Concertaankondigingen

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Een algemene mojo/tickets vraag. Is het mogelijk om ergens de volledige prijslijst te zien van een concert? Voor zowel Nothing But Thieves als QOTSA wordt er alleen een "vanaf.." prijs vermeld. Verschilt dit per artiest/organisator? Kan mij van vroeger herinneren dat het via de site van de venue of mojo mogelijk was. Of moet ik het maar afwachten en kan ik de prijzen pas zien als de kaarten in de verkoop gaan?
 
Laatst bewerkt:

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Een algemene mojo/tickets vraag. Is het mogelijk om ergens de volledige prijslijst te zien van een concert? Voor zowel Nothing But Thieves als QOTSA wordt er alleen een "vanaf.." prijs vermeld. Verschilt dit per artiest/organisator? Kan mij van vroeger herinneren dat het via de site van de venue of mojo mogelijk was. Of moet ik het maar afwachten en kan ik de prijzen pas zien als de kaarten in de verkoop gaan

Heel vervelend dit idd. Stond vroeger wel duidelijk op de website van de Ziggodome maar is tegenwoordig ook nergens meer te vinden
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
Oyesono is support bij Compact Disk Dummies in Rotown (24 juni).
Marcus Valle op 7 augustus naar de Melkweg. Verkoop 16 juni 11.00.
The Struts op 22 augustus naar Tivoli. Verkoop 16 juni 10.00.
PSYCHO en Young Bass op 27 augustus naar de Melkweg. Verkoop 14 juni 11.00.
Jasper Blom Big Band ook op 2 september naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Lemma op 8 september naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
WATERBOLK, Cashmyra, CAW CAW en Coco Coquelicot op 22 september naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Cosmic Crooner op 1 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Matt Andersen ook op 5 oktober naar het Chassétheater. Verkoop 16 juni 10.00.
Benjamin Herman, Luigi Grasso, Géraldine Laurent, Rein de Graaff, Marius Beets en Eric Ineke ook op 7 oktober naar het Bimhuis (onder de noemer European Alto Festival). Tickets zijn al in de verkoop.
Douwe Bob op 26 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Rowwen Hèze op 26 oktober naar 013 (Main) en 27 oktober naar de Nieuwe Nor. Verkoop 15 juni 10.00 voor Heerlen, Tilburg is al in de verkoop.
Pale Blue Eyes op 27 oktober naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Verkoop voor Queens of The Stone Age, The Chats en Deep Tan (4 november) is dus 16 juni 10.00. Eén VVK is al aan de gang, andere is 15 juni 10.00.
Sacred Reich, Death Angel en Angelus Apatrida op 16 november naar Patronaat. Verkoop 14 juni 10.00.
Gonzalo Rubalcaba & Aymée Nuviola Duo op 16 november naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
WIES dus met een clubtour: 16 november Maassilo, 17 Doornroosje, 25 De Oosterpoort, 2 december Tivoli, 8 013 en 9 Paradiso. Verkoop 16 juni 10.00.
Dawn Brothers op 8 december naar Metropool Hengelo. Verkoop 15 juni 12.00.
Thrice neemt Town Portal mee naar 013 (17 februari).
Christian Sands op 8 maart naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
ElGrandeToto op 23 mei naar de Melkweg. Verkoop 15 juni 9.00.

Voor België:
Matt Andersen op 6 oktober naar Muziekcentrum Dranouter. Verkoop 16 juni 10.00.
Don Toliver op 22 oktober naar La Madeleine. Verkoop 16 juni 9.00.
Verkoop voor Queens of the Stone Age, The Chats en Deep Tan (12 november) is dus 16 juni 10.00, VVK is al aan de gang.
Psychonaut en TAKH op 22 november naar de Cactus. Tickets zijn al in de verkoop.
WIES op 16 december naar Trix. Verkoop 16 juni 10.00.
 
Laatst bewerkt:

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Mijn dag kan niet meer stuk; QOTSA die een zaalshow geeft in de EU. Kaartjes voor zowel de Ziggo en Dusseldorf zijn binnen 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
dank voor de link & code
(zaten ook in mijn mail maar hier gebruik van gemaakt dus credits aan FL)
3x QOTSA dit jaar. Erg lekker
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken