BKS & DTRH HURT/HEAL

The Big Lebowski Reaction GIF

Ik wil je geen druk opleggen, maar hoe gaat ie hiermee?
En nu? Voor we aan een nieuwe Hurt/Heal beginnen, nog even nagenieten van de vorige.
Een lijst met namen die zo mooi is dat het een schande zou zijn om er geen ultieme playlist van te maken.

De originele longlist van 54 artiesten, op alfabetische volgorde. Geniet:

Is het een idee dat iedereen 1 artiest opstuurt naar de organisator en we daar vervolgens een Hurt/Heal mee organiseren? Gaat wat tijd kosten om te organiseren vrees ik, tijd die ik niet heb, wie weet iemand anders wel?

Is het een idee dat iedereen 1 artiest opstuurt naar de organisator en we daar vervolgens een Hurt/Heal mee organiseren? Gaat wat tijd kosten om te organiseren vrees ik, tijd die ik niet heb, wie weet iemand anders wel?
Iedereen mag een artiest insturen, dan begin je een tournament tree. Om de dag/paar uur act vs act met een poll om mensen te laten stemmen? Winnaar gaat door, verliezer valt af.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Oei dat gaat pijnlijk zijn voor de personen wiens inzendingen er als eerste uit gaan 😅

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Of een poll openen waarbij iedereen een paar opties mag stemmen, zonder een uitslag of tussenstand te kunnen zien of de mogelijkheid om een stem te wijzigen. Scheelt een hoop tijd en feedvervuiling.

Of een poll openen waarbij iedereen een paar opties mag stemmen, zonder een uitslag of tussenstand te kunnen zien of de mogelijkheid om een stem te wijzigen. Scheelt een hoop tijd en feedvervuiling.
Nah, zoals het nu is is het leuk.

Vet dat je al oets uitgewerkt hebt. Misschien leuk om iedereen die dat wil maximaal 1 inzending te laten doen. Niet genregebonden, en van stadionacts tot forumdarlings.
Zonder de context van een festival waar de act zou moeten staan is het wel gewoon een simpele populariteitswedstrijd. Dat is het nu natuurlijk ook deels, maar wel gekaderd door een festival. Ik zou daar eigenlijk niet vanaf stappen.

• 100
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en MetalLimbo

Users who are viewing this thread