Met deze ook in het achterhoofd, valt het me wel op hoe mager de TWO is dit jaar, en met name die 'TWO headliners'. Nu zijn het Joey Valence, Tramhaus en Blood Incantation die op die prestigueuze plek toch een stuk minder grote namen.
Aan de andere kant vind ik de ONE sterker dan ooit dit jaar, over de hele lijn.