Pinkpop 2025

Het is gewoon een zure kop. Dat mag ook gewoon gezegd worden. Het is zo net of hij weg is vanwege een slechte editie en dat is niet het geval.
De kop bevat twee feiten (Niek vertrekt en de editie kreeg kritiek). Of het een met het ander te maken heeft is de vraag. Maar het helpt niet dat Pinkpop zelf niet communiceert. Ook geen bedankje voor de jaren die hij voor het festival heeft gewerkt. En door de regels lees je ook wel dat zijn vertrek te maken heeft met de laatste editie.

Kaartverkoop-technisch heeft Pinkpop een waanzinnig slechte editie achter de rug. En daar was Niek op dat moment het gezicht van. Ik geef het hem te doen met MOJO die aan de echte touwtjes lijkt te trekken, maar als je denkt dat dit de volgende editie niet gaat verbeteren, dan is een andere weg inslaan volgens mij een hele logische stap...

Het is gewoon een zure kop. Dat mag ook gewoon gezegd worden. Het is zo net of hij weg is vanwege een slechte editie en dat is niet het geval.
Zegt wie? Of het nu zijn schuld is, of die van een ander waar hij het destijds al niet mee eens was, one way or another denk ik toch dat dit een belangrijke factor is geweest in het hele verhaal.

Wat een zure berichten dat het een zuur artikel is. Er mag toch wel kritisch geschreven worden over dit soort dingen en zeker als ze het redelijk onderbouwen met o.a. bronnen van een ander medium zelf.

Je hoeft toch niet alles met de mantel der liefde te bedekken? De manier waarop is toch ook gewoon vreemd, na inderdaad niet de meest succesvolste jaar van Pinkpop.
ik zeg toch ook "met niet heel onterechte kritiek"

Volgens de tour pagina van Olivia Rodrigo staat ze 30 juni en 1 juli in Co-Op Live Manchester...
Past prima om week er voor naar Pinkpop te komen!

Screenshot_20241009-181211.png

Niet een headliner waar ik een kaartje voor zou kopen maar mocht ze er staan dan is het natuurlijk een meer dan prima boeking. Ik hoop dan wel dat het niet én Olivia en Timberlake wordt, haha, maar goed, die kans zit er zomaar in.

• Wow
Waarderingen: brutus257
Volgens de tour pagina van Olivia Rodrigo staat ze 30 juni en 1 juli in Co-Op Live Manchester...
Past prima om week er voor naar Pinkpop te komen!

Bekijk bijlage 10622
I’d be very surprised if that wasn’t the headliner Werchter and Pinkpop share. All the dates are certainly lining up and she’s meant to be doing Glastonbury Friday the week before too

Zegt wie? Of het nu zijn schuld is, of die van een ander waar hij het destijds al niet mee eens was, one way or another denk ik toch dat dit een belangrijke factor is geweest in het hele verhaal.
Zegt wie? En zo gaan we nog wel even door 😆.
Laten we het maar weer over het programma hebben. Zeg ik.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik hoop dan wel dat het niet én Olivia en Timberlake wordt, haha, maar goed, die kans zit er zomaar in.
ik verwacht momenteel dat die kans juist heel erg groot is...

Nu wacht ik de eerste bevestigde EU tourdata van Linkin Park af, met alleen het gerucht van Zegut dat ze in juli in Parijs staan en het gerucht dat ze zelf de lucht in geslingerd hebben dat ze EU festivals spelen in 2025 geeft goede hoop.

Ik verwacht Timberlake wel op Pinkpop maar ik zie die niet Rodrigo aandurven. Als RW en PP een headliner delen zal het of Linkin Park of The Cure wel zijn.

Als ze wel met Olivia komen zou dat een mooie boeking zijn.

Als ze wel met Olivia komen zou dat een mooie boeking zijn.
Daar ben ik dan zelf weer stuk minder enthousiast over 😅

Maar zou een onverwachte headliner zijn, nieuw voor Pinkpop en overigens een record als jongste headliner ooit (zou ze als headliner staan, maar zal wel niet voor minder komen)

Voor mijn gevoel dient er in dat geval dan wel een beetje gitaren headliner naast Timberlake en Rodrigo te staan waar ik enthousiast over kan zijn, Linkin Park dus liefst

• Leuk
Waarderingen: Maria en Timmetje
Niet een headliner waar ik een kaartje voor zou kopen maar mocht ze er staan dan is het natuurlijk een meer dan prima boeking. Ik hoop dan wel dat het niet én Olivia en Timberlake wordt, haha, maar goed, die kans zit er zomaar in.
Zou wel echt te verklaren zijn waarom Niek opgestapt is!

Dit zou toch ook weer opnieuw een fiasco worden? Ik probeer echt wel anders te gaan denken en te accepteren dat het niet meer is wat het was en dit waarschijnlijk ook niet meer terug komt.. maar dit gaat allemaal wel heel snel! (Voor mij dan)

Is slipknot bijv. Ook nog een optie?
The Weekend heeft ook weer een nieuwe plaat (zou ik nog een beetje kunnen accepteren)
Post Malone moet nog een keer in halen?

• Haha
Waarderingen: elo
Zou wel echt te verklaren zijn waarom Niek opgestapt is!

Dit zou toch ook weer opnieuw een fiasco worden? Ik probeer echt wel anders te gaan denken en te accepteren dat het niet meer is wat het was en dit waarschijnlijk ook niet meer terug komt.. maar dit gaat allemaal wel heel snel! (Voor mij dan)

Is slipknot bijv. Ook nog een optie?
The Weekend heeft ook weer een nieuwe plaat (zou ik nog een beetje kunnen accepteren)
Post Malone moet nog een keer in halen?
Is Graspop of Werchter niet gewoon geschikter voor je?

Het zal wel weer met ongeloof ontvangen worden hier, maar ik zie ook wel gebeuren dat Olivia op PP staat (+ RW) en nìet headliner is.
This isn’t me being dismissive, I know acts are different sizes but would Olivia really headline Glastonbury 1 week and then go to Werchter/Pinkpop and not headline? Would look pretty bad for Glastonbury right? Is there any examples where that’s actually happened?

Het zal wel weer met ongeloof ontvangen worden hier, maar ik zie ook wel gebeuren dat Olivia op PP staat (+ RW) en nìet headliner is.
we hebben het al een tijdje over dat ze headliner optie is, dus veel ongeloof zal je deze fase in het forum niet meer stuiten 😉😅

Users who are viewing this thread