg goed met de kaartverkoop, dat er niet frequente pakketjes namen nodig zijn. Als ze nu alleen nog maar in één keer met de volledige line-up willen komen... Dan zou ik vrezen dat het maart wordt.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik wacht geduldig af. Kaartje is al binnen en de namen die gedropt zijn vind ik al super. Kan alleen maar beter worden.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Helemaal eens met mr.oizo. Er staan nu al genoeg namen in de line up om een super weekend te hebben. Maar zag dat iggy pop op mad cool staat. Wellicht een reunie op dtrh en een paar nummers live met underworld?
 

jenno

Nieuw lid
8 feb 2019
2
0
Hey guys I am flying from the uk to dtrh I was wondering does anyone have any tips or advice, for example how much is food and drink costs compared to others festivals? I went to lowlands last year and enjoyed your Dutch presence so much I am back again this year!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Hey guys I am flying from the uk to dtrh I was wondering does anyone have any tips or advice, for example how much is food and drink costs compared to others festivals? I went to lowlands last year and enjoyed your Dutch presence so much I am back again this year!

The costs are comparable to those on the lowlands festival. Both Mojo/Live Nation.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Yeps it's pretty comparable. As for tips its a lot smaller then Lowlands so expect to be on the campsite pretty fast when you arrive at the site. Probably takes you a bit longer to come there from the airport. For the rest it's pretty much the same as Lowlands. Enjoy!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken