Concertaankondigingen

Toch bijzonder hoe Pinkpop is afgegleden. "Vroeger" speelde een band op Pinkpop echt niet een paar dagen daarna nog een zaalshow, nu is dat meer regel dan uitzondering. Bijzonder, geen goed teken ook.

The Boxer Rebellion is dan ook wel uitzonderlijk vaak in Nederland te vinden dit jaar, eerder dit jaar hadden ze al 4 Nederlandse shows en de dag voor Metropool doen ze ook al Zuiderpark Live. Dag erna dus Pinkpop, maakt 7 shows in totaal

Kane houdt ermee op.

Kane houdt ermee op.

Om over 10 jaar weer geld binnen te harken met een comeback

Kane houdt ermee op.

Dit is nog eens lekker wakker worden! Fuck Kane, love the world.

Leprous "European Tour 2025" op 20 November , Trix Antwerpen met supports Gate - Royal Sorrow
Die krijgen er ook maar geen genoeg van heh? Recent nog in de 013 geweest, augustus op Alcatraz, en dus in november alweer terug... Als Graveland door was gegaan hadden ze daar ook nog gespeeld eind mei 😅

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Die krijgen er ook maar geen genoeg van heh? Recent nog in de 013 geweest, augustus op Alcatraz, en dus in november alweer terug... Als Graveland door was gegaan hadden ze daar ook nog gespeeld eind mei 😅
Het is de eerste zaal/headliner show van Leprous in BE sinds 2019 dus dat werd wel tijd, mijn ticket is alvast gekocht.

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Kane houdt ermee op.

Ik had hier toch op zijn minst een speciale forum post voor verwacht :ROFLMAO:

Betekent dit de terugkeer van @wenteldave als concertconnaisseur, optredensorakel, gig-guru, aankondigingkoning? 😃
En de nieuwe concertconnaisseur on the block in de weg zitten? Volgens mij heeft @wemmie er ook meer dan genoeg plezier in, niet?
Denk dat je dan nog steeds gezeik hebt met de zaal die niet genoemd mag worden
Ik houd ook enorm van de zaal die niet genoemd mag worden. Ik sta open voor een verzoeningsritueel, gasten.

Users who are viewing this thread