Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.572
7.560
This isn’t me being dismissive, I know acts are different sizes but would Olivia really headline Glastonbury 1 week and then go to Werchter/Pinkpop and not headline? Would look pretty bad for Glastonbury right? Is there any examples where that’s actually happened?
Ik zie Rodrigo niet voor minder dan headliner komen maar ook niet waarom het slecht zou lijken voor Glasto als ze daar wel headlined en op sommige andere festivals niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.572
7.560
Zou wel echt te verklaren zijn waarom Niek opgestapt is!

Dit zou toch ook weer opnieuw een fiasco worden? Ik probeer echt wel anders te gaan denken en te accepteren dat het niet meer is wat het was en dit waarschijnlijk ook niet meer terug komt.. maar dit gaat allemaal wel heel snel! (Voor mij dan)

Is slipknot bijv. Ook nog een optie?
The Weekend heeft ook weer een nieuwe plaat (zou ik nog een beetje kunnen accepteren)
Post Malone moet nog een keer in halen?
Waarom zou dat in vredesnaam een fiasco zijn?

Slipknot op Pinkpop zou ook totaal niet werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
403
408
Het zal wel weer met ongeloof ontvangen worden hier, maar ik zie ook wel gebeuren dat Olivia op PP staat (+ RW) en nìet headliner is.
Dit zie ik ook wel gebeuren. Pinkpop heeft de slagkracht om aan te tonen in de geschiedenis om "kleine grote" acts toch als sub weg te zetten (recent QOTSA en Sam Smith, maar bijvoorbeeld ook Arcade Fire in 2014).
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
656
373
Als ze haar als headliner zetten snap ik er niks meer van. In Oor gaf Pinkpop laatst nog aan over Nothing but Thieves dat ze nog een goed album nodig hadden om headliner te worden (Hebben er nu 4). Hoezo zou je haar dan daar neerzetten na 2 albums?
Was dat dan gewoon slap gezever?

Als je dit jaar nog Sam Smith achter Ed Sheeran hebt, waarbij Sam toch echt wel groter is dan Rodrigo, is dat wel een groot contrast wat mij betreft.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.933
5.468
Als ze haar als headliner zetten snap ik er niks meer van. In Oor gaf Pinkpop laatst nog aan over Nothing but Thieves dat ze nog een goed album nodig hadden om headliner te worden (Hebben er nu 4). Hoezo zou je haar dan daar neerzetten na 2 albums?
Was dat dan gewoon slap gezever?

Als je dit jaar nog Sam Smith achter Ed Sheeran hebt, waarbij Sam toch echt wel groter is dan Rodrigo, is dat wel een groot contrast wat mij betreft.
Het is toch gewoon zo eenvoudig als hoeveel mensen het een of ander op de been brengt?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.969
6.219
Het is toch gewoon zo eenvoudig als hoeveel mensen het een of ander op de been brengt?
Ik denk wel dat het nog steeds verschillende werelden zijn, een festivalweide uitverkopen in Landgraaf of in hartje randstad een grote zaal uitverkopen.

Maar goed gezien de vijver niet al te vol zit met talent anno 2024/2025, zie ik een gemarketeerde pop product als Olivia Rodrigo het wel doen. Maar ergens wringt het ook wel weer,
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken