Concertaankondigingen

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
470
Megan heeft een aantal bangers en is technisch zeer goed ongeacht de inhoud van de teksten, verder leuk om naar te kijken en een beetje te kwijlen
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
She Hulk Dance GIF
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.040
Weg met deze non-discussie ;) Iedereen met een gezond verstand gaat niet naar Megan Thee Stallion, wel naar onderstaande acts.

Barosz is support bij Sister May in de Oefenbunker (23 maart).
ELS di Incredible op 4 april naar Skatecafé Amsterdam (onder de noemer Super-Sonic Jam x Skatecafé). Tickets zijn al in de verkoop.
Killed by Martians is nu support bij RHEA i.p.v. Tommy Gazer in Altstadt (4 april).
Cocobolo is support bij The Dawn Brothers in Mezz en Muziekgieterij Maastricht (5 en 20 april).
sor ook op 12 april naar Paradiso. Verkoop 18 maart 12.00.
Fievel Is Glauque op 1 mei naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Blast Off op 3 mei naar de Oefenbunker. Tickets zijn al in de verkoop.
Cola ook op 9 mei naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Yasiin Bey op 16 mei naar 013 (onder de noemer Performs MF DOOM). Verkoop 15 maart 11.00. Schijnt in Paradiso nou ook weer niet zo succesvol te zijn geweest.
Orchestra Baobab ook op 21 mei naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Gut Health op 25 mei naar Roodkapje. Verkoop 15 maart 10.00.
Crumb op 26 mei naar Paradiso. Verkoop 19 maart 10.00. Doei BKS.
Boubacar Traoré en Habib Koité & Bamada op 28 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop. Nice!
Jamie's Gun en Trezz Hombrezz op 31 mei naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.

Kerry King op 3 juni naar 013. Verkoop 18 maart 10.00.
Santrofi ook op 4 juni naar Tolhuistuin. Verkoop 15 maart 10.00.
ASIAH op 15 juni naar Paradiso. Verkoop 22 maart 10.00.
Martin Kuiper op 16 juni naar Hedon. Tickets zijn al in de verkoop.
Spill Gold op 19 juni naar de Melkweg. Verkoop 14 maart 12.30.
QUANZA op 22 juni naar Paradiso. Verkoop 22 maart 10.00.
2Lips Band op 23 juni naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
HINOL op 29 juni naar 013. Verkoop 14 maart 14.00.
Nat Myers op 2 juli naar Tolhuistuin. Verkoop 22 maart 10.00.
Fokofpolisiekar op 12 juli naar de Melkweg. Verkoop 15 maart 12.00.
CLAMM op 16 juli naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Spoegwolf op 10 augustus naar de Melkweg. Verkoop 14 maart 00.00.
GNOD ook op 28 augustus naar dB's. Tickets zijn al in de verkoop. The Gluts is trouwens support in Doornroosje (29 augustus).

Nation of Language op 5 september naar Tivoli. Verkoop 15 maart 10.00. Zet 'm nog even neer voor de datum.
De optredens van Hermanos Gutiérrez in Paradiso vinden nu plaats op 29 en 30 augustus (9 en 10 september).
Sven Hammond Big Band op 12 september naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos). Verkoop 15 maart 10.00.
Ploegendienst ook op 12 september naar het Burgerweeshuis. Verkoop 22 maart 12.00.
David Garrett & Band op 17 september naar AFAS Live. Verkoop 15 maart 13.00.
The Mocks op 22 september naar Patronaat. Verkoop 18 maart 10.00.
Kevin Garrett op 26 september naar Paradiso. Verkoop 22 maart 10.00.
John Maus op 1 oktober naar Paradiso. Verkoop 28 maart 11.00.
The Three Degrees ook op 3 oktober naar Grenswerk. Tickets zijn al in de verkoop.
Slope op 4 oktober naar het Stroomhuis en 11 oktober naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.
Amsterdam Klezmer Band ook op 10 oktober naar Patronaat. Verkoop 15 maart 11.00.
Baloji op 15 oktober naar Bitterzoet. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Tonbruket op 22 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
VanWyck op 24 oktober naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.

Davina Michelle op 1 en 2 november naar Ahoy. Verkoop 15 of 20 maart 10.00.
John Grant op 5 november naar Melkweg. Verkoop 22 maart 11.00.
Sólstafir en Oranssi Pazuzu op 14 november naar Doornroosje. Verkoop zal wel 15 maart 10.00 zijn, maar je kan ze al kopen. Oh mijn fucking God, wat een goed pakketje!
CHARLOT op 30 november naar Bitterzoet. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Young Gun Silver Fox op 5 december naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Lisanne Dijkstra op 15 december met een extra show naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Ramones Alive op 20 december naar de Effenaar en 11 januari naar Patronaat (onder de noemer Ode to 50 Years Ramones). Verkoop 21 maart 11.00.
De Heinoos op 11 januari naar Paradiso. Verkoop 23 maart 10.00.
LeNoise ook op 24 januari naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Barbara Pravi ook op 25 januari naar de Vereeniging. Tickets zijn al in de verkoop.
Mary Black op 8 februari naar Tivoli. Verkoop 25 maart 11.00.

Voor België:
Fievel Is Glauque en Laryssa Kim op 2 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Catherine Graindorge en Kreis op 9 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Yasiin Bey op 10 mei naar Ancienne Belgique (onder de noemer Performs MF DOOM). Verkoop 15 maart 12.00.
Sam de Nef & Camille Camille en Daudi Matsiko op 16 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Die eerste staan ook 26 mei in de Roma. Tickets zijn al in de verkoop.
Willie J Healey op 17 mei naar Botanique. Verkoop 15 maart 10.00.
Dushime en Emma Hessels op 21 mei naar de Roma (onder de noemer MOM Presents Skool of Hard Knox). Tickets zijn al in de verkoop.
HTRK en Nikolaes & Daniel Paul op 23 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). HTRK komt ook op 2 juni naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Babe Rainbow op 29 mei naar Botanique. Verkoop 15 maart 10.00.
Ustad Noor Bakhsh en Hellvete op 30 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium; Dauw Label Night). Tickets zijn al in de verkoop. Ja, da's weer ontzettend vet! Kom ook maar weer naar Nederland.

The Native op 4 juni naar Kavka Oudaan. Verkoop 15 maart 10.00.
Midori Hirano en Adriaan de Rover op 6 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
MIAUX en Pieter Dudal & Natasha Pirard op 13 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium; Live Soundtrack 'Carnival of Souls'). Tickets zijn al in de verkoop.
Kelly Moran en Klinck Trio op 20 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Greg Foat en Sofi Paez op 27 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
MARO op 1 september naar Botanique. Verkoop 15 maart 10.00.
Nytt Land op 26 september naar een woonkamer in Haacht (onder de noemer Acoustic in a Living Room). Ik heb echt geen flauw benul over een verkoop, maar die zal nog wel komen? Wel enorm tof.
Whitney - Queen of the Night op 25 oktober naar Koninklijk Circus. Tickets zijn al in de verkoop.
Mickael Karkousse op 25 oktober naar Wilde Westen. Tickets zijn al in de verkoop.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Iemand bij die Yasiin Bey (performs MF DOOM) show geweest? Zit toch wel sterk te overwegen om te gaan. De kaartverkoop ging in Amsterdam met een fiske kaartprijs wel aardig snel volgens mij
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Fievel Is Glauque en Laryssa Kim op 2 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Catherine Graindorge en Kreis op 9 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Sam de Nef & Camille Camille en Daudi Matsiko op 16 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
HTRK en Nikolaes & Daniel Paul op 23 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Ustad Noor Bakhsh en Hellvete op 30 mei naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium; Dauw Label Night). Tickets zijn al in de verkoop. Ja, da's weer ontzettend vet! Kom ook maar weer naar Nederland.

Midori Hirano en Adriaan de Rover op 6 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
MIAUX en Pieter Dudal & Natasha Pirard op 13 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium; Live Soundtrack 'Carnival of Souls'). Tickets zijn al in de verkoop.
Kelly Moran en Klinck Trio op 20 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Greg Foat en Sofi Paez op 27 juni naar de Universitaire Plantentuin (Gent) (onder de noemer Palmarium). Tickets zijn al in de verkoop.
Heel fijn dat die Palmarium reeks terug is, was goed vertoeven vorig jaar. Lineup is dit jaar een pak sterker geworden, erg zonde wel dat Ustad Noor Bakhsh juist tijdens Primavera valt...
Die Midori Hirano/Adriaan de Rover en Kelly Moran avond pik ik waarschijnlijk wel mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
66
55
Iemand bij die Yasiin Bey (performs MF DOOM) show geweest? Zit toch wel sterk te overwegen om te gaan. De kaartverkoop ging in Amsterdam met een fiske kaartprijs wel aardig snel volgens mij
Het is een rare snuiter met een enorme ego (praatjes tussen de nummers door). Verder een dj die te veel een hype geluidseffect gebruikt. Ik vond het niet de moeite.
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
79
94
Iemand een idee van de ticketprijzen voor Kruangbin op 2/11/2024 in de Lotto Arena?
Tickets voor het concert in de Lotto Arena zijn beschikbaar vanaf vrijdag 15 maart om 11u via livenation.be en kosten €51,10 – €45,50 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjaekie

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
78
51
Enig idee of er een NL HTRK datum komt? Ik denk dat de enigste NL show in de laatste 10 jaar Rewire 2020 was en voor de rest vooral Belgie en Frankrijk veel shows hadden
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
The Roots op 29, 30 en 31 juli naar Paradiso. Verkoop 15 maart 10.00. Die 31ste neem ik voor mijn rekening, want onder voorbehoud :) Wel fijn dat die tours van hun zo voorspelbaar zijn: of North Sea Jazz of Paradiso.
Gaaf dat The Roots weer komen, ik zie nu alleen dat de tickets 70 euro kosten. Dat is wel fiks. Ze touren echter nog maar weinig en hebben al negen jaar niet meer in Paradiso gestaan. En het blijft een briljante live band, dus ze zijn dat geld eigenlijk wel waard.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
[BE]
Patrick Fiori op 1 december in Vorst Nationaal. Tickets al te verkrijgen.
Bloedend Hart op 15 november in CC De Zwerver (Leffinge). Tickets al te koop.
Portland op 15 november in 't Koninklijk Circus. Tickets vanaf 22 maart, 10u.
Het beste van Jan Smit op 22 november in Soeverein Arena, Lommel. tickets vanaf morgenochtend, 8u.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.040
Is er ook zicht op een Belgische datum voor Sólstafir en Oranssi Pazuzu ?
't Is een beetje mistig hier.

Wolter Kroes op 31 mei naar het Concertgebouw. Verkoop 15 maart 10.00.
The Shivas op 13 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Zanghuis 206 op 23 juni naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Rival Sons op 16 juli naar Metropool Hengelo. Verkoop 14 maart 14.00.
Spiritual Cramp op 26 augustus naar Paradiso. Verkoop 15 maart 10.00.
Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs op 5 september naar Vera en 6 september naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
YVES op 7 september naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Steve'n'Seagulls ook op 11 oktober naar de Bosuil. Verkoop 16 maart 11.00.
The Bygones op 12 oktober naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Obongjayar op 1 en 2 november naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Nacht van de Nederpop op 29 november naar de Groene Engel. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Engelbert Humperdinck op 6 september naar de Koningin Elizabethzaal (Antwerpen) (onder de noemer The Last Waltz). Verkoop 15 maart 10.00.

Oh, en dus ook geen show voor Bleachers in België (wel Keulen en Parijs).
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken