Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeker! Florence/Massive Attack zie ik als echte headliner. Janelle/New Order als een subje. Weet niet of we alleen nog een headliner zoeken of ook nog een soort sub/afsluiter tent.
James wrote:
Waarbij Monae wel een keer of vijf kleiner is dan de drie namen die jij nu noemt..
Zeker! Florence/Massive Attack zie ik als echte headliner. Janelle/New Order als een subje. Weet niet of we alleen nog een headliner zoeken of ook nog een soort sub/afsluiter tent.
Weval en Tame Impala had ik erg graag op DTRH gezien, denk niet meer dat deze komen.
Balthazar daarentegen lijkt me een serieuze optie voor DTRH, ben benieuwd!
Enig idee wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten?
Ik verwacht volgende week wel nieuws uit Beuningen. Anders duurt het wel heel lang sinds de laatste (en tevens eerste) worp. De kaartverkoop zal af en toe ook wel een impuls nodig hebben lijkt me.
Weval zou een leuke toevoeging zijn voor het dance programma. Welke (kleine en grote) namen denken jullie dat er nog toegevoegd gaan worden? Hoop zelf op florence, james blake, princes nokia, spinvis en J.I.D.
Zouden The Raconteurs nog een optie zijn als laatste headliner? Nieuwe nummer klinkt wel weer als vanouds... https://youtu.be/kHpWUTCAR4I (weet niet of het werkt om gewoon een youtube link te plakken hier)