Concertaankondigingen

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230


Studio Brussel

32 min ·

PRIMEUR! STAKE wordt 20 jaar en viert dat met een gigantisch feest, op 1 november 2024 in Kortrijk. Redelijk uniek, als je weet dat frontman Brent Vanneste zelf (nog maar) 31 is. Wat als 11-jarige startte met jammen, groeide uit tot het STAKE dat we vandaag kennen. Het wordt de grootste eigen show uit hun carrière: "We gaan voor de grootste en zotste show van ons leven. We starten al rond 16:00 en proberen een volledige STAKE-wereld te creëren."
Handig om te weten:
📌
Locatie: LandMarck, Kortrijk
📌
Datum: 1 november 2024
📌
Tickets: 15 maart 2024, om 10:00, via stakeband.com
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640

Studio Brussel

32 min ·

PRIMEUR! STAKE wordt 20 jaar en viert dat met een gigantisch feest, op 1 november 2024 in Kortrijk. Redelijk uniek, als je weet dat frontman Brent Vanneste zelf (nog maar) 31 is. Wat als 11-jarige startte met jammen, groeide uit tot het STAKE dat we vandaag kennen. Het wordt de grootste eigen show uit hun carrière: "We gaan voor de grootste en zotste show van ons leven. We starten al rond 16:00 en proberen een volledige STAKE-wereld te creëren."
Handig om te weten:
📌
Locatie: LandMarck, Kortrijk
📌
Datum: 1 november 2024
📌
Tickets: 15 maart 2024, om 10:00, via stakeband.com
Wat vet dit. Jammer dat het helemaal in Kortrijk is.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
78
51
Zelfde dag als Bad Breeding in Stroomhuis. Willen ze dat ik op-en-neer ga rennen?
Goed sprintje van 10 minuten hoop dat je hardloop schoenen meeneem. Jammere dubbel boeking ook al heb ik toch nog wat hoop dat mogelijk de Cola show wat eerder start

Gesproken over effenaar had deze nog niet zien langskomen volgens mij maar Hieroglyphics(o.a Del The Funky Homosapien, Souls of Mischief, Casual, Pep-Love en Domino) naar grote zaal op 5 juni

 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
The Black Keys op 5 mei naar de Ziggo Dome, dit jaar!

Bijzonder dat het pas zo laat wordt aangekondigd. Lijkt mij geen band die de zaal snel uitverkoopt
Nee inderdaad, en op Pinkpop vorig jaar vrij laag op het affiche (ooit nog Lowlands headliner). Denk dat AFAS hun beter ook had gepast?

Ik snap dit eerlijk gezegd ook niet. Ik heb ze al lang niet meer gezien, en zou ze dus best weer eens willen bezoeken. Maar mijn april / mei / juni zitten al zo vol dat ik dit toch skip. En in die doelgroep denk ik niet dat ik de enige ben?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
In ieder geval wel redelijk schappelijke prijs voor een ziggo dome concert in de huidige tijd, vanaf 49,28 heb je een ticket.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
339
270
In ieder geval wel redelijk schappelijke prijs voor een ziggo dome concert in de huidige tijd, vanaf 49,28 heb je een ticket.
Voor The Black Keys in Ziggo Dome zijn verschillende soorten tickets beschikbaar:
  • Premium - Zitplaatsen: €72,80
  • Regulier - Staanplaatsen: €61,60
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €61,60
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €54,88
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €49,28
  • Rolstoel- en begeleidersplaats: €61,60
Dat is idd wel te doen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken