De finale van het WK is 19 juli, tegelijk met Tomorrowland, Dour en Zwarte Cross, laten we zien wat er gebeurt ;-)
Maar in het geval van BKS gaat het dus niet om een knockout wedstrijd, dus een groot verschil wat mij betreft. Als Nederland in een WK finale staat, ga ik dat niet missen. Maar een wedstrijd in de groepsronde? Als ze verliezen of gelijkspelen > blij dat ik het niet heb gezien en naar Gorillaz ben gegaan. Als ze winnen > prima gaan ze door op het WK en kan ik me verheugen op de KO-fase.
Maar ik verheug me inderdaad op het blokkenschema, zin om te puzzelen hoe m'n dagen er ongeveer uit kunnen gaan zien.