Best Kept Secret 2026

Zodat je als muziekliefhebber (op een muziekfestival) geen zak te doen hebt op dat moment?

Ik blijf ervan opkijken hoeveel mensen er een hele voetbalmatch kunnen uitkijken zonder verveeld weg te stappen. šŸ˜…
Met alle respect, maar als Belgiƫ de finale zou spelen, staat het land on hold en staat iedereen voor een groot scherm te kijken. Alle kijkcijferrecords worden gebroken hoor.

Met alle respect, maar als Belgiƫ de finale zou spelen, staat het land on hold en staat iedereen voor een groot scherm te kijken. Alle kijkcijferrecords worden gebroken hoor.
Is allemaal heel hypotetisch natuurlijk, maar ook dan gaan er toch gewoon concerten plaatsvinden niet?

Is allemaal heel hypotetisch natuurlijk, maar ook dan gaan er toch gewoon concerten plaatsvinden niet?
De kleinere zie ik dan wel doorgaan, maar grote echt niet. We speculeren uiteraard he, maar een finale is natuurlijk once in a lifetime. Zelfs Jack White mag er staan, ik sta ook aan het voetbalschermšŸ˜…

Ik had tijdens de halve finale van het WK (Nederland - Uruguay) kaartjes voor the National in Paradiso en die begonnen speciaal voor de gelegenheid (en compleet in het oranje) twee uur eerder en gelijk na de show was de wedstrijd op groot scherm te zien in de zaal, prima geregeld toen.
Sterker nog, hartstikke leuk als het op deze manier is. The National live zien en erna met alleen maar gezellige mensen om je heen naar het Nederlands elftal kijken.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
De app lijkt weer een stapje verder in het proces van 'klaar voor een blokkenschema'. In de dagindeling staat nu bij elke act 'TBA' en er zijn genoeg blokjes 'St. Paul' aangemaakt voor de verschillende draaitijden. Ik heb best goede hoop op morgen!

Ik denk niet dat er op/bij het festivalterrein een groot scherm wordt neergezet deze keer. Ik verwacht een kleiner scherm op de camping. NL-JP is om 22:00. Mensen maken dan bewust de keuze om de afsluiter te skippen en voetbal te kijken. Als je in de buurt woont, kun je het thuis kijken. En als je zondag nog blijft slapen op de camping, kun je dus vast wel daar bij een scherm terecht.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
7 st paul op vrijdag
8 st paul op zaterdag
7 st paul op zondag

Het programma van st paul is al verwerkt in het dagprogramma. Zijn die lege plekken dan nog nieuwe namen, inclusief een podium ffnaarBKS? Als er van de st pauls elke dag 1 afgaat omdat dj st paul er elke dag weer staat, blijven er 19 over. Of is dat teveel hoop?

7 st paul op vrijdag
8 st paul op zaterdag
7 st paul op zondag

Het programma van st paul is al verwerkt in het dagprogramma. Zijn die lege plekken dan nog nieuwe namen, inclusief een podium ffnaarBKS? Als er van de st pauls elke dag 1 afgaat omdat dj st paul er elke dag weer staat, blijven er 19 over. Of is dat teveel hoop?
Ik denk dat dit misschien voorbereiding is omdat St. Paul gedurende de dag ook telkens tussen de artiesten door staat. Dus hij staat er 7x op vrijdag, 8x op zaterdag, etc.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
De finale van het WK is 19 juli, tegelijk met Tomorrowland, Dour en Zwarte Cross, laten we zien wat er gebeurt ;-)

Maar in het geval van BKS gaat het dus niet om een knockout wedstrijd, dus een groot verschil wat mij betreft. Als Nederland in een WK finale staat, ga ik dat niet missen. Maar een wedstrijd in de groepsronde? Als ze verliezen of gelijkspelen > blij dat ik het niet heb gezien en naar Gorillaz ben gegaan. Als ze winnen > prima gaan ze door op het WK en kan ik me verheugen op de KO-fase.

Maar ik verheug me inderdaad op het blokkenschema, zin om te puzzelen hoe m'n dagen er ongeveer uit kunnen gaan zien.

• Leuk
Waarderingen: Glow
Als BKS de wedstrijd niet uitzendt, moeten we dat dan zien als een boycot van de organisatie wegens het Trump-regime?

Users who are viewing this thread