Battle of the Songs info topic

Dit lijkt me ook wel een leuke! Moet ik die 50 nu al direct sturen dan?

We zijn nog niet begonnen volgens mij, er werd ff gewacht tot het weer wat drukker was. Maar de geruchten zijn weeer op gang dus ik denk dat t wel kan ;)

Ik ga as maandag op vakantie, als ik terugkom ga ik hier mee beginnen, dus nog even geduld.

tof idee, maar een ding(of ik moest het verkeerd begrijpen): Het worden de meest genomineerde songs die mee gaan doen van de 50 toch? Dat vind ik op zich best jammer, omdat het dan toch de bands worden die hier het bekendst zijn. Op die manier leert bijna niemand iets nieuws kennen, en ik dacht dat dat ook een van de doelen was van dit spel? Ik zou het wel zonde vinden als het uiteindelijk voornamelijk de Arctic Monkeys en Arcade Fires worden(nummers die iedereen toch al kent). 10 of 5 nominaties per deelnemer bijvoorbeeld zorgt ervoor dat iedere track meedoet en we hier allemaal wellicht iets nieuws ontdekken. De beslissing is natuurlijk niet aan mij, want ik heb het niet opgezet(overigens dank voor die moeite @WeckoJ). Ik draag het alleen even voor :)

Ik zou het wel zonde vinden als het uiteindelijk voornamelijk de Arctic Monkeys en Arcade Fires worden(nummers die iedereen toch al kent). 10 of 5 nominaties per deelnemer bijvoorbeeld zorgt ervoor dat iedere track meedoet en we hier allemaal wellicht iets nieuws ontdekken.
Zoiets lijkt mij ook leuker. Al wordt het dan een beetje raar om een 'contest' te houden, omdat je dan niet echt je favo nummers instuurt maar meer selecteert op onbekende leuke nummers. (Ik weet niet zo goed hoe ik het uitleg..).

Maar zoals het nu is zou ik ook best meedoen hoor. Misschien moeten we het idee van mynoseknows in een ander topic doen?

Voor nieuwe dingen hebben we toch de albums van 2014 en wat luister je nu?

tenminste, dat is hoe ik die topics gebruik

Voornamelijk voor nieuwe dingen ja, onbekend hoeft niet per se nieuw te zijn.
En ik ken genoeg leuke nummers die op een minder album staan dus die ik niet snel in dat topic post.

Ja klopt, daar staat de muziek van pakweg het afgelopen jaar een beetje in, dus niks van 2013 en daarvoor :p. Ik doe hier ook zeker aan mee, het is zeker een tof idee, en dan kijk ik nog of ik iets ga organiseren wat betreft de andere manier.

tof idee, maar een ding(of ik moest het verkeerd begrijpen): Het worden de meest genomineerde songs die mee gaan doen van de 50 toch? Dat vind ik op zich best jammer, omdat het dan toch de bands worden die hier het bekendst zijn. Op die manier leert bijna niemand iets nieuws kennen, en ik dacht dat dat ook een van de doelen was van dit spel? Ik zou het wel zonde vinden als het uiteindelijk voornamelijk de Arctic Monkeys en Arcade Fires worden(nummers die iedereen toch al kent). 10 of 5 nominaties per deelnemer bijvoorbeeld zorgt ervoor dat iedere track meedoet en we hier allemaal wellicht iets nieuws ontdekken. De beslissing is natuurlijk niet aan mij, want ik heb het niet opgezet(overigens dank voor die moeite @WeckoJ). Ik draag het alleen even voor
icon_smile.gif

Eens. Ik zou het leuker vinden als iedereen 5 'bijzondere' nummers selecteert en niet per se een lange lijst van 50 nummers die wel oke zijn. Ik kan best 50 topnummers van diverse artiesten verzinnen, daar niet om, maar als je met 10 man speelt zijn dat er al 500 en wordt het grootste deel dus eigenlijk voor niets ingestuurd.

Wat we zouden kunnen doen is dat de eerste vijf nummers van iedereen sowieso meedoen en dan verder nummers waar vaker op gestemd is. Zo heb je dan niet alleen 'onbekende' nummers maar ook bekende nummers. Wat denken jullie daar van?

Wat we zouden kunnen doen is dat de eerste vijf nummers van iedereen sowieso meedoen en dan verder nummers waar vaker op gestemd is. Zo heb je dan niet alleen ‘onbekende’ nummers maar ook bekende nummers. Wat denken jullie daar van?

klinkt als een goed idee

Wat we zouden kunnen doen is dat de eerste vijf nummers van iedereen sowieso meedoen en dan verder nummers waar vaker op gestemd is. Zo heb je dan niet alleen ‘onbekende’ nummers maar ook bekende nummers. Wat denken jullie daar van?

Klinkt goed. Soort 5 + 45 dan dus.

Dit is nog leuker, want nu kun je ook de gok wagen dat een nummer genoeg stemmen krijgt of juist niet en dan kun je hem in de vaste 5 zetten

Heel goed idee, ik doe mee!!!

Mooi, ben terug van vakantie dus we kunnen gaan starten, ik zal een topic aan gaan maken.

Users who are viewing this thread