Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lowlands & Pukkelpop ligt voor de hand.
Ik heb de eerste edities niet meegedaan, maar ik moet zeggen dat het naast een spannende strijd ook leuke discussies oplevert.
Lowlands & Pukkelpop ligt voor de hand.
Ik heb de eerste edities niet meegedaan, maar ik moet zeggen dat het naast een spannende strijd ook leuke discussies oplevert.
Eerste edities lijkt me wat te ver, niet? Voor RW/PP ben ik begonnen vaag de post-covidperiode. Misschien voor deze vanaf 2010 ofzo? Gaat al een enorme lijst opleveren.
Ik had eigenlijk ook nog wel verwacht dat een horde Cave fans en/of Radiohead haters om 00:00 klaar zou zitten om Radiohead te minnen, of dat het de hele dag een strijd van plussen en minnen zou worden. Maar ben wel blij met deze (heel voorspelbare) uitkomst!
Denk alleen dat er nogal wat overlap is tussen die twee groepen. En ja ik vind Nick Cave live, op een podium, eigenlijk zelfs nog constistent beter dan Radiohead, maar qua legacy steekt die andere er gewoon bovenuit.
Na 3 keer spelen 2 voorspelbare winnaars (Pearl Jam en Radiohead) en 1 minder voorspelbare (Gojira). Wat wel opvalt is dat de bands die @Koekdoos minpunten geeft over het algemeen hoog eindigen. Chaos en verwarring dus.
Cave nog nooit minder dan geweldige concerten zien geven. Radiohead in pakweg de HMH in 2016 of zelfs RW 2008 was dan weer lichtjes matig. Hun show vorig jaar was dan weer Cave niveau hoor. Vijf sterren.
Na 3 keer spelen 2 voorspelbare winnaars (Pearl Jam en Radiohead) en 1 minder voorspelbare (Gojira). Wat wel opvalt is dat de bands die @Koekdoos minpunten geeft over het algemeen hoog eindigen. Chaos en verwarring dus.
Eerste edities lijkt me wat te ver, niet? Voor RW/PP ben ik begonnen vaag de post-covidperiode. Misschien voor deze vanaf 2010 ofzo? Gaat al een enorme lijst opleveren.
Met eerste edities refereert @Joss volgens mij aan de eerste edities van hurt/heal. Ik zou inderdaad ook voor vanaf 2010 gaan. Eventueel 2013 zodat het evenveel edities zijn als BKS.
Het stemmen is hier wel heel snel een ochtendritueel geworden eigenlijk. Hopelijk snel een nieuwe H/H! Dan voor het organiseren van deze leuke variant @Brian