Pinkpop 2025

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.128
2.016
Olivia Rodrigo zou trouwens ook een beste headliner zijn hier hoor. Fris, nieuw en kan ook wel wat rockfans aanspreken (al zullen ze eerst wel heel facebook volklagen)
Ik denk dat (ouwe) rockers wel de laatste groep is die op Facebook zitten. De huisvrouwen waar ze mee getrouwd zijn echter...
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.128
2.016
ik vrees wel voor de (ouwe) rockers met het wegvallen van Niek? Beniewd of het rock-master nog meer afgezet gaat worden en het Pop-masker van Pinkpop steeds prominenter zal worden.
Ik geloof je meteen. Ik heb zelf totaal geen idee wat voor (rock) invloed Niek had op de line-up. Ik weet alleen dat hij woordvoerder is van het post-Jan tijdperk waarin er op allerlei vlakken ontwikkelingen waren die voor mij persoonlijk niet echt een sprong vooruit waren...
 

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
103
48
Laten we niet vergeten dat Olivia rodrigo deze week ook nog met data komt voor in ieder geval Manchester. Kan me niet voorstellen dat ze alleen die data bekend gaan maken dus wie weet zitten er wat festivals bij?
Onpopulaire mening, maar die hoeft van mij echt niet te komen headlinen op PP :-( Vind het helemaal niks en wat mij betreft geen opvulling voor anderhalf uur. En al helemaal niet als er al een popheadliner in de vorm van Justin staat.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
959
422
Daar ben ik ook wel benieuwd naar gaat Olivia Rodrigo een set van anderhalf / 2 uur goed kunnen vullen aan de populariteit zal het niet liggen
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.753
7.532
Blik op de setlist leert dat ze in haar tour 1u50 speelt. Lijkt me geen probleem dat in te korten en een goede anderhalf uur neer te zetten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.558
7.550
Onpopulaire mening, maar die hoeft van mij echt niet te komen headlinen op PP :-( Vind het helemaal niks en wat mij betreft geen opvulling voor anderhalf uur. En al helemaal niet als er al een popheadliner in de vorm van Justin staat.
Laat Justin daarom maar lekker wegblijven. Kan die spot naar Rodrigo (die met gemak 90 min vult trouwens).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken