Concertaankondigingen

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
203
175
En dit zie ik dus weer te laat... Verdorie, verdorie, verdorie!
Dacht ik ook.. tot ik de setlist zag. De show in Botanique had volgens setlist.fm welgeteld 1 nummer van Boy In Da Corner, terwijl die vorig jaar nog een heel ding had gemaakt van de 20 year anniversary.. Tja, ik snap ook wel dat je je wil focussen op je huidige album, maar dan vind ik 1 nummer van je meest legendarische album wel heel karig net na de anniversary. Had dan wel weer ergens gelezen dat die had afgesloten met Stop Dat in de Melkweg, dat is wel echt geweldig, weet dus ook niet zeker hoe accuraat de lijst op setlist.fm is (Nederland stond er Ć¼berhaupt niet op).

Maar misschien ben ik ook enigszins biased aangezien dat een van mijn favoriete albums allertijden is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Die had ik niet zien aankomen ;)

Geen probleem, hoor. Dacht ook gewoon omdat je hier (op 't forum) al aardig lang meeloopt, dat je het onderhand wel wist, maar blijkbaar niet.

In ieder geval:
Romeijn is support bij Kraantje Pappie in Paard (15 en 16 maart).
Willie J. Healey op 19 mei naar Merleyn. Verkoop 15 maart 10.00.
Cannibal Ox en Keenan Mundane op 25 mei naar de Effenaar (onder de noemer Nebulous Forms). Verkoop 8 maart 10.00.
Waylon ook op 13 juni naar Muziekgieterij Maastricht. Tickets zijn al in de verkoop.
Josh Rouse op 22 juni naar Tivoli. Verkoop 8 maart 11.00.
Toontje Lager op 30 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Dehd op 6 juli naar Tolhuistuin. Verkoop 7 maart 10.00.

Ziggy Recado op 6 september naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Goldkimono op 14 september naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos). Verkoop 8 maart 10.00.
Abdullah Ibrahim op 21 september naar Tivoli. Verkoop 8 maart 10.00.
Fresku ook op 4 oktober naar Metropool Hengelo, 12 Tivoli, 17 Victorie en 25 Nobel. Asiah is support bij de hele tour. Tickets zijn al in de verkoop.
Seasick Steve op 25 oktober naar de Bosuil en 4 november naar Paard. Verkoop 15 maart 11.00.
Barrelhouse op 17 november naar Paard. Verkoop 8 maart 10.00.

Voor Belgiƫ:
AngƩlica Garcia op 3 juni naar Botanique. Verkoop 8 maart 10.00.
Infinity Song op 4 juni naar Botanique. Verkoop 8 maart 11.00.
Me First and the Gimme Gimmes op 3 juli naar Bolwerk (Kortrijk). Tickets zijn al in de verkoop.
Saule op 18 oktober naar Koninklijk Circus. Verkoop 8 maart 10.00.
Seasick Steve op 24 oktober naar Ancienne Belgique. Verkoop 15 maart 11.00.
Op het forum wel maar niet dit specifiek topic. Ben vooral te vinden bij Graspop en andere metal topics
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Dave is een held in alle opzichten. Maar (gelukkig) is iedereen niet op de hoogte van zijn legacy, en dat is misschien ook prima. Niet iedereen hoeft op de hoogte te zijn van tips. Vind die smileys en dergelijk ook een beetje onnodig naar gebruikers die daarvan niet op de hoogte zijn. Kan me voorstellen dat dit vervelend voor hem kan overkomen en lijkt me niet nodig. Zo mijn zegje en wekelijkse adoratie naar Wenteldave ook weer gedaan voor vandaag ;).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
Whiff is support bij Ciao Lucifer in Mezz (16 maart).
S4lina, YBP, O'tje, Cassa en WYjan op 21 maart naar Victorie (onder de noemer LIFTOFF). Entree is gratis.
Bart van Liemt op 7 april naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Benjamin Herman & Robin Nolan Trio op 7 april naar Victorie (onder d enoemer Benjamin Herman Invites). Tickets zijn al in de verkoop.
Afterpartees op 13 april naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Prospective en Traveller op 27 april naar de Nieuwe Nor. Verkoop 8 maart 10.00.
Steebs Method op 24 mei naar Simplon. Tickets zijn al in de verkoop.
Seksendƶrt op 24 mei naar Metropool Enschede. Verkoop 7 maart 12.00.
The Babe Rainbow op 30 mei naar Paradiso. Verkoop 15 maart 10.00.
GĆ©onne Hartman is support bij A. Johanson in Ekko (31 mei).
Navigate en Bitterlemon ook op 31 mei naar Gigant. Entree is gratis.

Easy Freak op 4 juni naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Jeff Rosenstock ook op 7 juni naar Vera. Verkoop 8 maart 10.00.
Sananda Maitreya & the Sugar Plum Pharaohs op 7 juni naar de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
Overruled en Defazer op 8 juni naar Dynamo. Verkoop 8 maart 10.00.
Racoon ook op 12 juni naar OLT Hertme (als onderdeel van Metropool Open Air). Verkoop 9 maart 10.00, VVK 7 maart 10.00.
Josh Rouse ook op 21 juni naar de Joriskerk (Venlo) en 23 juni naar Paard. Verkoop 8 maart 11.00.
The Detroit Cobras op 28 juni naar Patronaat en 30 juni naar CafƩ Wilhelmina. Verkoop 8 maart 11.00.
Diggy Dex op 15 juli naar de Stevenskerk (Nijmegen) (als onderdeel van de concertreeks Stevenskerk Live!). Verkoop 14 maart 10.00.
Fresku op 16 juli naar de Stevenskerk (Nijmegen) (als onderdeel van de concertreeks Stevenskerk Live!). Verkoop 14 maart 10.00.
Bongeziwe Mabandla op 18 juli naar de Stevenskerk (Nijmegen) (als onderdeel van de concertreeks Stevenskerk Live!). Verkoop 14 maart 10.00.

Phosphorescent op 25 augustus naar Tivoli. Verkoop 8 maart 10.00. @DadRock Uw antwoord is gegeven.
Wildwood Flower (A Joni Mitchell Story) en Tommy Ebben (Zingt Bob Dylan) op 14 september naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkloop.
Seafret op 26 september naar Tolhuistuin. Verkoop 15 maart 10.00.
Verkoop voor Ares in Paradiso is 12 april 10.00 (27 september).
Dekker op 2 november naar het Burgerweeshuis. Verkoop 15 maart 11.00.
MadeinTYO op 9 november naar Bitterzoet. Verkoop 15 maart 11.00.
Ginge op 22 november naar Paradiso. Verkoop 11 maart 10.00.
YÄŖN YÄŖN op 22 november naar het Burgerweeshuis. Verkoop 12 april 10.00.
The Dutch Queen Tribute ook op 4 januari naar Grenswerk. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor Belgiƫ:
Saving Nico op 16 juni naar de Roma. Tickets zijn al in de verkoop.
King Hannah op 13 september naar Ancienne Belgique. Verkoop 8 maart 10.00.
Quicksand en As Friends Rust zijn support bij Hot Water Music in Trix (10 november).
Iron and Wine op 15 november naar de Roma. Verkoop 8 maart 11.00.
Pusha T komt mee met Kid Cudi naar de ING Arena (9 maart 2025).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
zondag 08 september 2024

GIRL IN RED​

DOING IT AGAIN - EUROPE TOUR '24​


Daar is de Girl in Red aankondiging eindelijk. AFAS, ā‚¬51,25
 

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
78
51
Op insta staat Marcus Durant van de band Zen Guerrilla op zang. En de rest zal wel hetzelfde gebleven zijn.
Wat matige live footage maar klinkt goed. Dit valt onder de club kaart, is op een zondag en CafƩ Wilhelmina is een tof zaaltje dus grote kans ga ik hier wel een kans op wagen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
Een dag is geen dag zonder... Donderdag is nog nooit zo druk geweest voor mijn gevoel.

Dodentocht vervangt Beyond Our Ruins in Bibelot (8 maart).
Ƅktaro en Bravoure zijn support bij Gallowstreet in Gebouw-T (9 maart).
October Changes is support bij Kris Barras Band in de Bosuil (14 maart).
Leon x Boris (DJ), Klokpack6, June Daisy, Kruzer en Bokoedro op 5 april naar de Melkweg (onder de noemer Intergalactik). Tickets zijn al in de verkoop.
HOOFS, OATS en Sultan op 9 april naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
JaĆÆr Faria en Lucas Rens op 12 april naar Patronaat (onder de noemer Nieuwe Oogst). Verkoop 8 maart 14.00.
ONYX, Lords of the Underground en Non Phixion op 17 april naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.
Luna Kills is support bij Dear Mother in de Oefenbunker (18 april), Another Now is dat in Willem Twee (21 april).
TEUN en Beats by Pjotr op 3 mei naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Mondo Generator op 11 mei naar de Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Luke Hemmings op 11 mei naar de Melkweg. Verkoop 15 maart 10.00, VVK 12 en 14maart 10.00.
Sophie van Hasselt en Oliver Aron op 14 mei naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Bigmoth, Proxima Flare en Urge op 19 mei naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Edoardo Gatta & Vassilis Poulios op 30 mei naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Lunchpauzeconcert) (als onderdeel van Bridge Guitar Festival). Tickets zijn al in de verkoop.

Utrechtsch Studenten Orkest op 2 juni naar Tivoli (onder de noemer Speelt Johann Johannson, Ɠlafur Arnalds, Joby Talbot, Luke Howard, Hildur GuĆ°nadĆ³ttir & Jungyoon Wie; Curated by Ɠlafur Arnalds). Verkoop 8 maart 12.00. Dit gebeurt dus als extra evenement naast het reguliere OPIA-festival en lijkt erop dat Ɠlafur zelf niet zal spelen, al weet ik dat niet zeker. Zijn ook een aantal gratis tickets te claimen, mocht je al in het bezit zijn van een ticket voor OPIA.
ISOxo op 5 juni naar de Melkweg. Verkoop 15 maart 10.00, VVK 13 maart 10.00.
Kristina Murray, Todd Day Wait en Pay Reedy ook op 6 juni naar de Oosterpoort (onder de noemer Western AF "Country Music Review"). Tickets zijn al in de verkoop.
Waylon ook op 6 juni naar Victorie, 6 september naar de Effenaar, 21 september naar de Vorstin en 25 oktober naar de Pul. Tickets zijn al in de verkoop voor Uden en Hilversum, Alkmaar is 8 maart 12.00.
IC3PEAK op 9 juni naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
Ploegendienst op 13 juni naar Patronaat. Verkoop 15 maart 12.00.
Jasper Steverlinck ook op 16 juni naar de Effenaar. Verkoop 12 maart 12.00.
Teen Mortgage ook op 19 juni naar ACU. Verkoop 8 maart 10.00.
Dale Watson ook op 19 juni naar Vera. Verkoop 11 maart 11.00. Morton Railroad is trouwens support in de Effenaar (20 juni).
King Cross op 21 juni naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Marina Sena op 2 juli naar Tolhuistuin. Verkoop 13 maart 10.00.
Baroness op 13 augustus naar Doornroosje. Verkoop 15 maart 10.00.
Horace Andy op 14 augustus naar Tivoli. Verkoop 8 maart 16.00.
Ignite op 16 augustus naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Final Fantasy VII Rebirth - Orchestra World Tour op 30 augustus naar Ahoy(-RTM?). Verkoop 8 maart 17.00. Geen idee met welk orkest.

Joe Jackson ook op 9 september naar de Oosterpoort en 12 september naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 15 maart 11.00, VVK 14 maart 11.00 (in ieder geval voor Groningen). @Bert Ik heb zo'n vermoeden dat dat gewoon op het fietsje gaat worden.
Agnes Nunes & Mari Froes op 30 september naar de Melkweg. Verkoop 8 maart 15.00.
Morgarten en Neverus op 13 oktober naar Patronaat. Verkoop 11 maart 16.00.
L'ImpƩratice op 29 november naar de Melkweg. Verkoop 15 maart 10.00, VVK 13 en 14 maart 10.00.
Clean Pete ook op 18 december naar de Oosterpoort en 23 december naar Tivoli (onder de noemer Kerstshow). Verkoop 9 maart 10.00.
JUNO op 14 januari naar Grenswerk. Tickets zijn al in de verkoop.
LeNoise op 26 januari naar Patronaat. Verkoop 11 maart 10.00.
Erwin Java & Sean Webster op 14 februari naar de Groene Engel. Tickets zijn al in de verkoop.
Carly Pearce op 18 februari naar de Melkweg. Verkoop 13 maart 11.00, VVK 11 maart 11.00.
Chris KlƤfford op 12 maart (2025) naar de Melkweg. Verkoop 11 maart 10.00.

Voor Belgiƫ:
Replicant en Anachronism op 10 april naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Isaac Anderson is support bij The Academic in Kavka Oudaan (15 april).
Limsa D'Aulnay, Absolem, Tussy en Us the Mob op 27 april naar Reflektor. Verkoop 8 maart 10.00.
RAQL is support bij GUTS in Reflektor (24 mei).
Black Lips op 22 juni naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Dent May op 2 oktober naar Trix. Verkoop 8 maart 15.00.
Jazz Brak op 2 november naar Ancienne Belgique. Verkoop 12 maart 11.00.
 
Laatst bewerkt:

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Joe Jackson ook op 9 september naar de Oosterpoort en 12 september naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 15 maart 11.00, VVK 14 maart 11.00 (in ieder geval voor Groningen). @Bert Ik heb zo'n vermoeden dat dat gewoon op het fietsje gaat worden.
Ik kom er net vandaan. Ik ken de weg
Ozo blij
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken