Battle of the Songs info topic

Hahaha, geef mij maar de schuld, zal je leraar of lerares vast een goede reden vinden ;)

Zit er nog een limiet aan nummers van dezelfde artiest in de nominaties die je instuurt?
Mag 50x Radiohead? Niet dat ik dat zou doen, maargoed.

Tof dat je het zo wilt doen, gaat veel tijd in zitten denk ik.

Nee, je mag wat mij betreft 50 x Radiohead nomineren. Ik kan het je niet aanraden maar het mag wel.

Wat vinden jullie? 1 Poule per dag online zetten of 2 of 3? Ik zelf ben wel voorstander van 3 zodat we wat sneller klaar zijn met de voorrondes, maar ik wil graag weten hoe jullie daar over denken.

jongens ik vind 2 nummers door van meer dan 20 nummers wel erg weinig hoor. Waarom niet 4, 5 of zelfs 10? Daarnaast vind ik ook dat veel punten toekennen aan 1 nummer wel heel veel invloed heeft op de uitslag, vooral als er zo weinig nummers doorgaan. Ik stel voor dat de (om in de voetbalmetafoor te blijven) het aantal toegekende punten telt als doelsaldo, maar dat het aantal stemmen het zwaarst weegt. Daarnaast stel ik voor om de gesprekken in het algemene topic te houden. Zo meteen staan er 10 topics open waarop allemaal wordt gepraat, dat wordt een beetje chaotisch denk ik.
laat ik het goede voorbeeld geven.xD

jongens ik vind 2 nummers door van meer dan 20 nummers wel erg weinig hoor. Waarom niet 4, 5 of zelfs 10?

Omdat er anders geen einde komt aan deze battles. En of de nummers nu afvallen of in de volgende ronde maakt uiteindelijk niet zoveel uit in mijn ogen. Als het nummer goed genoeg wordt bevonden dan krijgt het genoeg stemmen en mag het meedoen met de battles, zo niet niet. Maar ik snap je punt wel hoor, het doet ook wel pijn om zo met de botte bijl te werk te gaan maar het kan niet anders in het begin.

Daarnaast vind ik ook dat veel punten toekennen aan 1 nummer wel heel veel invloed hebben op de uitslag, vooral als er zo weinig nummers doorgaan. Ik stel voor dat de (om in de voetbalmetafoor te blijven) het aantal toegekende punten telt als doelsaldo, maar dat het aantal stemmen het zwaarst weegt.

Nee, andersom wil ik dat nog best doen. Oftewel als er nummers gelijk staan kijken naar de hoeveelheid mensen die er op heeft gestemd en diegene met de meeste stemmen heeft dan het voordeel.

Daarnaast stel ik voor om de gesprekken in het algemene topic te houden. Zo meteen staan er 10 topics open waarop allemaal wordt gepraat, dat wordt een beetje chaotisch denk ik.

Hierover ben ik het wel met je eens, al moet het wel mogelijk blijven om over het stemmen in een poule te praten in die poule zelf. Maar algemene dingen over the battles kan je beter in het info-topic doen inderdaad.

@Weckoj: ik vind de manier waarop je het nu doet goed. Aan elke manier die je verzint zullen nadelen zitten, het is gewoon een enorme klus om dit op een goede manier te doen. We zijn nu begonnen, en het heeft denk ik niet veel zin om tijdens het spel te blijven discussiëren over de regels.

Over het aantal poules per dag: 3 lijkt me zeker teveel. 3 poules van 20 nummers per dag betekend 60 nummers per dag luisteren. Uitgaande van 4 minuten per nummer betekend dit 4 uur luisteren per dag. Ik denk dat dit een beetje veel wordt en mensen dan minder geneigd zijn om onbekende nummers een kans te geven. Ik zou zeggen maximaal 2 poules per dag.

Iedereen kent ook altijd wel al een deel van de nummers in elke poule, dus dat scheelt wel. Maar verder denk ik ook dat 2 het beste is: als we 1 per dag doen zijn we al eeuwen bezig met de voorrondes, en 3 of meer gaat te veel zijn.

Wat vinden jullie? 1 Poule per dag online zetten of 2 of 3? Ik zelf ben wel voorstander van 3 zodat we wat sneller klaar zijn met de voorrondes, maar ik wil graag weten hoe jullie daar over denken.

In elk geval per dag een poule, maar ik denk dat jij het totaaloverzicht het beste voor je hebt. Ik weet niet hoe veel poules er zijn, 3 per dag kan ook best prima zijn.

Oke, bedankt voor de reacties. 2 per dag wordt het en dus ga ik nu ook de 2e van vandaag plaatsen :)

Ik heb nu 17 stemmers, ik denk niet dat er nog meer bijkomen maar ik ga het in het topic nog even vragen en als er niet meer gestemd gaat worden komt de uitslag.

Ik heb nu 17 stemmers, ik denk niet dat er nog meer bijkomen maar ik ga het in het topic nog even vragen en als er niet meer gestemd gaat worden komt de uitslag.
17 stemmers, dat valt eigenlijk best tegen met 230 members op dit forum.
Dat is toch best een beetje jammer.
KOM OP MENSEN!!

Tja, maar hoeveel van die 230 zijn actieve leden? het is met de vorige battles volgens mij altijd minder geweest

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Tja, maar hoeveel van die 230 zijn actieve leden? het is met de vorige battles volgens mij altijd minder geweest

Nee, toen was het maximum ook 17 heb ik net ff bekeken.

Maar toch, er zijn volgens mij niet heel veel meer actieve leden, dus is lang niet zo slecht als t lijkt

Ach die members komen wel als het festival seizoen aan gaat trekken.
Met een post als : "Nielson komt toch zeker?"
LOL :)

Ach die members komen wel als het festival seizoen aan gaat trekken.
Met een post als : “Nielson komt toch zeker?”
LOL
icon_smile.gif

+1 Hahaha

Nielson is wel de shit ja :P

ahh klote. zie je, weer eentje die ik vergeten ben te nomineren.. :D

Users who are viewing this thread