De albums van 2015

Verder gebruik ik voor Musicmeter ook voor het beoordelen van albums, het aanbod is breder dan heel wat andere sites. Het aanbod op Metacritic is(voor mij) niet toerijkend, maar Musicmeter is dat ook niet altijd. Het gebruikersgemak bij musicmeter is meer dan prima, zeker een plus.

Kan me hier helemaal in vinden. Ik gebruik het ook vooral voor het veroordelen van albums. Ik zit nooit op dat forum daar.

http://www.youtube.com/watch?v=r5GCn1BKkxg

Ondertussen is die track een beetje vergeten door iedereen heb ik het idee, omdat Death Grips tussendoor nog de Fashion Week Instrumentals gebracht had. Dit is wel mooi de eerste single van Jenny Death: The Powers That B 2. Moet zeggen dat ik een beetje een dubbel gevoel heb nu. Het is heel anders dan oude Death Grips én heel anders dan de Instrumentals, maar ik denk dat ik het minder tof vind dan die twee. Die instrumentals zijn kwalitatief namelijk ook heel aardig.

Maar iig, ben wel benieuwd hoe Jenny Death gaat klinken. Verwacht dat album toch wel snel.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Toundra heeft echt een heel fijn album gemaakt!

Jazeker, geweldige plaat. Ik wist alleen niet dat jij ook zulk soort muziek luisterde?

Ik ook niet XD
ik ga proberen alles een beetje bij te houden dit jaar en iedereen was hier best wel positief over. Dan moet ik het wel ff proberen. Na Belle & Sebastian voorlopig het beste album van 2015

Is zeker een geweldige plaat van Toundra. Hij heeft alleen nadeel. Ik vergeet hem steeds totdat hij weer langskomt op dit forum ^^

A Swarm of the Sun - The Rifts
Laat je verrassen. Ik ben heel erg ethousiast na twee nummers al. Een nadeeltje is misschien voor sommige mensen dat het best langdradige muziek is

a3550907547_10.jpg

http://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=28205

Howling(Frank Wiedeman(Ame) x RY X) - Sacred Ground. Ziet er veelbelovend uit. Oprichter van toplabel Innervisions produceert een plaat samen met RY X, die vorig jaar een plaat uitbracht als The Acid welke me uitstekend beviel. 4 mei staat hij gepland.

Danny Carey (drummer van Tool) en frontman van Mastadon vormen een nieuwe band; The Legend of the Seagullmen. Hoe het precies zit met een album durf ik zo snel niet te zeggen, maar de eerste twee nummers klinken mij als muziek in de oren! (ha ha) Doch wel even wennen; twijfel nog wel vaker aan mastodon, maar goed. Wel iets om in de gaten te houden in ieder geval.

Leuke opmerking die ik onder het artikel las trouwens: "Even Tool got tired of waiting for the new Tool album." (;

Nieuwe van Imagine Dragons staat ook op Spotify

Gaat iemand deze nog proberen? Wat walg ik tegenwoordig van deze band.
Terwijl ik 2 jaar geleden zelfs nog een concertkaarten voor ze in de Melkweg heb je gekocht.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Nieuwe van Imagine Dragons staat ook op Spotify

Gaat iemand deze nog proberen? Wat walg ik tegenwoordig van deze band.
Terwijl ik 2 jaar geleden zelfs nog een concertkaarten voor ze in de Melkweg heb je gekocht.

Ik vond Radioactive en It's Time best te pruimen, maar toen werden ze doodgedraaid, speelden elke straathoek plat en kwamen ze opeens met dat gedrocht van een I Bet My Life aanzetten. Ben Imagine Dragons wel een beetje beu eigenlijk.

Ik vond Radioactive en It’s Time best te pruimen, maar toen werden ze doodgedraaid, speelden elke straathoek plat en kwamen ze opeens met dat gedrocht van een I Bet My Life aanzetten. Ben Imagine Dragons wel een beetje beu eigenlijk.

Dit!
Die band begon populair te worden op het internet en inderdaad, Its Time en Radioactive waren toffe platen. Toen heb ik ze in de melkweg gezien en de rest van hun optreden zijn ze kut popnummers aan het zingen en op trommels aan het slaan.

Ik haatte ze inderdaad nog niet meteen bij Radioactive, maar nu is het echt de slechtste band van het moment imo.

Radioactive vind ik nogsteeds een vet nummer, ik weet dat iemand hier op dit forum er anders over denkt. Its Time vind ik dan echt walgelijk. dit nieuwe album heeft misschien twee leuke nummers. Friction is nog wel een interessant nummertje net zoals Gold

Ik ga het niet eens proberen. Heb drie nummers gehoord, en die zijn nog slechter dan de minste nummers van Night Visions. Radioactive heb ik altijd al een rotnummer gevonden, maar Demons en It's Time waren altijd wel leuk. Ik ben bang dat die dit jaar of volgend jaar erg hoge spots in gaan nemen op de festivals. Nou goed, dan heb ik een moment om bier te halen.

Ik vind die nieuwe van Father John Misty echt fantastisch (I Love You, Honeybear). Nét een scherper randje dan Fleet Foxes.

http://pitchfork.com/features/interviews/9595-true-myth-a-conversation-with-sufjan-stevens/
Mooi en persoonlijk interview met Sufjan Stevens over zijn nieuwe album (30 Maart) + de eerste single

Users who are viewing this thread