Pinkpop 2025

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
73
72
Het was dit jaar toch duidelijk dat Nothing but Thieves geen headliner kunnen zijn. Voor mij persoonlijk een prima optreden maar er was die dag 40.000 man denk ik. En (om maar een voorbeeld te geven) als Metallica om 18u optreedt is die dag ook uitverkocht. In de toekomst zullen ze misschien moeten zoeken naar iets tussenin maar NBT is echt (nog) geen headliner. Op Werchter staat die bijvoorbeeld rond 17u als ik het goed voorheb. Zij verzetten echt niet genoeg tickets.
Ik denk dat je je ergens ook nog wel vergist in populariteit van NBT, die zijn in NL toch iets meer gehyped dan in Belgie.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.140
2.125
ik weet wel, als Olivia komt, dat ik sowieso weer een Pinkpop ticket voor mijn dochter moet gaan kopen :ROFLMAO:
Het zou me zeer verbazen als je geen ticket voor je dochter moet kopen.. Olivia haalt die concerten in en aangezien ze vorig jaar al een hele arena/zaaltoer gedaan heeft lijkt het me niet meer dan logisch dat ze nu de festivalroute kiest.
Alleen voor 2 concerten in Manchester wordt heel het spel niet opgetuigd natuurlijk. Blijft alleen de vraag of PP bij de festivalroute is....
Krijgen we straks Olivia Justin en Pearl Jam als headliners.....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.589
7.587
Het zou me zeer verbazen als je geen ticket voor je dochter moet kopen.. Olivia haalt die concerten in en aangezien se vorig jaar al een hele arena/zaaltoer gedaan heeft lijkt het me niet meer dan logisch dat ze nu de festivalroute kiest.
Alleen voor 2 concerten in Manchester wordt heel het spel niet opgetuigd natuurlijk. Blijft alleen de vraag of PP bij de festivalroute is....
Krijgen we straks Olivia Justin en Pearl Jam als headliners.....
Niet wéér Pearl Jam. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop en PJ

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
408
411
Niet wéér Pearl Jam. :p
Ik snap ook niet waarom iedereen zo loopt te hopen op Pearl Jam. Toch zat kansen geweest de afgelopen jaren om die op Pinkpop of ergens anders te zien.

Vind ook niet dat de shows er op vooruit zijn gegaan met de jaren. Eddie klinkt steeds meer als een ouwehoerende oude lul (moeten we wéér dat verhaal over 92 met die cameraman aanhoren?)
 

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
108
54
Ik denk dat je je ergens ook nog wel vergist in populariteit van NBT, die zijn in NL toch iets meer gehyped dan in Belgie.
Gehyped of niet, ik vond ze steengoed afgelopen keer. Veel meer verdiende headliner dan een hoop andere genoemde namen hier. Kunnen die niet komen headlinen dit jaar ;-)?
 

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
108
54
Ik snap ook niet waarom iedereen zo loopt te hopen op Pearl Jam. Toch zat kansen geweest de afgelopen jaren om die op Pinkpop of ergens anders te zien.

Vind ook niet dat de shows er op vooruit zijn gegaan met de jaren. Eddie klinkt steeds meer als een ouwehoerende oude lul (moeten we wéér dat verhaal over 92 met die cameraman aanhoren?)
Pearl Jam is wat mij betreft een klassieker / jeugdsentiment / iconisch. Welkom hoor :) .
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en brutus257

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.140
2.125
Ik snap ook niet waarom iedereen zo loopt te hopen op Pearl Jam. Toch zat kansen geweest de afgelopen jaren om die op Pinkpop of ergens anders te zien.

Vind ook niet dat de shows er op vooruit zijn gegaan met de jaren. Eddie klinkt steeds meer als een ouwehoerende oude lul (moeten we wéér dat verhaal over 92 met die cameraman aanhoren?)
Mogen van mij ook in de Ziggo Dome hoor. Maar de kans dat ze komen is reëel.
Nieuw album op zak en afgelopen jaar maar een handvol concerten door Europa waarbij er ook nog enkele gecanceld zijn.
Hierbij zijn België en Nederland overgeslagen wat wel heel apart is gezien hun tourschema van de afgelopen 25 jaar. Tel daarbij op dat Werchter volgend jaar ook nog eens hun jubileum viert en Pearl Jam daar wel gezien wordt als de huisband van het festival. Maar goed, ze kunnen ook makkelijk 2 keer de Ziggo vullen...
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
556
291
Onpopulaire mening, maar die hoeft van mij echt niet te komen headlinen op PP :-( Vind het helemaal niks en wat mij betreft geen opvulling voor anderhalf uur. En al helemaal niet als er al een popheadliner in de vorm van Justin staat.
Persoonlijk vind ik er ook niets aan eerlijk gezegd, en wat ik zo gehoord heb. Kan ik daar persoonlijk ook geen 1,5 a 2 uur naar luisteren.
Dus nee je bent niet de enige.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: brutus257 en Maria

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
65
42
Naar mijn mening is NBT nu al meer headliner dan Maneskin ooit zal zijn. Dat er die dag van NBT maar 40.000 man waren lag als je het mij vraagt aan het gebrek van een goede headliner, ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die een duur dagkaartje kopen voor een festivalset van een sub headliner van 1 tot 1.25 uur. Toch was Maneskin dit jaar headliner, dus tsja ieder heeft hierin zijn of haar eigen mening denk ik, en dat ligt ook voornamelijk aan persoonlijke voorkeur...
Ik heb ook niet gezegd dat Maneskin headliner waardig is hè. Maar als NBT headlinerwaardig is, dan hadden ze ook meer volk getrokken dan 40.000 man. Als ze die headliner maken, zal er weer maar 40.000 man komen op dit moment. Ik zelf heb geen probleem met NBT maar ze brengen gewoon niet genoeg volk op de been en dat is dit jaar nog eens gebleken. Spijtig maar het is zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

colette283

Dagopener
13 sep 2022
556
291
Nbt is er de afgelopen jaren gewoon al best veel geweest, ik denk indd dat als ze nu even geen festivals of show geven en werken aan een knaller van een nieuw album, dan als headliner terug zouden kunnen komen. Maar elk jaar nbt wordt ook een beetje eentonig. Dat zou eerder een verklaring zijn waarom er maar 40.000 man voor kwamen omdat ze nu al vaak achter elkaar op pp of een ander festival stonden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
73
72
Vanochtend nog eens naar de plaat van Been Stellar geluisterd, zou echt top zijn in de tent of Stage4 in combi met Fontaines DC op dezelfde dag ofzo. Maar die zullen waarschijnlijk beiden wel ergens anders eindigen vrees ik.

Hopelijk duurt het allemaal niet te lang meer en gaan ze eens iets loslaten. Dat we vorig jaar zo lang moesten wachten was niet best uiteindelijk haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken