BKS & DTRH HURT/HEAL

Uiteraard zou het Radiohead gaan worden. 👑

Een legacy waar je moeilijk tegen kan opboksen. En. BKS gaat nooit meer een naam hebben die de boel zo snel uitverkoopt.

Lowlands & Pukkelpop ligt voor de hand.
Ik heb de eerste edities niet meegedaan, maar ik moet zeggen dat het naast een spannende strijd ook leuke discussies oplevert.
Eerste edities lijkt me wat te ver, niet? Voor RW/PP ben ik begonnen vaag de post-covidperiode. Misschien voor deze vanaf 2010 ofzo? Gaat al een enorme lijst opleveren.

• Leuk
Waarderingen: Royke
Niet gedacht dat ik dit hele spel geen punten aan Radiohead zou kunnen geven omdat het al zo snel voorbij zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ik had eigenlijk ook nog wel verwacht dat een horde Cave fans en/of Radiohead haters om 00:00 klaar zou zitten om Radiohead te minnen, of dat het de hele dag een strijd van plussen en minnen zou worden. Maar ben wel blij met deze (heel voorspelbare) uitkomst!

Die andere namen waren al van het begin vrij kansloos tegen Radiohead.

Ik had eigenlijk ook nog wel verwacht dat een horde Cave fans en/of Radiohead haters om 00:00 klaar zou zitten om Radiohead te minnen
Denk alleen dat er nogal wat overlap is tussen die twee groepen. En ja ik vind Nick Cave live, op een podium, eigenlijk zelfs nog constistent beter dan Radiohead, maar qua legacy steekt die andere er gewoon bovenuit.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
En ja ik vind Nick Cave live, op een podium, eigenlijk zelfs nog constistent beter dan Radiohead
Mad Max Thats GIF

;)

• On fire
Waarderingen: RubenFrusciante
Smakelijk!

Cave nog nooit minder dan geweldige concerten zien geven. Radiohead in pakweg de HMH in 2016 of zelfs RW 2008 was dan weer lichtjes matig. Hun show vorig jaar was dan weer Cave niveau hoor. Vijf sterren.

Na 3 keer spelen 2 voorspelbare winnaars (Pearl Jam en Radiohead) en 1 minder voorspelbare (Gojira). Wat wel opvalt is dat de bands die @Koekdoos minpunten geeft over het algemeen hoog eindigen. Chaos en verwarring dus.

Daarom is het ook gewoon goed om men niet zo veel zorgen te maken over deze (voor het forum) wansmaak!

Eerste edities lijkt me wat te ver, niet? Voor RW/PP ben ik begonnen vaag de post-covidperiode. Misschien voor deze vanaf 2010 ofzo? Gaat al een enorme lijst opleveren.
Met eerste edities refereert @Joss volgens mij aan de eerste edities van hurt/heal. Ik zou inderdaad ook voor vanaf 2010 gaan. Eventueel 2013 zodat het evenveel edities zijn als BKS.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ah ik heb de hele endgame gemist, maar voor mij zou Radiohead ook wel de winnaar zijn. Die band ademt BKS/DTRH natuurlijk.

Nou moet ik zeggen dat de concurrentie ook wel een stuk minder was dan bij RW en GMM.

Effe op festiweeronline.nl gekeken en zo te zien gaat het minpunten regenen in het volgende spelletje 🤣

Kom maar door, ik heb er wel lol in en 't levert leuke discussies op.

Het stemmen is hier wel heel snel een ochtendritueel geworden eigenlijk. Hopelijk snel een nieuwe H/H! Dan voor het organiseren van deze leuke variant @Brian

• Leuk
Waarderingen: Brian

Users who are viewing this thread