Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Janelle Monae is zojuist bekend gemaakt voor North Sea Jazz. De laatste hoop op haar is hiermee ook vervlogen vrees ik.

Jammer inderdaad. Laatste hoge spot voor New Order/Florence/Massive Attack dan lijkt me.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
gesp wrote:
Janelle Monae is zojuist bekend gemaakt voor North Sea Jazz. De laatste hoop op haar is hiermee ook vervlogen vrees ik.

Jammer inderdaad. Laatste hoge spot voor New Order/Florence/Massive Attack dan lijkt me.

Waarbij Monae wel een keer of vijf kleiner is dan de drie namen die jij nu noemt..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Waarbij Monae wel een keer of vijf kleiner is dan de drie namen die jij nu noemt..

Zeker! Florence/Massive Attack zie ik als echte headliner. Janelle/New Order als een subje. Weet niet of we alleen nog een headliner zoeken of ook nog een soort sub/afsluiter tent.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
James wrote:
Waarbij Monae wel een keer of vijf kleiner is dan de drie namen die jij nu noemt..

Zeker! Florence/Massive Attack zie ik als echte headliner. Janelle/New Order als een subje. Weet niet of we alleen nog een headliner zoeken of ook nog een soort sub/afsluiter tent.

Er staan nu 8 namen in het groot op de site. Dus denk alleen nog maar 1 headliner.

Als New Order er staat, zijn ze wel headliner hoor denk ik.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Vorig jaar sronden er 12 grote namen oo de site. Wellicht florence of the national als headliner oo zondag met new order als sub?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
New Order bad ik als derde headliner verwacht in Beuningen, maar daar kan ook streep door vanwege Lowlands.

Dan zet ik mijn geld op Massive Attack. Na de optredens van vrijdag en zaterdag in AFAS kan dat misschien bekend gemaakt worden.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Weval en Tame Impala had ik erg graag op DTRH gezien, denk niet meer dat deze komen.
Balthazar daarentegen lijkt me een serieuze optie voor DTRH, ben benieuwd!

Enig idee wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Weval kan best op beiden hoor, geen probleem.

Ik verwacht volgende week wel nieuws uit Beuningen. Anders duurt het wel heel lang sinds de laatste (en tevens eerste) worp. De kaartverkoop zal af en toe ook wel een impuls nodig hebben lijkt me.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Weval zou een leuke toevoeging zijn voor het dance programma. Welke (kleine en grote) namen denken jullie dat er nog toegevoegd gaan worden? Hoop zelf op florence, james blake, princes nokia, spinvis en J.I.D.
 

Burt Cokain

Playlistbediener
10 feb 2017
8
0
Zouden The Raconteurs nog een optie zijn als laatste headliner? Nieuwe nummer klinkt wel weer als vanouds... https://youtu.be/kHpWUTCAR4I (weet niet of het werkt om gewoon een youtube link te plakken hier)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Zou greta van fleet ook geen optie zijn? Zullen niet op Pinkpop staan want daar stonden ze vorig jaar al en vind ik best bij DTRH 'passen'.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
ik denk dat de kaartverkoop van DTRH erg goed gaat en dat er daarom geen noodzaak is om nu al nieuwe namen bekend te maken
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Zou greta van fleet ook geen optie zijn? Zullen niet op Pinkpop staan want daar stonden ze vorig jaar al en vind ik best bij DTRH ‘passen’.

Mag hopen van niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken