Pinkpop 2025

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.578
2.718
Het is gewoon een zure kop. Dat mag ook gewoon gezegd worden. Het is zo net of hij weg is vanwege een slechte editie en dat is niet het geval.
De kop bevat twee feiten (Niek vertrekt en de editie kreeg kritiek). Of het een met het ander te maken heeft is de vraag. Maar het helpt niet dat Pinkpop zelf niet communiceert. Ook geen bedankje voor de jaren die hij voor het festival heeft gewerkt. En door de regels lees je ook wel dat zijn vertrek te maken heeft met de laatste editie.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.129
2.016
Kaartverkoop-technisch heeft Pinkpop een waanzinnig slechte editie achter de rug. En daar was Niek op dat moment het gezicht van. Ik geef het hem te doen met MOJO die aan de echte touwtjes lijkt te trekken, maar als je denkt dat dit de volgende editie niet gaat verbeteren, dan is een andere weg inslaan volgens mij een hele logische stap...
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
141
71
Het is gewoon een zure kop. Dat mag ook gewoon gezegd worden. Het is zo net of hij weg is vanwege een slechte editie en dat is niet het geval.
Zegt wie? Of het nu zijn schuld is, of die van een ander waar hij het destijds al niet mee eens was, one way or another denk ik toch dat dit een belangrijke factor is geweest in het hele verhaal.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.600
6.805
Wat een zure berichten dat het een zuur artikel is. Er mag toch wel kritisch geschreven worden over dit soort dingen en zeker als ze het redelijk onderbouwen met o.a. bronnen van een ander medium zelf.

Je hoeft toch niet alles met de mantel der liefde te bedekken? De manier waarop is toch ook gewoon vreemd, na inderdaad niet de meest succesvolste jaar van Pinkpop.
ik zeg toch ook "met niet heel onterechte kritiek"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken