Om eerlijk te zijn ben ik het niet helemaal met je eens. Het is niet zozeer mijn visie wat ik wel of niet vind. Maar die visie hoe BKS in 2013 opgericht was. Het tegengeluid tegenover Lowlands, en daarmee doelde ze eigenlijk ook destijds wel op de nachtelijke danspartijtjes en de "feestjes" die overal waren.
Ik vond BKS juist zo fijn omdat het anders was, en deed dan wat Lowlands (en later DTRH min of meer deed). Maar nu 10 edities later ben je van hetzelfde laken een pak geworden. En dat vind ik gewoon ontzettend jammer. Natuurlijk gaat BKS mijn visie niet volgen, maar ik volgde BKS vanwege standpunt en dan is dit gewoon jammer om te zien.
En als ik feestpubliek zie dan mag ik dat best benoemen, mag je best makkelijk noemen. Maar dat is wel dezelfde reden dat BKS was ontstaan. Wat betreft financieele middelen, heb ik volgens mij ook vaker gezegd. Inderdaad kan BKS niet opboxen tegenover andere festivals, daarom vind ik het zelf jammer dat ze ondanks een minder budget ook die kant op gaan, en hun beperkte financiële middelen niet op een andere manier inzetten.
Ondanks dat zal ik me nog steeds vermaken bij BKS hoor, daar niet van. Maar het is in het verleden op andere edities aantoonbaar beter geweest, en dat heeft echt niet alleen met smaak te maken.