Alternatief voor Mañana Mañana

Modderfokker

Playlistbediener
22 aug 2022
5
6
Wat vond ik Mañana Mañana een onwijs leuk festival. Goeie sfeer, leuke muziek en een perfecte locatie. Wat ik ook leuk vond was dat ik ook eens met vrouw en kinderen op pad kon. Ideaal om de kinderen wat van een festival te laten proeven want dat maakt natuurlijk deel uit van de opvoeding ;).
Maar helaas, das war einmal. En nu ben ik op zoek naar een leuk alternatief, iets wat ook leuk is om te bezoeken mét kinderen. Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik heb het nog niet kunnen vinden. Het hoeft niet perse een heel weekend te zijn maar wel minimaal 2 dagen. Wie heeft de gouden tip voor mij?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.706
6.909
Into The Great Wide Open weleens overwogen? Ik ken Mañana Mañana niet echt, maar wat ik ervan zie vertoont wel wat gelijkenissen, komen ook zeker veel mensen met kinderen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.758
7.547
Op Zwarte Cross heb je het blagenparadijs waar je ze kan achterlaten en je zelf de rest van het festival kan ontdekken, maar dat is volgens mij niet helemaal wat je zoekt. Tuckerville had ook een kinderprogramma, maar is helaas gestopt dus ook een slechte tip. Op Into The Great Wide Open ben ik nooit geweest, maar zou op basis van de verhalen wel mijn eerste go-to zijn. Misschien nog meer in het theater hoekje Oerol? Voor de rest ken ik vooral nog dagfestivals (laatste dag Nirwana, Oranjepop, bevrijdingsfestivals, festivals met een familie line-up zoals in 't Voklspark of een vergelijkbare elders in het land).
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
533
500
Mijn kinderen zijn nu nog erg jong (0 en 3) maar ik zat hier ook al naar te kijken. Into The Great Wide Open kan inderdaad, vooral met wat oudere kinderen, maar ik zag ook Hongerige Wolf als eventuele optie.
 

Modderfokker

Playlistbediener
22 aug 2022
5
6
ITGWO ziet er natuurlijk mooi uit. Qua muziek weet ik het niet, veel theater, moet ik weer achter de kinderen aansjokken :). Nadeel is natuurlijk wel de reistijd, zeker als de kinderen op maandagochtend weer naar school moeten.
Oerol is alweer lang geleden dat ik er geweest ben, ga ik zeker nog een keer heen, al dan niet met kinderen.
Hongerige wolf ken ik niet, ga ik naar kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken