Coldplay

Ric

Playlistbediener
2 nov 2015
7
0
https://www.coldplay.com/
MUSIC OF THE SPHERES WORLD TOUR – 2024 EUROPEAN DATES

JUNE 2024
8: Athens – Olympic Stadium
12: Bucharest – Arena Națională
16: Budapest – Puskás Aréna
22: Lyon – Groupama Stadium
23: Lyon – Groupama Stadium

JULY 2024
12: Rome – Stadio Olimpico
13: Rome – Stadio Olimpico
20: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena
21: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena
28: Helsinki – Olympiastadion

AUGUST 2024
15: Munich – Olympiastadion
17: Munich – Olympiastadion
21: Vienna – Ernst-Happel-Stadion
22: Vienna – Ernst-Happel-Stadion
29: Dublin – Croke Park
30: Dublin – Croke Park



The presale on Tuesday, July 25 will start at 9am local time in Athens, Bucharest, Budapest, Lyon, Rome and Helsinki, and at 10am local time in Dusseldorf, Munich, Vienna and Dublin. The general sale begins at 10am local time for all cities on Friday, July 28.
Nu ben ik wel benieuwd hoe ik in aanmerking kom voor de pre-sale in Düsseldorf. Dit jaar naast kaarten voor Amsterdam gegrepen, dus dat zou wel tof zijn!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Dit word dan het derde jaar met deze tour. Hierna zullen ze wel voor een aantal jaar van het toneel verdwijnen tot ze weer een nieuw album hebben.
 

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Dit word dan het derde jaar met deze tour. Hierna zullen ze wel voor een aantal jaar van het toneel verdwijnen tot ze weer een nieuw album hebben.
Ik zag van de week een interview met Chris Martin dat ze begin volgend jaar met een nieuw album komen, in het verlengde van MOTS. Hier gaan ze ook mee op tour zei hij, maar wel onder dezelfde naam als de huidige tour. Waarschijnlijk dat er volgend jaar dus al nieuwe nummers gespeeld gaan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Jep begin 2024 nieuw album moon music.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Iemand nog een Düsseldorf Presale code over toevallig? Ben erdoor maar mijn code werkt niet :cry:
 
  • Leuk
Waarderingen: TDZ

Remmie890

Playlistbediener
8 jun 2022
17
18
Ben vergeten te registreren voor de presale in Düsseldorf.. Mocht iemand nog een linkje en code hebben die niet worden gebruikt hou ik me aanbevolen 🙋‍♂️
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Fijn hoe makkelijk t ging. 4 kaarten voor de 20'ste en toen kon je er in blijven dus meteen maar 4 erbij gekocht voor de 21'ste voor geval dat. Na taylor swift vallen deze prijzen alleszins mee :D
 
Laatst bewerkt:

Bram0546

Playlistbediener
25 nov 2022
5
0
Wij willen graag tickets voor Rome, nu staat op https://www.livenation.it/ dat er morgen ook een presale is vanuit deze site, heb je hier nog iets van een code voor nodig? Zaten de nieuwe date van 15 en 16 juli ook in de presale van vandaag?
 

Ric

Playlistbediener
2 nov 2015
7
0
Dan heb ik minder geluk lijkt het. Ik kwam om 10 uur op plek 85.000 in de wachtrij. 4 uur later sta ik er nog steeds in met nog 14.000 wachtenden voor mij...
 

lucmeuws

Playlistbediener
24 jul 2023
11
7
Fijn hoe makkelijk t ging. 4 kaarten voor de 20'ste en toen kon je er in blijven dus meteen maar 4 erbij gekocht voor de 21'ste voor geval dat. Na taylor swift vallen deze prijzen alleszins mee :D
Dan heb jij veel geluk gehad. Vanochtend om 10u00 117883 wachtenden, nu om 14u30 nog 45045. Hopeloos.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Wij willen graag tickets voor Rome, nu staat op https://www.livenation.it/ dat er morgen ook een presale is vanuit deze site, heb je hier nog iets van een code voor nodig? Zaten de nieuwe date van 15 en 16 juli ook in de presale van vandaag?

Bij budapest is via de live nation presale morgen een aparte code voor. Die heb ik gekregen zag ik net via de live nation mail.
 

j3ro3nt33

Playlistbediener
25 aug 2022
14
1
Mijn maatje waarmee ik altijd naar de concerten ga, kon in eerste instantie niet dat weekend, maar heeft nu toch wat kunnen verzetten.

Hierdoor ben ik de ticketmaster pre-sale misgelopen.

Weet iemand nog een manier waardoor ik nog een pre-sale kan meepakken?

Ik weet toevallig dat het via T-mobile kan, maar is volgens mij alleen T-mobile DE
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken