Pinkpop 2025

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.972
4.945
Wat zou hij bedoelen met ''juist nu''?
Dat ze als organisatie stappen gezet hebben in veranderingen (al valt dat natuurlijk best mee) en ze nog meer stappen willen zetten. Dan wil je normaliter ook aanblijven om de opbrengsten van die veranderingen te ervaren. Het voelt dan wellicht onlogisch om 'juist' op zo'n moment afscheid te nemen. Ik denk dat hij wel goede beweegredenen heeft om toch voor iets volledig nieuws te gaan in zijn loopbaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
962
422
Er is nog niet echt reden om aan te nemen dat dat laatste het geval is toch? Er staan jaarlijks niet zo heel veel grote popnamen op het programma en al helemaal geen nieuwe.
Oke pop mis niet direct ookal vind ik dat er wel degelijk meer pop word neergezet aangezien je met pink, robbie ,ed en Calvin Harris( valt er niet helemaal onder maar wel een beetje) toch 4 namen op de laatste 6 headline spots staan. Maar het lijkt me wel duidelijk dat mojo nu gewoon meer focust op solo shows en winst maken
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.965
6.214
Toch wel jammer dat er niet echt een gezicht is meer voor Pinkpop. Kwa dat betreft mis ik Jan nog wel, die bracht wel altijd leven in de brouwerij. Niek was nooit zo interessant in interviews. Al ben ik nooit op een van zijn edities
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.972
4.945
Oke pop mis niet direct ookal vind ik dat er wel degelijk meer pop word neergezet aangezien je met pink, robbie ,ed en David guetta( valt er niet helemaal onder maar wel een beetje) toch 4 namen op de laatste 6 headline spots staan. Maar het lijkt me wel duidelijk dat mojo nu gewoon meer focust op solo shows en winst maken
David Guetta?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.564
7.553
Oke pop mis niet direct ookal vind ik dat er wel degelijk meer pop word neergezet aangezien je met pink, robbie ,ed en David guetta( valt er niet helemaal onder maar wel een beetje) toch 4 namen op de laatste 6 headline spots staan. Maar het lijkt me wel duidelijk dat mojo nu gewoon meer focust op solo shows en winst maken
Je bedoelt Calvin Harris denk ik? Ik denk dat dat meer was omdat er weinig rocknamen tourden. Robbie was toentertijd vast plan F of G.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.685
732
Och Spinvis. Denk dat gemiddeld van 10 mensen 2 dit leuke muziek vinden. Ik vind het heel knap hoe hij de muziek maakt maar het is voor mij en de gemiddelde festivalganger ontzettende zeikmuziek om aan te horen.
Of bomvolle tenten op festivals waar men wel voor de muziek komt
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.685
732
Laatste jaren was jij er niet, toch? Ik denk dat het Calvin Harris en Robbie Williams publiek eerder gaat staan voor so glad you made it dan voor friday im in love (als ze dat al kennen).
Jawel in 23...maar dan ik heb een zwak voor Robert Smith.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.972
4.945
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.931
5.467
Och Spinvis. Denk dat gemiddeld van 10 mensen 2 dit leuke muziek vinden. Ik vind het heel knap hoe hij de muziek maakt maar het is voor mij en de gemiddelde festivalganger ontzettende zeikmuziek om aan te horen.
Als 1 op de 5 het leuk vindt, staan er dus toch al gauw 10k mensen in de tent. Lijkt me prima.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
954
1.715
Bah ja, wat een vreselijke kop. Daar heeft NU wel een handje aan soms.
Ja NU.nl is steeds meer van de lekkere clickbait... Mijn gevoel zegt wel dat Niek niet helemaal op één lijn ligt met de nieuwe kant die Pinkpop op gaat. Wat wel duidelijk is geworden is dat de trend die ze de laatste jaren hebben ingezet ze dus waarschijnlijk ook gaan voortzetten. Denk dat als ze de nieuwe weg combineren met ook wat verbeteringen aan het festival zelf het niet perse slecht hoeft uit te pakken voor Pinkpop in de toekomst.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.599
6.805
Dit is ook per definitie geen fijne kop natuurlijk. Wel heel negatief meteen:

ook wel een zuur artikel, ook een insteek van het artikel die aan de kritische kant is. met niet heel onterechte kritiek, als je dit artikel leest geeft het het vertrek van Murray een heel andere lading
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.931
5.467
Nu.nl bezoek je natuurlijk ook niet voor hoogwaardige journalistiek, al is dit wel erg Telegraafachtig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.599
6.805
ook eingenlijk gek dat Pinkpop zelf geen berichtje aan het vertrek van Murray besteed? of laten ze eerst de media uitrazen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.965
6.214
ook wel een zuur artikel, ook een insteek van het artikel die aan de kritische kant is. met niet heel onterechte kritiek, als je dit artikel leest geeft het het vertrek van Murray een heel andere lading
Wat een zure berichten dat het een zuur artikel is. Er mag toch wel kritisch geschreven worden over dit soort dingen en zeker als ze het redelijk onderbouwen met o.a. bronnen van een ander medium zelf.

Je hoeft toch niet alles met de mantel der liefde te bedekken? De manier waarop is toch ook gewoon vreemd, na inderdaad niet de meest succesvolste jaar van Pinkpop.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.564
7.553
Wat een zure berichten dat het een zuur artikel is. Er mag toch wel kritisch geschreven worden over dit soort dingen en zeker als ze het redelijk onderbouwen met o.a. bronnen van een ander medium zelf.

Je hoeft toch niet alles met de mantel der liefde te bedekken? De manier waarop is toch ook gewoon vreemd, na inderdaad niet de meest succesvolste jaar van Pinkpop.
Het is gewoon een zure kop. Dat mag ook gewoon gezegd worden. Het is zo net of hij weg is vanwege een slechte editie en dat is niet het geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

Gebruikers die dit onderwerp bekijken