Dan laat ik je lekker met rustnone taken
en ik heb er nog genoeg plezier in!
Dan laat ik je lekker met rustnone taken
en ik heb er nog genoeg plezier in!
Ja die mogen gewoon door komen hoor!Naast de uitverkochte show in Dublin kondigt My Bloody Valentine nog 3 extra concerten aan.
november 24th 2025 aviva studio manchester
november 25th 2025 ovo arena wembley london
november 27th 2025 ovo hydro glasgow
Presale maandagochtend voor abonnees van hun nieuwsbrief, general ticket sale 4 april.
Hoop erg dat ze ook de oversteek naar het vasteland maken!
Vrees er heel erg voor dat ze die oversteek niet gaan maken. Als een van mijn laatst overgebleven must-sees kriebelt het wel weer om zelf dan maar de oversteek te maken.Naast de uitverkochte show in Dublin kondigt My Bloody Valentine nog 3 extra concerten aan.
november 24th 2025 aviva studio manchester
november 25th 2025 ovo arena wembley london
november 27th 2025 ovo hydro glasgow
Presale maandagochtend voor abonnees van hun nieuwsbrief, general ticket sale 4 april.
Hoop erg dat ze ook de oversteek naar het vasteland maken!
Waarom zouden ze dat niet doen? Vorige rondes kwamen ze ook gewoon langs in de Effenaar. (Mijn oren dreunen nog na.)Vrees er heel erg voor dat ze die oversteek niet gaan maken. Als een van mijn laatst overgebleven must-sees kriebelt het wel weer om zelf dan maar de oversteek te maken.
Die vorige ronde is wel al 13 jaar geleden. Sindsdien zijn ze amper op het vasteland gekomen, maar hebben ze wel wat in de VS en UK gespeeld.Waarom zouden ze dat niet doen? Vorige rondes kwamen ze ook gewoon langs in de Effenaar. (Mijn oren dreunen nog na.)
godver dat is een mooieHele interessante voor de progliefhebbers en avant-gardemetal. Naast hun optreden op Complexity Fest brengt Papangu een bezoek aan Little Devil op 22 augustus! Sex Magick Wizards komt trouwens mee als support. Ik ben in m'n nopjes.
Die gasten stonden nog niet heel lang geleden(of nog steeds?) de grootste Duitse majors te headlinen.Die Toten Hosen op 10 september naar Paradiso en op 14 september naar de Ancienne Belgique
Kensington tourde ook door de kleinere zalen van Europa in de tijd dat ze hier Arena's en Ziggo's verkochtenDie gasten stonden nog niet heel lang geleden(of nog steeds?) de grootste Duitse majors te headlinen.
In Duitsland kunnen ze geen clubshows meer doen of het moest al last minute aangekondigd worden, dus doen ze de clubshows in het buitenland om hype te creëren voor het nieuwe album waarna ze Rock am Ring/stadionshows kunnen doen in 2026.Die gasten stonden nog niet heel lang geleden(of nog steeds?) de grootste Duitse majors te headlinen.
Hmm, ik heb kaarten voor hun Royal Park Live show 12 juli, lijkt met ook heel vet in die setting op een zomeravond, maar dit leent zich misschien nog wel beter voor een vette productie? Even afwachten wat er nog meer bekend wordt over de shows zelf, en wat de prijzen gaan zijn, misschien dat ik mijn plannen nog om gooiKraftwerk naar Afas op 2 december. vvk vanaf vrijdag
€73,80.Hmm, ik heb kaarten voor hun Royal Park Live show 12 juli, lijkt met ook heel vet in die setting op een zomeravond, maar dit leent zich misschien nog wel beter voor een vette productie? Even afwachten wat er nog meer bekend wordt over de shows zelf, en wat de prijzen gaan zijn, misschien dat ik mijn plannen nog om gooi![]()
Thanks, paar euro duurder maar, dus dat gaat het verschil niet maken dan€73,80.
013 data is met Dead Congregation(vette combo wel) en Induna met Convulse en deadspeak. Zijn 2 graveland 'fallout' concerten, jammer genoeg valt de 013 datum samen met de Ulcerate datum anders zeker bij geweestweekend weer voorbij, maar het goede nieuws is dan, er is weer een lijstje:
Incantation @ 013, Tilburg (€25,80) vr 30 mei '25 [death metal, grindcore...]
Klopt. Ik hoop ook dat Wormrot nog ergens anders een plekje krijgt.013 data is met Dead Congregation(vette combo wel) en Induna met Convulse en deadspeak. Zijn 2 graveland 'fallout' concerten, jammer genoeg valt de 013 datum samen met de Ulcerate datum anders zeker bij geweest